Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liittyikö edellisen suhteesi katkeamiseen draamaa?

Vierailija
22.04.2017 |

ja jos liittyi, niin mitä se draama oli?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvisi usean vuoden yhdessä olon jälkeen että miehellä on lapsi josta siis ei ollut koskaan kertonut minulle mitään, piti lapseen salaa yhteyttäkin. Ei sen kummempaa :D Luottamus meni täysin siis. Koskaan en saanut vastausta miksi tuosta asiasta ei ollut minulle kertonut, koska lapsi ei olisi ollut minulle mikään ongelma. 

Vierailija
2/4 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellinen suhde oli ja on draamaa jo 30 vuotta! Meistä piti tulla pari mutta tiet vei erilleen, silti kumpikin tahoillaan ikävöi ja kaipasi. Kun uudelleen löysimme toisemme olimme molemmat naimisissa ja perheellisiä mutta tunteet oli vähintäänkin ennallaan. Viimeiset kymmenisen vuotta on mennyt siinä että on sovittu ettei enää ikinä oteta yhteyttä ja kuitenkin kuukausien tai vuoden parin sisällä toisella pettää hermot ja kaikki alkaa taas alusta. Kummallakaan ei ole voimia eikä halua kadota enää toisen elämästä kun tietää mitä toinen  merkitsee.

Ehkä sitten seuraavassa elämässä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyi ja liittyy yhä. Hän tartutti minuun sukupuolitaudin, joka vaurioitti monin tavoin. Valehteli muista suhteistaan, joissa kondomia ei käytetty. En tiedä tulenko hedelmälliseksi ja muuten kuntoon enää. En tiedä voiko tästä saada toisen oikeudelliseen vastuuseen, koska mielestäni se on tahallista pahoinpitelyä ja vaaraan asettamista. Kyseinen henkilö tiesi hyvin jo olemassa olevista terveysongelmistani ja siitä, että tartunta olisi mulle erityisen huono asia. Ei kuitenkaan "tiennyt" taudista koska ei testeissä viitsinyt käydä, vaikka ilman ehkäisyä pani, siksi tahallisesta tartuttamisesta en varsinaisesti voi syyttää. Mielipiteitä saa heittää. Onko aivan turhaa nostaa syytettä?

Harvoin olen kostonhimoinen, mutta tää oli niin hirveää välinpitämättömyyttä, joka vaikutti mun kolo loppuelämään, että en ohita tätä.

Vierailija
4/4 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli loppupuolella sellainen turha on-off on-off -suhde. Kun olisi älynnyt laittaa kerrasta poikki, niin ei olisi tarvinnut rimpuilla edestakaisin. Olisi varmaan nopeammin päässyt yli. Aika pieni murhe tosin moneen muuhun verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi