Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varmoja ukkoutumisen ja akkautumisen merkkejä

Vierailija
22.04.2017 |

Aluksi: näitä merkkejä näkyy kaikenikäisillä, mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän kannattaa varoa ettei kehitä näitä. Solsidania lainatakseni: "ukkoutuminen on mielentila, ei ikä".

1) heikentynyt hygienia
Kun vaatteita ei enää pestä säännöllisesti, vaan korvataan tuulettamisella. Hiuksia ei pestä kyllin usein ja ihmisen ympärillä leijuu likaisen päänahan tympeä haju. Hampaita ei harjata, vaan otetaan Mynthonia tai Vademecumia.

2) änkyröinti

Ei voi enää muuttaa toimintatapoja, koska aina on tehty näin. Oli kyse sitten siitä kuuluuko makaronilaatikko tehdä muna-maitoon vai lihaliemeen tai siitä saako homoseksuaalisuudesta puhua avoimesti.

3) rojunkerääminen

EI säästäväisyys EIKÄ keräilyharrastus. Vaan se, että säästetään ne rumat kipot ja kupit, joita ei edes käytetä, mutta jotka saatiin häälahjaksi. Se, että pyydetään jokaisesta ostetusta kahvikupillisestakin kuitti ja hillotaan niitä.

4) halveksitaan kaikkea, mitä itse ei osata

Minä en osaa käyttää älypuhelinta, joten kaikki älypuhelinta käyttävät ovat hupakoita.

Saa lisätä kohtia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen elämäntarkastelu on niin ominaista täällä av:llä. Sanoisin sellaista asennetta  yleisesti ottaen  aika tympäiseväksi.

Vierailija
2/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen sitten ollut ukkoutunut syntymästäni saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta tuntuu

Vierailija
4/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan huolehtinut hygienistasi ja halveksit kaikkea mitä itse et osaa?

Vierailija
5/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan huolehtinut hygienistasi ja halveksit kaikkea mitä itse et osaa?

Suurinpiirtein näin.

Vierailija
6/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese hiuksia koska pesun jälkeen ne ei kahteen päivään pysy missään asennossa.

Vierailija
7/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias enkä ole lainkaan kiinnostunut älykännykän ostosta itselleni,koska en katso tarvitsevani sitä  vaan tulen ihan peruskännykällä mainiosti toimeen ja rahallani on minulle muutakin,paljon tähdellisempää  käyttöä.

Kenellä kavereillani sellainen on,niin kaikin mokomin olkoon vaan edelleenkin.

En kadehdi sitä heiltä ollenkaan.

Itse en nyt vain aio vaivautua sellaista hankkimaan ,enkä opettelemaan sen käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme