Alan vasta tajuta eritysherkkyyttäni
Olen käyttänyt niin pitkän ajan teeskentelemällä olevani samanlainen kuin te, enemmistö.
Kommentit (25)
Erityisherkkyyttä ei varsinaisesti ole. Uppoaa normaaliuden skaalaan.
Vihamyrsky luvassa. AV:llä ei saa sanoa olevansa erityisherkkä, koska se on a) itsensä ylentämistä b) valhetta kaikissa tapauksissa ja c) ilmeisesti hiton ärsyttävää muuten vaan. Ole varoitettu, ap.
Vierailija kirjoitti:
Mistä eritteestä siis on kyse?
hups
Et voi olla erityisherkkä. Oikeasti herkkä olisi oikolukenut tekstinsä ja välttänyt typon.
Vierailija kirjoitti:
Vihamyrsky luvassa. AV:llä ei saa sanoa olevansa erityisherkkä, koska se on a) itsensä ylentämistä b) valhetta kaikissa tapauksissa ja c) ilmeisesti hiton ärsyttävää muuten vaan. Ole varoitettu, ap.
Ei se mitään. Tästä lähtien aion olla niinkuin itse haluan.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt niin pitkän ajan
Mitä oot käyttänyt pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla erityisherkkä. Oikeasti herkkä olisi oikolukenut tekstinsä ja välttänyt typon.
No emmä nyt näitä oikolue.
Vierailija kirjoitti:
Noin 20 % ihmisistä on erityisherkkiä. Erityisherkät ovat todellakin normaaleja muutoin mutta syväluotaavat maailmaa ja tapahtumia sen sijaan että tarkastelisivat asioita pintapuolisesti.
Ei mennyt ap:lla ihan kohilleen XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt niin pitkän ajan
Mitä oot käyttänyt pitkään?
?
Sussa ei ole mitään erikoista, sori, ketään ei kinosta.
Vierailija kirjoitti:
Sussa ei ole mitään erikoista, sori, ketään ei kinosta.
lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 20 % ihmisistä on erityisherkkiä. Erityisherkät ovat todellakin normaaleja muutoin mutta syväluotaavat maailmaa ja tapahtumia sen sijaan että tarkastelisivat asioita pintapuolisesti.
Ei joka viides sentään hullu ole.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sitten, muuta en tahdokaan
Vierailija kirjoitti:
Vain henkilö jonka erityiskiinnostuksenkohde on kielioppi on tarkka kieliopista. Usein asperger ja autisti-ihmisillä on kiinnostusta kielioppiin. Erityisherkät ovat usein luovia ja kaikki eivät todellakaan ole kiinnostuneita kieliopista. Erityisherkkyys ei liity aspergeriin tai autismiin. Oikeasti tarkka tarkistaisi tekstinsä moneen kertaan :p
Uniikki lumihiutale- syndroomasi ei kiinnosta ketään. Sunlaisia omaannapaansa tuijottelijoita on maailma täynnä.
WT-unelmointia omasta erityisyydestä, yöks
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti on, kuten on erityisälykkyyttä, erityiskauneutta, erityisluovuutta jne. Kaikkien tasapäistäminen samanlaiseksi sotii evoluutioteoriaa vastaan.
Mistä eritteestä siis on kyse?