Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan vasta tajuta eritysherkkyyttäni

Vierailija
22.04.2017 |

Olen käyttänyt niin pitkän ajan teeskentelemällä olevani samanlainen kuin te, enemmistö.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniikki lumihiutale- syndroomasi ei kiinnosta ketään. Sunlaisia omaannapaansa tuijottelijoita on maailma täynnä.

Itse asiassa munlaisia ihmisiä oon tavannut kovin vähän. Sehän se juuri on se hankaluus tässä. Että olen vähemmistöä.

Vierailija
22/25 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen. Muut pääsevät kyllä helpolla, kun eivät huolehdi liikaa joka asiasta etukäteen. Parisuhteessa olen uskollinen ja mulle riittää esim ihan tavisseksi. En kaipaa uusia elämyksiä jatkuvasti, teen työni sydämellä ja normaali elämä on varsin tyydyttävää. Kaikki uusi ja yllätyksellinen vie aina alkuun voimavaroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vain rauhassa eritysherkkä, kunhan pysyt kaukana minusta erittämästä. Puistatus.

Vierailija
24/25 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä on inhottavia myrkynkylväjiä. Taiteellisesti lahjakkaat ovat erityisherkkiä aina. Ymmärrän ap tä.

Vierailija
25/25 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole vain rauhassa eritysherkkä, kunhan pysyt kaukana minusta erittämästä. Puistatus.

Osaan kyllä teeskennellä samanlaista kuin muut. Itse asiassa olen a-luokan valehtelija. Kukaan ei huomaa mitään.