Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies ei vain halua

Vierailija
22.04.2017 |

Päätin, että avaan oman ketjun tälle aiheelle, postasinkin ensin jonkun pettämisketjun jatkoksi. Editoin vähän tekstiä.

Mä kerron omasta tilanteestani vaikka saan varmasti kuraa niskaani. Meillä loppui seksi lähes kokonaan kun tulin raskaaksi nuorimmasta lapsestamme.. Hän on nyt ekaluokkalainen. Sitä ennenkin seksi oli harvinaista. Lapsen syntymän jälkeen mieheni on halunnut seksiä 1-2 kertaa vuodessa. Miehelläni on fyysinen sairaus, joka aiheuttaa kipua ja varmasti vaikuttaa haluunkin. Hänellä on tutkitusti alhainen testosteroni, se vaikuttaa itsetuntoonkin ja minäkuvaan. Olemme kaikenlaista apua hakeneet, apua ei ole löytynyt. Jos ei halua niin ei halua.
Mä olin ajatellut, että mä voin elää tämän kanssa. Ja siis pitkään elinkin. Mulla on ihan hyvä arsenaali itsetyydytysvälineitä ja toki omat sormenkin.

Olen 46, hoikka ja huolehdin itsestäni. Päinvastoin kuin nuoret luulevat, tämänkin ikäiset haluavat seksiä ja nauttivat siitä, keskimäärin varmaan kuitenkin oman ikäisten kanssa.

Nyt loppuvuodesta kävi työmatkalla niin, että yksi työkaveri sanoi, että jos mentäis sänkyyn. Aluksi sanoin ettei käy. Kuukauden harkitsin ja sitten varattiin hotelli. Hän on perheellinen mies, lapset jo lähes aikuisia, omani ovat alakoulussa. Me ollaan nyt käyty muutaman viikon välein panemassa hotellissa muutama tunti. Ja tsiisus kun se tuntuu hyvältä.
Me ei olla kumpikaan ihan nuoria enää. Täysin harkitusti ja selvin päin ollaan siis pantu. Käytiin keskustelut, kumpikaan ei halua perheestään eroon eikä sitä elämää muuttaa. Koska olemme työkavereita, niin käytiin sekin ettei nyt sitten voida olla toistemme esimiehiä. Olemme kumpikin johtavassa asemassa, joten mahdollisuuksien rajoissa kumminkin päin.
Mutta voi että kun tuntuu hyvältä panna, naida ja rakastella. Voi kun tuntuu ihanalle saada orgasmi jonkun toisen kanssa. Totta kai mä tiedän, että väärin teen. Eikä tämä tietenkään ikuisesti kestä. Vaikka me ollaan harrastettu seksiä nyt tämä vuosi muutaman viikon välein, niin mä olen nainut tässä ajassa enemmän kuin viimeisenä kymmenenä vuonna yhteensä. Parissa tunnissa ehtii monta kertaa ja kerran ajoitettiin työmatkat niin, että oltiin yksi yö Berliinissä.
Joskus tämä tietty loppuu ja tietenkin toivon, että asia jää salaisuudeksi. Mutta kyllä se hyvältä tuntuu kun joku haluaa minua ja haluaa harrastaa seksiä. Oman mieheni kanssa olen ollut 20 vuotta naimisissa ja kaikenlaista koettu yhdessä. Mä en tunne mitään tarvetta hajottaa kotia enkä näe mitään yhteistä tulevaisuutta työkaverini kanssa. Päinvastoin, haluan viettää vanhuuteni oman mieheni kanssa. Mä haluan vain saada seksiä. Mieluiten oman mieheni kanssa. Viimeksi niin on tapahtunut viime kesänä. Selibaattia en halua enää kokea.
Raha ei ole asia tässä asiassa juttu, en sen vuoksi haluta jatkaa mieheni kanssa. Minä ja mieheni olemme kummatkin hyvätuloisia - se ei siis ole mikään syy pysyä yhdessä. Meillä on asuntolainaa, mutta voisin halutessani lunastamaan kotimme itselleni, samoin mieheni.
Nyt saa kivittää.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kommentteja

Minkä takia se seksitoisen kanssa on niin vakavaa? Mä ymmärrän hyvin, että jos rakastuisi toiseen tai vaikka pitäisi toista perhettä, niin se olis aivan eri kokoluokan asia. Mutta jos vain harrastaa seksiä? No kyllä mä tajuan, että monille se pelkkä seksi on jo hyvin vakava asua.

Mä en ole mitenkään ajatellut erota. Meillä on kiva perhe, mukavaa yhdessä. Harrastetaan ja tehdään paljon asioita yhdessä. Teen myös mieheni kanssa asioita yhdessä - me ei vain harrasteta seksiä. Me kyllä halaillaan ja suukotetaankin, ehkä tavan vuoksi. Tämän takia mä olen vuosia ajatellut, että mä voin elää ilman seksiä. Toisessa kupissa on niin paljon hyviä asioita.

Mä en ole ajatellut seksikumppanini vaimoa, eiköhän se tehtävä ole hänen aviomiehellään. Mä en ole kysellyt hänen motiiveistaan. Mulle riittää, että hän haluaa seksiä mun kanssa ja että se on hyvää. Enkä mä odota hänen ajattelevan mun miestä.

Mä en tiedä mitämun avioero auttaisi. Mitä hyötyä siitä olisi? Mä harrastaisin seksiä ihan heti mun miehen kanssa jos hän vain haluaisi. Ollaan me terapiassakin käyty, ei saatu siitä apua.

Ap

Vierailija
42/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten vaihdevuodet alkavat jo 3-kymppisenä,

kun naisilla vasta yli 5-kymppisenä.

Ap:n iässä, 46v, naisen libido on voimakkaimmillaan -

kun taas miehillä on tuossa iässä ollut jo vuosikausia kaikki vaihdevuosivaivat: eturauhasvaivat,

krooninen väsymys, kiukkuisuus

ja haluttomuus.

Ero on yksi vaihtoehto,

avoin suhde toinen.

Pettäminen on taas hiukan halju ratkaisu.

Suomessa kun ei sallita kuin yksi aviomies naisilla,

toisin kuin Mongolian onnellisilla aroheimoilla.

Kiitos tiedosta kun olet noin viisas.

En ilmeisesti vain ymmärrä että minulla on kaikki nuo vaivat. Mutta sinähän sen tiedät.

M

Touché!

Ensimmäinen ammattiloukkaantuja ja miesasiamies linjoilla.

Eli kanssasi ei saa olla eri mieltä.

Heti sanot joksikin asiamieheksi... Haukotus.

Ei tuollainen ivallinen huutelu:

"Kiitos tiedosta!" "Oletpa viisas!"

ole mitään eri mieltä olemista.

Olet pelkkä herkkänahkainen kiukuttelija.

Itse luulet tietäväsi miesten vaivat paremmin kuin miehet itse.

Ja tietenkin niin että nainen on supervoimissaan samalla kun miehellä on ties mitä vaivaa.

Tottakai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koomisia nämä ketjun kommenttien peukutukset. Mutta ilmeisesti haluttoman miehen vaimo saa käydä panemassa naimisissa olevaa miestä. (Tämä mies on tietysti täysi sika raadin mielestä). Mutta haluttoman vaimon miehen on vain kärsittävä kuin mies. Jos edes kehtaa vilkaista toisen naisen suuntaan, niin häneltä pitäisi leikata pallit irti. 

Mielestäni se on kummaltakin, mieheltä ja naiselta, ihan yhtä hyväksyttävää, jos tilanne on jatkunut vuosikausia, sille ei ole olemassa mitään itsestään korjaantuvaa tai korjattavissa olevaa syytä ja toinen ei ongelmaa halua ratkaista. On täysin eri asia pettää silloin kun vaimo on esim. alle 1vuotiaan lapsen äiti, jolla yövalvomiset, imetys yms, vie seksihalut kuin jos mies vain vuosikausia muuten vain pihtaa. Mielestäni tuollainen vuosikausia kestänyt haluttomuus, jolle ei edes yritetä tehdä mitään, on syvä loukkaus kumppanin naiseutta/miehuutta kohtaan.

Vierailija
44/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska oli ap.

Mä kirjoitin tämän tarinan siksi, että mun mielestä money suhtautuvat pettämiseen aika mustavalkoisesti. Ehkä se on monelle totta niin. Oman elämänkokemuksen myötä minulle on tullut asiaan harmaita sävyjäkin,

Mä en ole halunnut erota, koska mulle on avioliitolle muitakin syitä kuin seksi. Jos pelkkää seksiä haluaa parisuhteelta, tuskin kannattaa mennä naimisiin ylipäätään.

No toki muutin muutaman yksityiskohdan, mutta vaikea mun teksin perusteella on tästä ketään tunnistaa. Johtavassa olevia keski-ikäisiä miehiä löytyy Suomesta kymmeniä tuhansia. Johtavassa asemassa olevia naisia löytyy tuhansia. Ehkä työmatkatreffit Berliinissä, ehkä Pariisissa tai Tukholmassa. Eihän sillä paikalla ole väliä, pointti oli nytvain sanoa että näillä keinoilla ollaan onnistuttu järjestämään seksiaikaa.

Miten suhtautuisit asiaan, jos paljastuisi, että miehesikin on vuosia pannut työkaveriaan?

Ap

Vierailija
45/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomisia nämä ketjun kommenttien peukutukset. Mutta ilmeisesti haluttoman miehen vaimo saa käydä panemassa naimisissa olevaa miestä. (Tämä mies on tietysti täysi sika raadin mielestä). Mutta haluttoman vaimon miehen on vain kärsittävä kuin mies. Jos edes kehtaa vilkaista toisen naisen suuntaan, niin häneltä pitäisi leikata pallit irti. 

Mielestäni se on kummaltakin, mieheltä ja naiselta, ihan yhtä hyväksyttävää, jos tilanne on jatkunut vuosikausia, sille ei ole olemassa mitään itsestään korjaantuvaa tai korjattavissa olevaa syytä ja toinen ei ongelmaa halua ratkaista. On täysin eri asia pettää silloin kun vaimo on esim. alle 1vuotiaan lapsen äiti, jolla yövalvomiset, imetys yms, vie seksihalut kuin jos mies vain vuosikausia muuten vain pihtaa. Mielestäni tuollainen vuosikausia kestänyt haluttomuus, jolle ei edes yritetä tehdä mitään, on syvä loukkaus kumppanin naiseutta/miehuutta kohtaan.

No AP:n tapauksessa miehellä on sairaus, joka aiheuttaa kipuja ja alhaiseen testosteroniinkin on apua yritetty etsiä, mutta halut ei vain palaudu. Miten se eroaa siitä, että nainen ei halua yövalvomisien tai imetyksen takia? Lopputulos on se, että toinen jää ilman seksiä, koska toinen ei tunne halua.

Meillä on nuorin jo koulussa eikä vaimon halut ole palautuneet. Ei vieläkään jaksa, enää ei tosin perustele väsymystä imettämisellä. Ei se vauva-ajan haluttomuuskaan mikään itsestään korjaantuva tai korjattavissa oleva asia ole. Monelle naiselle ne halut jää sinne synnytyssaliin. Ensimmäiset 1-3 vuotta asia vaan on hyväksyttävästi perusteltavissa vauvan hoidolla ja hormoneilla. Sen jälkeen vaimon roolin hukkaamisella / äidin rooliin unohtumisella. Jostain syystä miehen hormonimuutoksia tai  miehen roolin hukkaamista ei pidetä hyväksyttävänä syynä haluttomuuteen. Sitä pidetään pihtaamisena, jolloin pettämistä ymmärretään paremmin.

Vierailija
46/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia kommentteja

Minkä takia se seksitoisen kanssa on niin vakavaa? Mä ymmärrän hyvin, että jos rakastuisi toiseen tai vaikka pitäisi toista perhettä, niin se olis aivan eri kokoluokan asia. Mutta jos vain harrastaa seksiä? No kyllä mä tajuan, että monille se pelkkä seksi on jo hyvin vakava asua.

Mä en ole mitenkään ajatellut erota. Meillä on kiva perhe, mukavaa yhdessä. Harrastetaan ja tehdään paljon asioita yhdessä. Teen myös mieheni kanssa asioita yhdessä - me ei vain harrasteta seksiä. Me kyllä halaillaan ja suukotetaankin, ehkä tavan vuoksi. Tämän takia mä olen vuosia ajatellut, että mä voin elää ilman seksiä. Toisessa kupissa on niin paljon hyviä asioita.

Mä en ole ajatellut seksikumppanini vaimoa, eiköhän se tehtävä ole hänen aviomiehellään. Mä en ole kysellyt hänen motiiveistaan. Mulle riittää, että hän haluaa seksiä mun kanssa ja että se on hyvää. Enkä mä odota hänen ajattelevan mun miestä.

Mä en tiedä mitämun avioero auttaisi. Mitä hyötyä siitä olisi? Mä harrastaisin seksiä ihan heti mun miehen kanssa jos hän vain haluaisi. Ollaan me terapiassakin käyty, ei saatu siitä apua.

Ap

Miksi ne tunteet toiseen olisi sen vakavampia kuin pelkkä seksi? Sinulle pelkkä seksi toisen kanssa ei ehkä ole vakavaa, mutta tunteet olisi. Miehellesi tai jollekin asia saattaakin olla juuri toisin päin. Eri ihmiset kokee asian eri tavalla. Ei heidän tunteitaan voi arvottaa.

Vierailija
47/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua hyvin ap, olen 10v vanhempi ja samassa tilanteessa.

Meillä tilanne ei ole noin paha rakastelun suhteen (edellisestä kerrasta reilu kuukausi, tässähän sitä odotellaan seuraavaa....) mutta meiltä puuttuu lisäksi läheisyys. Mies ei sitä osaa antaa eikä itse kaipaa joten olen täysin ilman. Jos hellyyttä olisi ei rakastelun puuttuminen ehkä olisi niin iso juttu mutta nyt se on vain piste i:n päällä. Eikä mies tajua mitään vaikka puhun, kirjoitan, kerjään, toivon, itken tms suruani tästä. Hänen elämässään on kaikki tosi hyvin; rakastava vaimo, kaunis talo, matkoja, lapsia, hyvä työ jne.

Onneksi on ystävä joka halaa, suukottelee ja pitää sylissä. Joskus lähdetään vain lenkille ja ollaan toistemme lähellä, hänellä sama tilanne kotona. Emme kumpikaan ole eroamassa emmekä tunne loukkaavamme ketään koska tämä ei ole puolisolta pois. Ehkä tilanne muuttuu kun nuorimmat lapset muuttaa molemmilta kotoa pois.

Vierailija
48/48 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua hyvin ap, olen 10v vanhempi ja samassa tilanteessa.

Meillä tilanne ei ole noin paha rakastelun suhteen (edellisestä kerrasta reilu kuukausi, tässähän sitä odotellaan seuraavaa....) mutta meiltä puuttuu lisäksi läheisyys. Mies ei sitä osaa antaa eikä itse kaipaa joten olen täysin ilman. Jos hellyyttä olisi ei rakastelun puuttuminen ehkä olisi niin iso juttu mutta nyt se on vain piste i:n päällä. Eikä mies tajua mitään vaikka puhun, kirjoitan, kerjään, toivon, itken tms suruani tästä. Hänen elämässään on kaikki tosi hyvin; rakastava vaimo, kaunis talo, matkoja, lapsia, hyvä työ jne.

Onneksi on ystävä joka halaa, suukottelee ja pitää sylissä. Joskus lähdetään vain lenkille ja ollaan toistemme lähellä, hänellä sama tilanne kotona. Emme kumpikaan ole eroamassa emmekä tunne loukkaavamme ketään koska tämä ei ole puolisolta pois. Ehkä tilanne muuttuu kun nuorimmat lapset muuttaa molemmilta kotoa pois.

Ette mielestänne loukkaa ketään? Jotenkin epäilen, että aika moni loukkaantuisi, jos näkisi puolisonsa jonkun muun sylissä suutelemassa.