Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies ei vain halua

Vierailija
22.04.2017 |

Päätin, että avaan oman ketjun tälle aiheelle, postasinkin ensin jonkun pettämisketjun jatkoksi. Editoin vähän tekstiä.

Mä kerron omasta tilanteestani vaikka saan varmasti kuraa niskaani. Meillä loppui seksi lähes kokonaan kun tulin raskaaksi nuorimmasta lapsestamme.. Hän on nyt ekaluokkalainen. Sitä ennenkin seksi oli harvinaista. Lapsen syntymän jälkeen mieheni on halunnut seksiä 1-2 kertaa vuodessa. Miehelläni on fyysinen sairaus, joka aiheuttaa kipua ja varmasti vaikuttaa haluunkin. Hänellä on tutkitusti alhainen testosteroni, se vaikuttaa itsetuntoonkin ja minäkuvaan. Olemme kaikenlaista apua hakeneet, apua ei ole löytynyt. Jos ei halua niin ei halua.
Mä olin ajatellut, että mä voin elää tämän kanssa. Ja siis pitkään elinkin. Mulla on ihan hyvä arsenaali itsetyydytysvälineitä ja toki omat sormenkin.

Olen 46, hoikka ja huolehdin itsestäni. Päinvastoin kuin nuoret luulevat, tämänkin ikäiset haluavat seksiä ja nauttivat siitä, keskimäärin varmaan kuitenkin oman ikäisten kanssa.

Nyt loppuvuodesta kävi työmatkalla niin, että yksi työkaveri sanoi, että jos mentäis sänkyyn. Aluksi sanoin ettei käy. Kuukauden harkitsin ja sitten varattiin hotelli. Hän on perheellinen mies, lapset jo lähes aikuisia, omani ovat alakoulussa. Me ollaan nyt käyty muutaman viikon välein panemassa hotellissa muutama tunti. Ja tsiisus kun se tuntuu hyvältä.
Me ei olla kumpikaan ihan nuoria enää. Täysin harkitusti ja selvin päin ollaan siis pantu. Käytiin keskustelut, kumpikaan ei halua perheestään eroon eikä sitä elämää muuttaa. Koska olemme työkavereita, niin käytiin sekin ettei nyt sitten voida olla toistemme esimiehiä. Olemme kumpikin johtavassa asemassa, joten mahdollisuuksien rajoissa kumminkin päin.
Mutta voi että kun tuntuu hyvältä panna, naida ja rakastella. Voi kun tuntuu ihanalle saada orgasmi jonkun toisen kanssa. Totta kai mä tiedän, että väärin teen. Eikä tämä tietenkään ikuisesti kestä. Vaikka me ollaan harrastettu seksiä nyt tämä vuosi muutaman viikon välein, niin mä olen nainut tässä ajassa enemmän kuin viimeisenä kymmenenä vuonna yhteensä. Parissa tunnissa ehtii monta kertaa ja kerran ajoitettiin työmatkat niin, että oltiin yksi yö Berliinissä.
Joskus tämä tietty loppuu ja tietenkin toivon, että asia jää salaisuudeksi. Mutta kyllä se hyvältä tuntuu kun joku haluaa minua ja haluaa harrastaa seksiä. Oman mieheni kanssa olen ollut 20 vuotta naimisissa ja kaikenlaista koettu yhdessä. Mä en tunne mitään tarvetta hajottaa kotia enkä näe mitään yhteistä tulevaisuutta työkaverini kanssa. Päinvastoin, haluan viettää vanhuuteni oman mieheni kanssa. Mä haluan vain saada seksiä. Mieluiten oman mieheni kanssa. Viimeksi niin on tapahtunut viime kesänä. Selibaattia en halua enää kokea.
Raha ei ole asia tässä asiassa juttu, en sen vuoksi haluta jatkaa mieheni kanssa. Minä ja mieheni olemme kummatkin hyvätuloisia - se ei siis ole mikään syy pysyä yhdessä. Meillä on asuntolainaa, mutta voisin halutessani lunastamaan kotimme itselleni, samoin mieheni.
Nyt saa kivittää.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit raskaaksi nuorimmasta lapsestanne? Älä kerro enempää.

Vierailija
2/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi olisi sanonut, jos olisit ehdottanut sille suoraan avointa suhdetta, jossa saat käydä luvan kanssa vieraissa?

Idealla, että miehellä ei ole oikeutta pakottaa sinua selibaattiin. Ja mies voi valita, että alkaa haluamaan seksiä, tai sitten antaa sinulle luvan hakea seksiä muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tarina, mutta sinä olet juuri sellainen pettäjäpaska, joiksi kaikki meihetkin täällä haukutaan, jos kertovat pettämistarinoitaan. 

Vierailija
4/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä tiedä uskonko näitä kertomuksia, koska uskaltaako joku oikeasti julkisella foorumilla kirjoittaa näin yksityiskohtaisesti? Musta olis noloa jos näiden kertomusten ihmiset lukis ja tunnistais itsensä. Tässä tapauksessa tämä panopuu.

Vierailija
5/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Mutta voi että kun tuntuu hyvältä panna, naida ja rakastella. Voi kun tuntuu ihanalle saada orgasmi jonkun toisen kanssa. Totta kai mä tiedän, että väärin teen. Eikä tämä tietenkään ikuisesti kestä. Vaikka me ollaan harrastettu seksiä nyt tämä vuosi muutaman viikon välein, niin mä olen nainut tässä ajassa enemmän kuin viimeisenä kymmenenä vuonna yhteensä. Parissa tunnissa ehtii monta kertaa ja kerran ajoitettiin työmatkat niin, että oltiin yksi yö Berliinissä.....

Mitä sanoisit jos tilanne olisi toisinpäin? Eli mies kertoo, kuinka hyvältä tuntuu panna työkaveriaan, kun omaa vaimoa ei enää kiinnosta. 

Miksi et vain voi suoraan erota? Ja miksi sinun piti ylipäätään tulla kertomaan tämä tarinasi tänne?

Vierailija
6/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan osannut eläytyä sellaisen ihmisen ajatuksiin, joka ei vaan halua, ja siis pitkäkestoisesti ja toistuvasti ei vaan halua. Tottakai ymmärrän, että vaikka stressin tai riitojen takia voi olla pari kuukauttakin, ettei tee mieli. Mutta en kertakaikkiaan kykene ymmärtämään, että miten niin joku ei vaan halua vuosiin. Ei ole tarkoitus loukata tai syyllistää teitä ei-haluavia, vaan kertoa, että sitä haluamattomuutta on oikeasti äärimmäisen hankala eläytyen ymmärtää. En keksi sille kuin yhden syyn, vaikka kuinka mietin, ja se on rakkauden loppuminen. En minäkään halua ihmistä, jota en rakasta. 

Vierailija
7/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on käyty tuo avoin suhde -keskustelu pariin kertaan vuosien aikana. Mieheni koki sen uhkaavana. Kummallakin kerralla lopputuloksena oli, että kokeiltiinjotain lääkettä/hoitoa ja mies harrasti kerran pari seksiä minun kanssani. Mutta sitten se jäi. Mä en kokenut sillä hetkellä asia niin tärkeäksi, että olisin jatkanut keskustelua. Nyt tilanne oli tietenkin eri, kun mulla oli ja on halukas partneri. Ehkä olisi ollut syytä käydä se keskustelu, mutta en mä usko että mieheni olisi mielipidettään muuttanut.

Ehkä isoin juttu on tässä suhde omaan naiseuteeni. Musta tuntuu, että olen herännyt jostain unesta. Ja että saan tuntea sellaista nautintoa. Ihminen, jonka seksielämä on ollut aina hyvällä mallilla ei ehkä käsitä kuinka onnellinen hän onkaan. Kuinka kauan aikuinen ihminen voi olla ilman seksiä? Kuinka kauan on kohtuullista pyytää toista odottamaan?

Vierailija
8/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vaihdevuodet alkavat jo 3-kymppisenä,

kun naisilla vasta yli 5-kymppisenä.

Ap:n iässä, 46v, naisen libido on voimakkaimmillaan -

kun taas miehillä on tuossa iässä ollut jo vuosikausia kaikki vaihdevuosivaivat: eturauhasvaivat,

krooninen väsymys, kiukkuisuus

ja haluttomuus.

Ero on yksi vaihtoehto,

avoin suhde toinen.

Pettäminen on taas hiukan halju ratkaisu.

Suomessa kun ei sallita kuin yksi aviomies naisilla,

toisin kuin Mongolian onnellisilla aroheimoilla.

Vierailija
9/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eroaisin suhteesta, jossa tulen jatkuvasti torjutuksi. Kun seksi loppuu, loppuu suhdekin.

Vierailija
10/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska oli ap.

Mä kirjoitin tämän tarinan siksi, että mun mielestä money suhtautuvat pettämiseen aika mustavalkoisesti. Ehkä se on monelle totta niin. Oman elämänkokemuksen myötä minulle on tullut asiaan harmaita sävyjäkin,

Mä en ole halunnut erota, koska mulle on avioliitolle muitakin syitä kuin seksi. Jos pelkkää seksiä haluaa parisuhteelta, tuskin kannattaa mennä naimisiin ylipäätään.

No toki muutin muutaman yksityiskohdan, mutta vaikea mun teksin perusteella on tästä ketään tunnistaa. Johtavassa olevia keski-ikäisiä miehiä löytyy Suomesta kymmeniä tuhansia. Johtavassa asemassa olevia naisia löytyy tuhansia. Ehkä työmatkatreffit Berliinissä, ehkä Pariisissa tai Tukholmassa. Eihän sillä paikalla ole väliä, pointti oli nytvain sanoa että näillä keinoilla ollaan onnistuttu järjestämään seksiaikaa.

Ap

Vierailija
11/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun taas miehillä on tuossa iässä ollut jo vuosikausia kaikki vaihdevuosivaivat: eturauhasvaivat,

ja haluttomuus.

Ero on yksi vaihtoehto,

avoin suhde toinen.

Kiitos tiedosta kun olet noin viisas.

En ilmeisesti vain ymmärrä että minulla on kaikki nuo vaivat. Mutta sinähän sen tiedät.

M

Vierailija
12/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että Ap panee työkaveria on jo todella ällöttävää, mutta oletko miettiny tämän työkaverin puolisoa. En todellakaan halua ymmärtää tälläistä omien tarpeiden tyydystä. Ota ero ja etsi VAPAA mies

M42

Vierailija
13/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja haluttomuus.

Ero on yksi vaihtoehto,

avoin suhde toinen.

En ilmeisesti vain ymmärrä että minulla on kaikki nuo vaivat. Mutta sinähän sen tiedät.

M

Touché!

Ensimmäinen ammattiloukkaantuja ja miesasiamies linjoilla.

Vierailija
14/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja haluttomuus.

Ero on yksi vaihtoehto,

avoin suhde toinen.

M

Touché!

Ensimmäinen ammattiloukkaantuja ja miesasiamies linjoilla.

Eli kanssasi ei saa olla eri mieltä.

Heti sanot joksikin asiamieheksi... Haukotus.

Vierailija
15/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole halunnut erota, koska mulle on avioliitolle muitakin syitä kuin seksi. Jos pelkkää seksiä haluaa parisuhteelta, tuskin kannattaa mennä naimisiin ylipäätään.

Looginen ajattelu ei taida olla vahvuuksiasi. "Haluan suhteelta asiaa X" != "Haluan suhteelta vain asiaa X."

Vierailija
16/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen seksuaaliterapeuttia. Kannattaa käydä purkamassa tuota tilannetta ammattiauttajalla, yhdessä ja erikseen. Ehkä mies saisi selvitettyä, miksei tahdo, ja ehkä myös sen, miksi avoin suhde tuntuu uhkaavalta. Sinähän selvästi haluat toiselta suhteelta vain seksiä, jota et parisuhteessa saa.

Avoin suhde ratkaisisi todella monta parisuhdetta, joissa seksi on loppunut. Harmi, kun ihmiset ovat niin pikkusieluisia, etteivät voi antaa kumppanille lupaa panna, mutta pihtaavat kuitenkin itse.

Vierailija
17/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kivitä.

Eihän tuo paras mahdollinen vaihtoehto ole mutta ymmärrettävää sinänsä. Olen myös elänyt seksittömässä liitossa, ja sinun tavoin kuvittelin että siinä pärjää. Mies ei tosin ollut sairas, ei vaan muuten halunnut seksiä ja se mutä oli, oli hyvin vaivaannuttavaa, suorastaan kamalaa. Olen aina epäillyt, että salaa mies onkin ehkä bi jos ei jopa homo.

Olen 10 vuotta sinua nuorempi ja sitten kävi niin että kertakaikkiaan rakastuimme toisen miehen kanssa. Minä päädyin eroon. Tilanteeni olikin ihan toisenlainen kuin sinun, ja ero oli "helppo". Nykyisen mieheni kanssa seksielämä on edelleen ihanaa ja tunnen itseni naiseksi enkä "hyväksi jätkäksi".

Vierailija
18/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska oli ap.

Mä kirjoitin tämän tarinan siksi, että mun mielestä money suhtautuvat pettämiseen aika mustavalkoisesti. Ehkä se on monelle totta niin. Oman elämänkokemuksen myötä minulle on tullut asiaan harmaita sävyjäkin,

No toki muutin muutaman yksityiskohdan, mutta vaikea mun teksin perusteella on tästä ketään tunnistaa. Johtavassa olevia keski-ikäisiä miehiä löytyy Suomesta kymmeniä tuhansia. Johtavassa asemassa olevia naisia löytyy tuhansia. Ehkä työmatkatreffit Berliinissä, ehkä Pariisissa tai Tukholmassa. Eihän sillä paikalla ole väliä, pointti oli nytvain sanoa että näillä keinoilla ollaan onnistuttu järjestämään seksiaikaa.

Ap

Tietysti tällä palstalla pettäjä-ämmät saa yläpeukkua.

No mutta toinen tilanne. Kuinka kauan miehen pitää jaksaa seksitöntä liittoa? Kuopuksen raskauden alun jälkeen ei ollut mitään toimintaa makuuhuoneen puolella viiteen vuoteen. Sanotaanko näin, että otti hieman itsetunnon ja miehuuden päälle. En käynyt vieraissa, mutta oli melko lähellä muutaman kerran. 

No parisuhteemme on täysin kuollut nykyään ja lasten vuoksi olemme vielä teksisti naimisissa, mutta laitan paperit menemään, kun lapset ovat hieman isompia.

Vierailija
19/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Ehkä isoin juttu on tässä suhde omaan naiseuteeni. Musta tuntuu, että olen herännyt jostain unesta. Ja että saan tuntea sellaista nautintoa. Ihminen, jonka seksielämä on ollut aina hyvällä mallilla ei ehkä käsitä kuinka onnellinen hän onkaan. Kuinka kauan aikuinen ihminen voi olla ilman seksiä? Kuinka kauan on kohtuullista pyytää toista odottamaan?

Voi ristus mitä lässytystä taas. Jotenkin taas niin huvittavaa, että kun nainen käy panemassa vieraita, niin se on ihan ok tällä palstalla. Mutta jos tilanne on toisinpäin, niin mies on täysin tunteeton sika. Melkoista kaksinaismoralismia sanon minä.

Vierailija
20/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomisia nämä ketjun kommenttien peukutukset. Mutta ilmeisesti haluttoman miehen vaimo saa käydä panemassa naimisissa olevaa miestä. (Tämä mies on tietysti täysi sika raadin mielestä). Mutta haluttoman vaimon miehen on vain kärsittävä kuin mies. Jos edes kehtaa vilkaista toisen naisen suuntaan, niin häneltä pitäisi leikata pallit irti.