Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30-45v ikähaitarista on vaikeaa löytää itselleen hyvää rakasta.

Vierailija
21.04.2017 |

Sen pitäisi löytää aiemmin tai sitten on parempi opetella olemaan yksin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole valmiina toiselle kierrokselle?

Vierailija
2/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin helpoin aika. Nuorena ollaan nirsoja ja vanhana ei enää etsitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Minulla on ollut paljon parempaa tuuria parikymppisten naisten kanssa.

M31

Vierailija
4/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella voi olla tosiaan noin

Vierailija
5/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole valmiina toiselle kierrokselle?

Ilman muuta. Nelikymppinen neitsyt on se, joka on se epäilyttävä. ;-)

Vierailija
6/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla oikeassa tai sitten et. Paljonhan on kiinni mm. siitä millaisissa ympäristöissä elää: on Ja/tai   liikkuu. Itse esimerkiksi olen opiskellut alaa, jolla on hyvin paljon vain toisen sukupuolen edustajia, kuin mitä itse olen, mutta silti olen pysynyt sinkkuna. Kyllä, voi kyllä erinomaiaesti minulle sopisi, jonkun muunkin alan edustaja oikein hyvin kumppaniksi. Tarkoitin vain sanoa, että aina se kumppani löytäminen ei onnistu, vaikka lähes päivittäin tapaan ja kohtaan suunnilleen saman ikäisiä ja melko monen kanssa samoja kiinnostuksen kohteita jakavia ja monen suhteen ihan ok -näköisiä sinkkuja (toki myös jo hyvinkin vakiintuneita). Mutta jokin vain on estänyt, etten ole itse päätynyt parisuhteeseen... Valinnan vaikeuttako. - No ei nyt ainakaan pelkästään sitä.     

Vierailija
7/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymppisenä pari valitaan panetuksen takia. Mikä tahansa mulkvisti kelpaa, kunhan se panee. Yli kolmikymppisten parissa jo ymmärretään, että sen loppuelämän kumppanin pitää osata vähän muutakin. Sen ikäiset osaavat panostaa kunnolla parisuhteeseen, nimenomaan hyvän olon tuottamiseen toiselle (hellyys, luottamus, arvostus jne.).

Siis, nuorena etsitään rakastaja, vanhempana rakas.

Vierailija
8/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksikymppisenä pari valitaan panetuksen takia. Mikä tahansa mulkvisti kelpaa, kunhan se panee. Yli kolmikymppisten parissa jo ymmärretään, että sen loppuelämän kumppanin pitää osata vähän muutakin. Sen ikäiset osaavat panostaa kunnolla parisuhteeseen, nimenomaan hyvän olon tuottamiseen toiselle (hellyys, luottamus, arvostus jne.).

Siis, nuorena etsitään rakastaja, vanhempana rakas.

Mä olen varmaan sitten tulkintasi mukaan outo, kun en muista ajatelleeni koskaan kumppania ensi-sijaiisesti paneskelu -tarkoituksessa. Tiedän kyllä, että jotkut metäsästävät ja lähtevät baarinkin tai yöelämään ns. viihteelle tavoitteena löytää itselle seksikumppnani alkavaksi yöksi tai ehkä jopa viikonlopuksi. Eikä siinä, mitään; en tuomitse heitä, jotka "harrastavat" ns. yhden yön juttuja, kunhan vain molemmat edes suurinpiirtein tietävät, missä mennään ja mikä on tavoite tai tarkoitus. Mutta itse en vain koe, että yhdenyön jutut olisi minun juttuni. - Vaikka en edusta sitä toista ääripäätäkään, joka ajattelisi, että seksi kuuluisi vain esimerkiksi avioliittoon tai aikaisintaan sitten kun on kihloissa, jota on tai olisi edeltänyt vähintään kuukausien seurustelu ja tapailu.    

Vierailija
9/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän päälle kolmekymppinen nainen. Huomiota tulee varatuilta miehiltä ja hieman alle kolmekymppisiltä. 30-39 vuotiaat vapaat kivat sinkkumiehet ovat harvinaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä