Vain elämää 2017 OFFICIAL
Kommentit (1715)
Vierailija kirjoitti:
Ensi kauden Lineuppia juuri tarkastelin ja mietin, ettei tuosta porukasta kyllä kukaan saa mua takaisin telkkarin ääreen syksyllä.
Sanotaan mitä sanotaan, niin tämä kuluva kausi on ehkä paras kausi. Tekeekö kaksi päiväisyys sen, en tiedä...
Robinin takia aloin seuraamaan. Samu, Irina ja (Olli) ovat olleet huikeita, jopa parempia kuin Robin, vaikkei sekään missään tapauksessa ole ollut huono. Nikkekin osaa tehdä biisejä, jos ne joku muu sanottais. Laura on laura, ei häikäise, mutta onhan se nyt hyvä. Petra on ollut pettymys.
Pakko kysyä että miten Nikke osaa tehdä biisejä? Sanoit itse että tarvisi muun sanoittajan. Onkohan mielestäsi hyvä laulamaan tai säveltämään. Vai väitätkö ettet oppisi kuukaudessa räppäämään yhtä hyvin
Mitä vittua ihmiset täällä itkee all starshan o parasta mitä olisi voinu toivoa. Kaikki nuo artisti miinus Jenni ja Sanni ovat julkaisseet ohjelman jälkeen suurimmat hittinsä. Jopa Siltsu. Okei Toni ei ole mutta hänkin on julkaissut hittejä ja hittejä hänellä onkin aikas paljon
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua ihmiset täällä itkee all starshan o parasta mitä olisi voinu toivoa. Kaikki nuo artisti miinus Jenni ja Sanni ovat julkaisseet ohjelman jälkeen suurimmat hittinsä. Jopa Siltsu. Okei Toni ei ole mutta hänkin on julkaissut hittejä ja hittejä hänellä onkin aikas paljon
No minua ei kiinnosta ykskään näistä niin paljon, että kattoisin heitä jo toisella kierroksella. Hitit on siinä kohtaa samantekevää. Ymmärrän, että varmasti kiinnostuneita taas riittää, minä vaan en kuulu heihin.
Ilmeisesti Samun esitys oli nyt sitten rikos. Miks tää jotsenlaulu on ylipäätään tehty, kun sitä ei saa esittää... http://www.is.fi/vainelamaa/art-2000005233044.html
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Siltsuki on julkassu suurimmat hittinsä ennen tota ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kauden Lineuppia juuri tarkastelin ja mietin, ettei tuosta porukasta kyllä kukaan saa mua takaisin telkkarin ääreen syksyllä.
Sanotaan mitä sanotaan, niin tämä kuluva kausi on ehkä paras kausi. Tekeekö kaksi päiväisyys sen, en tiedä...
Robinin takia aloin seuraamaan. Samu, Irina ja (Olli) ovat olleet huikeita, jopa parempia kuin Robin, vaikkei sekään missään tapauksessa ole ollut huono. Nikkekin osaa tehdä biisejä, jos ne joku muu sanottais. Laura on laura, ei häikäise, mutta onhan se nyt hyvä. Petra on ollut pettymys.
Pakko kysyä että miten Nikke osaa tehdä biisejä? Sanoit itse että tarvisi muun sanoittajan. Onkohan mielestäsi hyvä laulamaan tai säveltämään. Vai väitätkö ettet oppisi kuukaudessa räppäämään yhtä hyvin
Olinpa sanonut huonosti. Räppäys osaa tosiaan tarkoitin. Väitän, etten opi räppäämään... Olen sitä toisinaan yrittänyt viimeiset parikytä vuotta. Laulaminen on mun juttu.
Harva laulaja osaa räpätä, siten että kuulostais hyvältä. Jos pysytään formaatissa ei osannut Irina, ei Robin tällä kaudella. Karmeen kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva ku alkavat varmaan syöttää sieltä kuvauksistakin jo jotain matskua noille Vain Elämää sometileille, ja Lauran jakso ja duettojakso ei oo ees näkyny vielä telkkarista. Vähän sellainen epäkunnioittava fiilis jo ohjelmalla itseään, yleisöä ja artisteja kohtaan, ku uutta puskataan, vaikka edellinenki kesken.
Juurikin tämä! Mua eilen alko korpeemaan aivan täysillä, kun lehtiä luin. Hypetetään jo tulevaa täysillä, vaikka paras kausi on yhä kesken.
Menenpä laittamaan palautetta.
Meneekö Apulannalla tai Tonilla oikeesti niin heikosti, että pitää tunkea joka paikkan. Ensin Vain Elämää ja Nyt Voice of Finland. Ihan oikeesti hei!!! Onhan sillä hittejä joo, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva ku alkavat varmaan syöttää sieltä kuvauksistakin jo jotain matskua noille Vain Elämää sometileille, ja Lauran jakso ja duettojakso ei oo ees näkyny vielä telkkarista. Vähän sellainen epäkunnioittava fiilis jo ohjelmalla itseään, yleisöä ja artisteja kohtaan, ku uutta puskataan, vaikka edellinenki kesken.
Juurikin tämä! Mua eilen alko korpeemaan aivan täysillä, kun lehtiä luin. Hypetetään jo tulevaa täysillä, vaikka paras kausi on yhä kesken.
Menenpä laittamaan palautetta.
Samaa mieltä! Älytöntä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olinpa sanonut huonosti. Räppäys osaa tosiaan tarkoitin. Väitän, etten opi räppäämään... Olen sitä toisinaan yrittänyt viimeiset parikytä vuotta. Laulaminen on mun juttu.
Harva laulaja osaa räpätä, siten että kuulostais hyvältä. Jos pysytään formaatissa ei osannut Irina, ei Robin tällä kaudella. Karmeen kuulosta.
Siis mielestäsi Nikke osaa räpätä, muttei tehdä biisejä? No siinä tapauksessa varmaan kannattaa se räppääminenkin jättää muille, jos ei edes omia lainejaan osaa kirjoittaa.
Ja kyllä esim. Robinilta sujuu tuo räppääminenkin paremmin kuin Nikeltä. Ainakin se osaa artikuloida paremmin ja nopeammin. Mutta paremmuushan on kuulijan korvassa, omaan makuuni Nikke on edelleen tosi laahaava ja jotenkin aneeminen.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö Apulannalla tai Tonilla oikeesti niin heikosti, että pitää tunkea joka paikkan. Ensin Vain Elämää ja Nyt Voice of Finland. Ihan oikeesti hei!!! Onhan sillä hittejä joo, mutta silti.
No ei mene. Mutta jos on 25vuotta tahkonnut yhtä ja samaa, niin kai sitä voi välillä tehdä jotain muutakin? Ja mitä tulee Voice of finlandiin niin Tonihan on hyvä lisä tuomareiden joukkoon. Pitkänlinjan muusikko ja hyvin menestynyt sellainen. Varmasti löytyy annettavaa tuolla saralla.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ärsyttävää tämä kaudet puolen vuoden välein systeemi. Ei oo kuluvaakaan kautta aivan saatu loppuun niin seuraavat nimet jo tapetilla. Sellainen kunnon massatuotanto fiilis tulee.
Sanomattakin selvää että tää systeemi on nyt vain ja ainoastaan Robinin takia järjestetty. Jätkä täytti vasta syksyllä 18vuotta, joten kai se viime kausi oli sen takia pois laskuista. Ja kun tiedettiin että vika kausi on Allstar ja pyörähtää ruutuun vuoden päästä syksyllä, niin Robinille piti järjestää "oma" kausi tähän väliin. Näin se vaan menee.
Minusta Toni on hyvä korvaaja Mikelle. Tonilla on "terapeuttinen" ääni, tykkään kuunnella sen puhetta. On fiksu, huumorintajuinen. Jo UMK-tuomaristossa ollessaan hän osasi tehdä hyviä ehdotuksia millä jipoilla kappaletta ja esitystä saa parannettua, eli ymmärtää musiikin päälle. Myös Michael hyväksyi Tonin seuraajakseen ilolla, joten en näe syytä valittaa. Jos sinne tulee joskus vielä Aija Puurtinen, niin on melkein umk-raati reunion :D
Mun mielestä noiden olisi kannattanut kuvata uusi Hirvensalmi-osuus ihan vain kaikessa hiljaisuudessa ja pitää lehdistötilaisuus allstars-kaudesta vasta kahden viikon kuluttua kun Mondan kausi olisi ohi. Epäkunnioittavaa alkaa puffata uutta kautta kun toinen, vieläpä kerrassaan loistava, kausi on vielä kesken. Harmittaa Laurankin puolesta, koska jää nyt vähemmälle huomiolle. Mutta ilmeisesti ohjelman tuotanto ja Nelonen meni onnesta sekaisin, koska saivat mukaan Cheekin, jonka mukanaolon uskovat räjäyttävän syksyllä katsojaluvut. Eivätkä malttaneet odottaa paria viikkoa.
Eilisissä Vain Elämään insta- ja facepäivityksissä koskien uutta porukkaa sanottiin kuitenkin jotain lopuksi, että nyt hiljenevät kuvauksiin. Joten ehkä antavat nyt tämän kauden tähdille vielä tilaa olla esillä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä noiden olisi kannattanut kuvata uusi Hirvensalmi-osuus ihan vain kaikessa hiljaisuudessa ja pitää lehdistötilaisuus allstars-kaudesta vasta kahden viikon kuluttua kun Mondan kausi olisi ohi. Epäkunnioittavaa alkaa puffata uutta kautta kun toinen, vieläpä kerrassaan loistava, kausi on vielä kesken. Harmittaa Laurankin puolesta, koska jää nyt vähemmälle huomiolle. Mutta ilmeisesti ohjelman tuotanto ja Nelonen meni onnesta sekaisin, koska saivat mukaan Cheekin, jonka mukanaolon uskovat räjäyttävän syksyllä katsojaluvut. Eivätkä malttaneet odottaa paria viikkoa.
Kuules tiedätkö mitä? Kaikkien mielestä tämä Espanjan kausi ei tod. ole paras vaan huonoin! Typerää pitkitettyä lässytystä, pelkkiä alapääjuttuja sekä Samulta että Nikeltä ja erittäin huonoja lauluesityksiä muilta kuin Lauralta, Irinalta ja Robinilta.
Vierailija kirjoitti:
Eilisissä Vain Elämään insta- ja facepäivityksissä koskien uutta porukkaa sanottiin kuitenkin jotain lopuksi, että nyt hiljenevät kuvauksiin. Joten ehkä antavat nyt tämän kauden tähdille vielä tilaa olla esillä.
Ainakaan artistit itse ei saa postata mitään seuraavaan 8päivään. Eli eiköhän nyt keskitytä ihan puhtaasti meneillään olevaan kauteen.
Parempihan tuo oli että infosivat sen verran mediaa että uusi kausi on tulossa ja sitä aletaan kuvaamaan nyt. Jos ne ois kaikessa hiljaisuudessa menneet hirvensalmelle, niin eiköhän siellä ois ainakin Seiskan toimittaja kökkinyt puskassa odottamassa (Seiskahan julkaisi vikan kauden osallistujat jo hyvän aikaa sitten) ja ois alkanut loputon spekulaatio, että ketä on mukana, jne. Nyt voi mediakin keskittyä tähän kauteen, kun tietävät ettei mitään matskua anneta vielä tulevasta kaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mielestäsi Nikke osaa räpätä, muttei tehdä biisejä? No siinä tapauksessa varmaan kannattaa se räppääminenkin jättää muille, jos ei edes omia lainejaan osaa kirjoittaa.
Ja kyllä esim. Robinilta sujuu tuo räppääminenkin paremmin kuin Nikeltä. Ainakin se osaa artikuloida paremmin ja nopeammin. Mutta paremmuushan on kuulijan korvassa, omaan makuuni Nikke on edelleen tosi laahaava ja jotenkin aneeminen.
Osaa. Ei se paras ole tai edes hyvä, mutta osaa. Hänellä on oma laahaava tyylinsä, siinä on jotain uutta särmää näihin nakuttaviin Rähinä räppääjiin.
Robinin artikulaatio joo on hyvä, mutta ei vaan mun korviin kuulosta räppäämiseltä.
^ Katri Hela = Katri Helena siis :D