Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.04.2017 |

Jee!

Kommentit (1715)

Vierailija
1161/1715 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tuota Irinaa viiraa kun pitää niin pitkää otsatukkaa, että tuskin juuri mitään näkee. hankalalta näyttää. Ilmeisesti otsa on niin ruma, ettei pysty paljastamaan. Itse varmaan pitää sitä seksikkäänä. minä en ole koskaan ennen edes kuullut hänestä, siis ihan outo tapaus.

Vierailija
1162/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä ole Vain Elämää tuotanto äänittämässä niitä biisejä.

Mielenkiintoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon seurannu vähän tämän vuoden biisiversioiden Spotify-suosiota. En oo yhtään yllättyny, että Nikke ja Robin pärjää siellä parhaiten. Samukin sitten seuraavaksi.

Robin nyt sijat 2, 6 ja 33.

Nikke 3, 12, 25 ja 30.

Samu 13, 19 ja 39.

Ollin FSO kävi kohtuu sijotuksilla ja Irina ja Laurakin olleet top 50 listalla. Oisko Petralla sitten matalimmat sijotukset tähän asti.

Petra on todellakin täydellinen mysteeri tälle kaudelle. Miksi? Ei minkäänlaista fanipohjaa avuksi. Keskinkertainen epävireinen lauluääni. Eikö Sonylla parempaa kakkea ollut tarjota? Aivan järjetöntä yrittää nostaa jotain lahjatonta TikTakin Petraa. Meni jo. Vaihtoehtona olisi ollut mm. Diandra.

Vierailija
1164/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Löytäisivätköhän Samu ja Laura toisensa...?

Laura on liian vanha Samulle.

No jos juorut Lauran nykyisestä kumppanista pitää paikkansa, niin Samu on liian vanha Lauralle :D

Mitkä juorut? Mä en oo kuullu?

Vierailija
1165/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

No jos juorut Lauran nykyisestä kumppanista pitää paikkansa, niin Samu on liian vanha Lauralle :D

Mitkä juorut? Mä en oo kuullu?

Hovimuusikko Ilkka? Seiskassa on tainnut olla juttua. 

Vierailija
1166/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5581 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon seurannu vähän tämän vuoden biisiversioiden Spotify-suosiota. En oo yhtään yllättyny, että Nikke ja Robin pärjää siellä parhaiten. Samukin sitten seuraavaksi.

Nikke 3, 12, 25 ja 30.

Samu 13, 19 ja 39.

Ollin FSO kävi kohtuu sijotuksilla ja Irina ja Laurakin olleet top 50 listalla. Oisko Petralla sitten matalimmat sijotukset tähän asti.

Petra on todellakin täydellinen mysteeri tälle kaudelle. Miksi? Ei minkäänlaista fanipohjaa avuksi. Keskinkertainen epävireinen lauluääni. Eikö Sonylla parempaa kakkea ollut tarjota? Aivan järjetöntä yrittää nostaa jotain lahjatonta TikTakin Petraa. Meni jo. Vaihtoehtona olisi ollut mm. Diandra.

Löytyykö Diandralta edes sitä 7 biisiä mitä lauleskella ohjelmassa? Kyllä Petra on siihen verrattuna paljon parempi artisti tuohon ohjelmaan, sillä on sentään jonkinmoinen ura takana. 

Vierailija
1167/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Alle vuoden ikäerolla Laura nimenomaan on liian vanha. 70-80- luvuilla syntyneet on kaikki liian vanhoja Samulle.

Vierailija
1168/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Alle vuoden ikäerolla Laura nimenomaan on liian vanha. 70-80- luvuilla syntyneet on kaikki liian vanhoja Samulle.

Ja Laura itse seukkailee kolmekymppisen jäbän kanssa

Vierailija
1169/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra on käyttänyt mielestäni huonoiten tämän tilaisuuden saada nostetta uralleen. Pokka-veto oli kyllä pohjakosketus, pitäis Petran ymmärtää että tää yli miljoonan katsojan ohjelma on väärä paikka vetää huutoversio tuollaisesta hitistä. Terapiat hoidetaan jossain muualla. Hoida traumasi kuntoon, Petra. Jossain muualla kuin telkkarissa.

Vierailija
1170/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5581 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikke 3, 12, 25 ja 30.

Samu 13, 19 ja 39.

Löytyykö Diandralta edes sitä 7 biisiä mitä lauleskella ohjelmassa? Kyllä Petra on siihen verrattuna paljon parempi artisti tuohon ohjelmaan, sillä on sentään jonkinmoinen ura takana. 

Diandralla on juurikin ongelma, että ei ole pahemin hittejä. Edes minkään ikäluokan tuntemia. Paha poika on oikeastaan ainut mikä tulee mieleen. Kaks levyä löytyy ja niistäkin toinen kiireellä kyhätty Idols-levy, jolla lähinnä covereita. Totuuden nimissä yksikin levy vois riittää, jos se olisi menestynyt. No Diandralla on vielä aikaa, mutta Vain Elämää osallistuminen jäi nyt ainakin odottamaan ohjelman mahdollista paluuta.

Vierailija
1171/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra on toisaalta ihan hyvä vaihtoehto tähän ohjelmaan, onhan Tiktak nyt ollut kuitenkiin ihan superkuuluisa sillon aikanaan,tuosta soolo urasta en ole tosin kuullut aikaisemmin mitään. Mutta ei Petra kyllä minuakaan ole vakuuttanut laulutaidollaan, paras veto tähänmennessä häneltä on mielestäni Nike jaksossa. Tai siis sehän tulee vasta tällä viikolla, mut kuitenki...

Vierailija
1172/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jostain syystä tykkään Nikestä, vaikka sillä onkin osin typeriä juttuja. Silleen pikkuvelimäisellä tavalla symppis kuitenkin.

Samu on kyllä kivannäköinen omaan makuun (vaikkakin sen tukka voisi olla jotenkin muuten stailattu), mutta koska tykkää nuorista naisista, niin se vähän vähentää viehätystä.

Laura on ollut aika salaperäinen, toivottavasti hänestä kuullaan lisää omassa jaksossa. Tulkinta Irinan biisistä oli kyllä hyvä.

Vierailija
1173/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä todella loukkaavaa ja epäkunnioittavaa käytöstä tuo Niken Petraan kohdistuva ahdistelu. Ei mitään kunnioitusta toisen avioliittoa kohtaan.

Kyllähän se Petra taisi tykätä kiehnätä Niken kainalossa, kun pelasivat sitä pleikkapeliä.. ;D Ei kaikkea tarvitse ottaa tosissaan :D 

Vierailija
1174/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä todella loukkaavaa ja epäkunnioittavaa käytöstä tuo Niken Petraan kohdistuva ahdistelu. Ei mitään kunnioitusta toisen avioliittoa kohtaan.

Kyllähän se Petra taisi tykätä kiehnätä Niken kainalossa, kun pelasivat sitä pleikkapeliä.. ;D Ei kaikkea tarvitse ottaa tosissaan :D 

Musta nuo Niken kommentit on oikeesti aika ala-arvosia. Itsessään mää en pistä pahaksi tollasta läppää hyvässä kaveripiirissä, mutta tosiaan sitä vois vähä miettiä missä sitä läppää heittää. Onko se nelosen perheohjelma vai joku muu tilanne. Ei tuosta ainakaan kauhean hyvää kuvaa saa, ihan sama mitä Petra siitä tykkää, nii aika kuvottavan kuvan siitä näin katsoja väkisin saa

Vierailija
1175/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä on ollut paras kausi ehkä ykkösen ohella. Ei tule sellaista teeskenneltyä muka-niin-ihanaa- ja positiivista fibaa kuin muista kausista tuli. Myös se et ei ole liian siloteltua keskustelua tuo sellaisen aitouden tähän. Ei tämän tarvitsisikaan mikään lastenohjelma olla. Ja Nikesta tykkään tyhmistä jutuista huolimatta. Vähän huumoria kehiin hei :)

Vierailija
1176/1715 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheohjelmasta vois leikata tuhmat läpät pois, mut eipä oo tuotanto leikannut. Tai siten noi säästetyt läpät on siitä vähimmän tuhmasta päästä :D

Vierailija
1177/1715 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sano että vaikka teidän monen mielestä Niken kommentit on tyhmiä ja seksistisiä, mitä ne tietty myös onkin. Hän antaa kumminkin aidon kuvan itsestään ja räp-musiikista toisin kuin esim. MG joka oli varmasti harjoitellut teko itkuaan kuukausi tolkulla. Uskooko joku että jalkaansa Putinin tatuoinut ja Trumpia avoimesti kannattava MG vähääkään välittää muovista meressä, tai miksi hän valehteli äitinsä olleen Siperiassa? Paremmat biisit hänellä kyllä ohjelmassa oli sen myönnän

Vierailija
1178/1715 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä mitä tyypit vetää Samun päivänä. Muutenki mielenkiinnolla odotan Samun jaksoa, ku kieli on eri. Onko joskus muut artistit vetäny suomeksi englkielisiä biisejä? Mulla ei ole jotenki muistikuvia aikasemmilta kausilta.

En osaa kuvitella Niken tai Ollin laulamassa englanniksi..

Vierailija
1179/1715 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitkään ihmetellyt, miksi Nikke Ankara pukeutuu niin nykyään kummallisesti. Mun silmiin näyttää siltä, että Nikellä olisi epämukava olo noissa vaatteissa mitä sillä vain elämässä on päällä.

Ennen oli perus farkut ja t-paita, ja yhtäkkiä näitä mitä ihmeellisempiä virityksiä. Bongasin Niken tyttöystävän blogin, jossa hän kertoo stailaavansa Nikkeä. En ihmettele enää. Miksi pitää oma persoonallinen tyyli tuntea toiselle, jolle se ei selvästikkään sovi?

Vierailija
1180/1715 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä mitä tyypit vetää Samun päivänä. Muutenki mielenkiinnolla odotan Samun jaksoa, ku kieli on eri. Onko joskus muut artistit vetäny suomeksi englkielisiä biisejä? Mulla ei ole jotenki muistikuvia aikasemmilta kausilta.

En osaa kuvitella Niken tai Ollin laulamassa englanniksi..

Olli nyt ei vedäkään enkuks vaan biisi on satavarmasti suomennettu. Ja Abreun kaudella ainakin on laulelttu aiemmin enkuks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi