Vain elämää 2017 OFFICIAL
Kommentit (1715)
Samu Samu Samu Samu olet tosi tosi namu! <3<3<3<3<3
Näkyy olevan aika yleinen ilmiö tämä Samun kuolaaminen, twitterin ja muiden kommenttikenttien mukaan.
Samulla ilmeisesti jotain välirikkoa naisensa kanssa, nyt kaikki mammat iskee hampaat kiinni.
Niken päivänä kuitenki ihan yllättävän hyviä vetoja. Naiset onnistunu nyt kokonaisuutena paremmin ku miehet mun mielestä. Robinin ääni kulki nyt vedossaan tosi hyvin, kun lauloi. Ei ollut liian pakotettua.
Muilla kostuu silmäkulma, Nikellä kärki
Niken päivän vedoista paras oli ehkä Irinan. Robin jatkaa vahvaa linjaansa(Ei varmaan helpoin hetki lähte vetään tollasta ilobiisiä noin synkkien tunnelmien jälkeen, mitä oli), Samun veto oli musta hauska, oli kiva nähä vähä Samussa liikettäkin :D Ollin veto nyt oli omallaan tavallaan jo nii raju, et tällai ihan tilanteen ulkopuolelta en osaa tarkemmin arvioida. Petraltaki ehkä paras veto tähän mennessä. Myös Lauran veto oli jees, vaikka ei ihan hänen tyylistään olekaan tämä Niken musa.
Kaikenkaikkiaan oli ihan hyvä jakso, aika monenlaisissa tunteissa liikuttiin.
Niken kommentteihin en jaksa nyt alkaa ottaan kantaa...
Löytäisivätköhän Samu ja Laura toisensa...?
Niken päivänä ehdottomasti parhaiten veti Petra! Nyt meinaan lähti!
Vierailija kirjoitti:
Niken päivänä ehdottomasti parhaiten veti Petra! Nyt meinaan lähti!
Hyvä veto joo, mutta paljon saa kiittää myös biisiä. Ehdottomasti parhaimmistoa Niken valikoimasta.
Kyllä osaa taas ihmiset pahoittaa mielensä toistenpuolesta! :D Oikeesti ei Samukaan varmaan tollasia läppiä heittäis jos ei olis tarpeeks rento ilmapiiri. Naurettavaa myös miten iso juttu on tehty Niken pervoiluista, kun Petra itsekkin sanonut että ei ole pahoittanut mieltään, ja olis varmaan kuvauksissa sanonut Nikelle jos häiritsis liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Samu Samu Samu Samu olet tosi tosi namu! <3<3<3<3<3
Ällöttävä, ällöttävin. Limainen limaisilla jutuilla. Jotkut osaa laukoa kaksimielisyyksiä olematta limaisia. Samu, tuo keski-ikäinen namu, ei osaa. Ja Nikke Kakara on provosoitavissa ja manipuloitavissa, niin kuin tämän maailman Nikke Kakarat on ja ovat aina olleet.
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Laura on liian vanha Samulle.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
No jos juorut Lauran nykyisestä kumppanista pitää paikkansa, niin Samu on liian vanha Lauralle :D
Ihmettelen ku Nikke ei valinnutkaa duettoon Petraa :'D
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Lauralla ja Samulla on alle vuoden ikäero.
Tietty jos tykkäävät kumpikin muista kuin oman ikäisistään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Lauralla ja Samulla on alle vuoden ikäero.
Tietty jos tykkäävät kumpikin muista kuin oman ikäisistään...
Ei kai Samu ja Laura oo muutenkaa yhtään toistensa tyylisiä :D Tai mistä minä tiiän, mut ulkopuolisin silmin epäsopiva pari
Ai saatana, että nyt alkoi ripimään tämä ohjelman musiikillinen tuotanto. Mitä helvettiä tuo Robininkin ääni tuossa Kymmenen kirosanaa biisissä on olevinaan? Sen mitä Robinin omia biisejä olen kuunnellut niin ei yksikään ole näin feikkiä ja ammattitaidottomasti tuotettua.
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/vain-elamaa/2128635-robinin-tulkinta-myk…
№❶ kirjoitti:
Ai saatana, että nyt alkoi ripimään tämä ohjelman musiikillinen tuotanto. Mitä helvettiä tuo Robininkin ääni tuossa Kymmenen kirosanaa biisissä on olevinaan? Sen mitä Robinin omia biisejä olen kuunnellut niin ei yksikään ole näin feikkiä ja ammattitaidottomasti tuotettua.
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/vain-elamaa/2128635-robinin-tulkinta-myk…
Miksi tätä vetoa pitäisi verrata Robinin omiin levytysbiiseihin? Tuo ei ole äänen osalta levytysversio vaan käsitelty liveveto. Studioversio löytyy Spotifystä ja se on asia erikseen eikä sen äänitysmenetelmät eroa muidenkaan Robinin biisien levytyksestä. Ei siellä ole Vain Elämää tuotanto äänittämässä niitä biisejä.
Mä oon seurannu vähän tämän vuoden biisiversioiden Spotify-suosiota. En oo yhtään yllättyny, että Nikke ja Robin pärjää siellä parhaiten. Samukin sitten seuraavaksi.
Robin nyt sijat 2, 6 ja 33.
Nikke 3, 12, 25 ja 30.
Samu 13, 19 ja 39.
Ollin FSO kävi kohtuu sijotuksilla ja Irina ja Laurakin olleet top 50 listalla. Oisko Petralla sitten matalimmat sijotukset tähän asti.
Niken jaksossa ei kyllä mitään yllätyksiä, sitä rataa mentiin mitä ajattelin. Onhan Nikke kovia kokenut ja paljosta selvinnyt, mutta ei se silti muuta tippaakaan kantaa noista sen jutuista.
Ei nuo kaksmielisyydet Petraa kohden ainakaan ole lieventyneet. Itekihän sen sanoi, paskamyrsky tulee ku oon nii paljo heruttanu Petraa.