Vain elämää 2017 OFFICIAL
Kommentit (1715)
Alko ärsyttää tuo Nikke, ei jaksa kuunnella tuota ulinaa :D vaikka niitä sen kommentteja ei oo vielä ees näkyny
Irina sitoutumiskammoinen? Mä oon aina seurustellut eri tyyppien kanssa, ku mä en osaa päättää kenet mä valitsen. Ei hyvää päivää!
Ps. Teijän Nikke kommentit menee vähän yli... oikeastaan aika paljonkin. Hysteeristä ylireagointia!
Mun mielestö Irinasta on tullu jotenki tän ohjelman myötä vähä "kevyempi" kuva, siis just esim tää sitoutumiskammojuttu yms.
Lauran imitaatio Ollin lavaliikehtimisestä oli parasta mitä ohjelman historiassa on nähty. 😂
Vierailija kirjoitti:
Voi apua noi Samun jutut :'D
Nostaa itseeään jalustalle noilla vitseiksi naamioiduilla pilkkasanoilla.
Tiedän ton ihmistyypin.
Jos joku heitteleisi sille samalla tavalla se ei tykkäisi. Siksi haluaa aina olla niskan päöllä.
Miks näistä kolmesta tän päiväsestä vaan Lauran veto Spotifyssa..
Pliis, päästäkää tää turha sarja jo päiviltä...
Vierailija kirjoitti:
Nikke ja Robin Universalilla..oisko ajastaneet vahingossa kymmeneksi julkasun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Robinin vedosta Irinan jaksossa, ruudussa klippi, joku töksähtää mun korvaan. En tiiä johtuuko siitä että en oo kys. biisistä koskaan tykänny vai mistä, jotenkin tönkkö tuo biisi jo ihan alkujaan. Robin laulaa hyvin ja ääni on magee, mut en keksi mikä siinä on se mikä jäi vajaaksi...
Musta tää oli taas ehkä paras Robinin vedoista, vaikkaen lähtökohtaisesi hirveesti tästä biisistä välitä mut tää veto oli kyllä huippu!
Mua ärsytti se hönkäily jokaisen lauseen lopussa. "Yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunistaaah, joita molempien piti vaalia uhrata kaikki sen puolestaah, sen teki vain toineeeenhhhh".
Musta tuntuu et noi Samun jutut menee jo vähä yli, on hauskaa pienisssämäärin, mut tollanen överiläppä on pitemmän päälle vähä mautonta. Tulee juurikin sellanen -pitää vaan saada olla äänessä- olo...
Katselin nuo tähän mennessä tulleet jaksot ja tuosta Robinistahan on kehittynyt ihan loistava, sekä laulajana että esiintyjänä/tulkitsijana! Enpä ole aiemmin tajunnutkaan, genre ei ole mitenkään erityisesti lähellä sydäntä, joten tiesin entuudestaan oikeastaan vain sen lapsenäänellä lauletun skeittihittinsä. On vähän eroa siihen nykyään :D
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et noi Samun jutut menee jo vähä yli, on hauskaa pienisssämäärin, mut tollanen överiläppä on pitemmän päälle vähä mautonta. Tulee juurikin sellanen -pitää vaan saada olla äänessä- olo...
Minusta tosi mautonta läppää. Tollasta voisi heittää parhaalle kaverille, mutta ei tv-kameroiden edessä puolitutuille.
Nikellekin neuvoi sitä postimerkin nuolentaa. "Ootsa näitä ennenkin kielen päälle tällasii laittanu, mut tää otetaan siitä pois."
Ja mitä lie kaikkee. Lauralle kun se tuli sinne miesten joukkoon aamulla että "tulit vaikkei kutsuttu" ja näitä nyt on lukemattomia.
Hauskaa?
On olemassa hauskaa läppää ja sit tällaista joka ei ihan käy.
Vierailija kirjoitti:
Pliis, päästäkää tää turha sarja jo päiviltä...
Kuka pakottaa katsomaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikke ja Robin Universalilla..oisko ajastaneet vahingossa kymmeneksi julkasun.
Yli kymmenen ja ei löydy vieläkään..tunarit.
Mää en jaksa mieltäni pahoittaa näitten Samun juttujen takia, en varmasti jaksais livenä määräänsä enempää kuunnella mut näin ruudun välityksellä ne on ihan hauskoja
Voi perskele, Robinin levyversio on pilattu. Loppu ihan erilainen ku livessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikellä yllättävän hyvä ääni, yleensä räppärit eivät "lauluosuudessa" osu nuoteilleen. Huomaa että jännittää, ei uskalla katsoa yleisöön. Hyvin menee joka tapauksessa. :)
No kannattaa kuunnella miten tuo ääni on rakennettu. Taustalla aikamoinen kööri ja naislaulajien stemmat mitkä leikkaa monotoonista laulua. Tietysti kaverin ääni on tunetettu huolella. Räppäreille tämä kaikissa TV tuotannoissa näköjään sallitaan koska tärkeintä heille on vain tekstit ei niinkään laulutaito. Mieti jos vaikka Robinille tehtäisiin noin ronski jälkiäänitys niin siitä tulisi hirvee myrsky.
Kaikkia vetojahan on käsitelty, toisia enemmän toisia vähemmän. Sen mukaan mitä on tarvis et saadaan kuulostamaan riittävän hyvältä. Mielenkiintoisempaa olis kaikki ois alkuperäisiä ja käsittelemättömiä, näkis kuka osaa laulaa ja kuka ei
Juuri näin. Uskon että kaikki muut on ok. mutta olisi aika hauska kuulla miltä Nikke ja Olli oikeesti kuulostaa. Olisi siistiä saada aikaisemmiltakin jaksoilta esim Cheekin ja Neumannin ja MG vedot. Vois olla korvissa pitelemistä.
En kyllä nyt kykene kattoo tätä Irinan jaksoa ilman et ajattelen kokoajan mitä Nikke tekee ja sanoo :D