Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.04.2017 |

Jee!

Kommentit (1715)

Vierailija
961/1715 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinista tuli mieleen et saakohan täällä edelleenkään puhua Robinim ulkonäöstä ilman et ketju lähtee samantien :D

Vierailija
962/1715 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robinista tuli mieleen et saakohan täällä edelleenkään puhua Robinim ulkonäöstä ilman et ketju lähtee samantien :D

Kokeile ihmeessä. Ehkä päästään koko ketjusta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan rakastunu Samuun tän kauden myötä! Sunrise Avenuesta en ole koskaan liiemmin innostunut, mutta kun Samu laulaa suomeksi niin se pureutuu kyllä mun mantelitumakkeeseeni. :D Lisäksi tykkään Samun huumorista kun hullu puurosta. Ihana mies! <3

Vierailija
964/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan rakastunu Samuun tän kauden myötä! Sunrise Avenuesta en ole koskaan liiemmin innostunut, mutta kun Samu laulaa suomeksi niin se pureutuu kyllä mun mantelitumakkeeseeni. :D Lisäksi tykkään Samun huumorista kun hullu puurosta. Ihana mies! <3

Samun huumori koostuu kirosanojen viljelemisestä joka lauseeseen ja kaksimielisiin pippelivitseihin.

Vierailija
965/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robinin veto tänään viikon ennakkobiisinä. Miten voikin muuten Ollin naama aina olla noin ilmeetön, kun Robin esiintyy. Ihan ku olis kateellinen tai jotain :D

Tuosta Ollin naamast ei kyllä voi lukea yhtään mitään, niinkö ois kivettyny koko naama :D

Varmaa kiva koittaa esiintyä 👍

Vierailija
966/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa musiikkia ja esiintyjät❤️️

Vierailija
967/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa et Robin on tottunu ottaan haltuun vähän isompia lavoja :)

Vierailija
968/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa tuo Ollin kateudesta jauhaminen. Mistä Olli olisi Robinille nyt niin erityisen kateellinen? Ollilla on hieno ura yhden Suomen suosituimpien ja menestyneimpien bändien solistina, joka on kestänyt jo montakymmentä vuotta.

Olli varmasti arvostaa ja ehkä ihaileekin Robinia monella tapaa, mutta tunne on täysin sama myös Robinin puolelta. Se ei tarkoita kateutta.

Vierailija
969/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robinin veto tänään viikon ennakkobiisinä. Miten voikin muuten Ollin naama aina olla noin ilmeetön, kun Robin esiintyy. Ihan ku olis kateellinen tai jotain :D

Mä mietin kans tuota Ollin ilmettä, jännä kuitenki et omana päivänä hän valitsi Robinin duettokumppanikseen, mitä sitte lie ajatteleekaan.

Muutenki musta mielenkiintonen seurata aina ketä tyypit valitsee tuohon duettoon...

Vierailija
970/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa tuo Ollin kateudesta jauhaminen. Mistä Olli olisi Robinille nyt niin erityisen kateellinen? Ollilla on hieno ura yhden Suomen suosituimpien ja menestyneimpien bändien solistina, joka on kestänyt jo montakymmentä vuotta.

Olli varmasti arvostaa ja ehkä ihaileekin Robinia monella tapaa, mutta tunne on täysin sama myös Robinin puolelta. Se ei tarkoita kateutta.

Sehän tässä hauskaa onkin, että puheissa tuntuu arvostavan, mutta tarkotin tota naamaa. Ei se kaikkien muiden esiintyessä ole noin kivettynyt. Keskittyykö lie sitten niin, että naama jää sijoilleen. Eihän nuo Robinin vedot mitään huumorivetoja toki ole olleet tähän asti ainakaan.

Vierailija
971/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon niin paljon että Robin on mukana Samun/Sunrise Avenuen duettobiisissä!

Vierailija
972/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eihän tässä oo kuultu vielä ees sen tai muiden vetoja.

Vierailija
973/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eihän tässä oo kuultu vielä ees sen tai muiden vetoja.

Joo mutta uskon että se olisi hieno.

Vierailija
974/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irinan veto Petran biisistä on niin kaunis!

Vierailija
975/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää eräs herra veti Antti tuiskun peto show'ssa VIP-alueella vuoroaan ootellen raakaa viinaa pullosta jatkuvasti.

Omalla keikalla ennen vain elämää -televisiointia hän oli sekaisin kuin seinäkello ja juuri ja juuri sai keikan vedettyä läpi. Taustanauhan avulla ja jonkun takana hoilaavan dj:n avulla välillä. Ulkopuolella sain hänet selfieen kanssani ja jutut oli sellaisia humalaisia että olisi luultavasti lähtenyt vessankoppiin. En epäile yhtään seiskan juttuja kokemani perusteella. Sääli maineen puolesta kun musa on hienoa genressään ja ääni loistava!

Älä nyt viitti! Sen omat riimit ovat aivan luokatonta kuraa.

Ääni on loistava ja lahjakkuuttakin sillä puolella löytyy. Esim vain elämässä on vetänyt hienoja versioita toisten biiseistä, joissa on sanoja - oikeita sanoja, eikä kiroilua ja jankkaamista.

Ongelmiahan hänellä on. Mt ja päihteet. :(

Vierailija
976/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän. Sunrise Avenue on mennyt multa lähes ohi, ei ole mun juttu ollenkaan.

Samu on komea, Samulla on ihana ääni ja Samun huumori on parasta. Vittuilu on välittämistä. Todellakin ihana!

Vierailija
977/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samun huumori koostuu kirosanojen viljelemisestä joka lauseeseen ja kaksimielisiin pippelivitseihin.

Oon istunut Samun kanssa samassa lounaspöydässä useamman kerran ja rasittavalta vaikutti. jatkuvasti omahyväinen hymy ja odotti että seurueen muut jäsenet nauravat niille sen typerille vitseille. Limainen äijä.

Vierailija
978/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon istunut Samun kanssa samassa lounaspöydässä useamman kerran ja rasittavalta vaikutti. jatkuvasti omahyväinen hymy ja odotti että seurueen muut jäsenet nauravat niille sen typerille vitseille. Limainen äijä.

Niin no selvästihän Samu on tottunut olemaan porukassa se jatkuvasti äänessä olija ja hauskuuttaja. Tulee varmaan niin luonnostaan, ettei tajua edes käyvän jo osan hermoille pidemmän päälle. En minäkään usko, että tosi elämässä ois yhtä nautinnollista seuraa, ku telkkarista katottuna. Varsinkaan tällaselle tilaa vaativalle introvertille.

Vierailija
979/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kuullut kaikkea. Uusimmassa jaksossa heittää erittäin hyvää läppää Robinista porukan ainoana ydinperheen vesana vs. muut enemmän tai vähemmän traumatisoituneet.

Vierailija
980/1715 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut se on "vaan" bändi, joka on menestynyt. Ei Lindholmin Olli ole erityisen menestynyt artistina. Hänhän ajattelee itse olevansa yö, vaikka on vain yksi osa siitä. Robin puolestaan on menestynyt artistina, omana itsenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan