Vain elämää 2017 OFFICIAL
Kommentit (1715)
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin järjestää Vain elämää:n ensi kauden + kaikki vielä suostuisivat :D niin tässä olisi artistikattaus:
Terhi Kokkonen (Scandinavian Music Group)
Elli (Haloo Helsinki)
Samuli Putro (+ aiemmin Zen Cafe)
Teemu Brunila (+ aiemmin The Crash)
J. Karjalainen
Stepa
Arto Tuunela (Pariisin kevät)
Ihan ok, mutta. Terhi Kokkonen ei kiinnosta ketää. Kukaan ei halua kuulla kuin Haloon biisejä coveroidaan, enkä usko että Ellin coverit olisat mitenkään erikoisia. Samuli Putro, huonoin Suomalinen mikrofoniin laulanut. Stepa, voi mennä takasin sinne sodankylään viljelemään Jeesuksen ilosanomaa, Arto, hhhmmm.. varmaa ihan mielenkiintoinen mutta tulee mieleen köyhän miehen Anssi Kela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan rakastunu Samuun tän kauden myötä! Sunrise Avenuesta en ole koskaan liiemmin innostunut, mutta kun Samu laulaa suomeksi niin se pureutuu kyllä mun mantelitumakkeeseeni. :D Lisäksi tykkään Samun huumorista kun hullu puurosta. Ihana mies! <3
Samun huumori koostuu kirosanojen viljelemisestä joka lauseeseen ja kaksimielisiin pippelivitseihin.
Et ole kuullut kaikkea. Uusimmassa jaksossa heittää erittäin hyvää läppää Robinista porukan ainoana ydinperheen vesana vs. muut enemmän tai vähemmän traumatisoituneet.
Kyllä kuulin kaiken. Vaikka olikin vain läpäksi tarkoitettu, mielestäni Samulla, joka ei Robinia ainakaan tuolloin vielä kovin hyvin tuntenut, ei ole mitään asiaa kettuilla Robinin ruusuisesta elämästä, jossa kaikki on "yhtä isoa Espoota". Ei voi tietää mitä pinnan alla on. Ja se, että kutsuu Robinin musiikkia "stanan iloiseksi pskaksi" on myös todella halventavaa.
Mä en edelleen ihan tajua Samun Espoo-juttua, mutta kyllä mun mielestä niiden välit on/oli ihan sillä tasolla, että noin pysty sanomaan. Sehän on päivän selvää, että Samu ei todellakaan sano noita Robinille pahalla ja niiden huumori pelaa yhteen.
Mielestäni Robin näytti tuon letkautuksen jälkeen aika vaikealta.
Sen avioero läpänheiton? No kai kun hän on ainoa, jota Samu juuri ylistää tervepäiseksi ehjän perheen vuoksi. Tosi asiassa muiden pitäisi ennemmin loukkaantua, kun Samu yhdistää avioerolapset vähän onnettomiksi ihmisiksi :D
Ehkä hän yhdistääkin, onhan Samukin erolapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikellä yllättävän hyvä ääni, yleensä räppärit eivät "lauluosuudessa" osu nuoteilleen. Huomaa että jännittää, ei uskalla katsoa yleisöön. Hyvin menee joka tapauksessa. :)
No kannattaa kuunnella miten tuo ääni on rakennettu. Taustalla aikamoinen kööri ja naislaulajien stemmat mitkä leikkaa monotoonista laulua. Tietysti kaverin ääni on tunetettu huolella. Räppäreille tämä kaikissa TV tuotannoissa näköjään sallitaan koska tärkeintä heille on vain tekstit ei niinkään laulutaito. Mieti jos vaikka Robinille tehtäisiin noin ronski jälkiäänitys niin siitä tulisi hirvee myrsky.
Kaikkia vetojahan on käsitelty, toisia enemmän toisia vähemmän. Sen mukaan mitä on tarvis et saadaan kuulostamaan riittävän hyvältä. Mielenkiintoisempaa olis kaikki ois alkuperäisiä ja käsittelemättömiä, näkis kuka osaa laulaa ja kuka ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettavaa tuo Ollin kateudesta jauhaminen. Mistä Olli olisi Robinille nyt niin erityisen kateellinen? Ollilla on hieno ura yhden Suomen suosituimpien ja menestyneimpien bändien solistina, joka on kestänyt jo montakymmentä vuotta.
Olli varmasti arvostaa ja ehkä ihaileekin Robinia monella tapaa, mutta tunne on täysin sama myös Robinin puolelta. Se ei tarkoita kateutta.
Mut se on "vaan" bändi, joka on menestynyt. Ei Lindholmin Olli ole erityisen menestynyt artistina. Hänhän ajattelee itse olevansa yö, vaikka on vain yksi osa siitä. Robin puolestaan on menestynyt artistina, omana itsenään.
Sinulla ei selvästi ole tietoakaan millaiset joukot sooloartistin takana ovat. Paljon suuremmat kuin yksittäisen bändin. Olli on yhtä lailla bändinsä keulakuva kuten Robin on keulakuva kaikille niille säveltäjille, sanottajille, sovittajille, niille jotka soittavat hänen biiseissään yms Team Boom Kah what ever. Ei Robin todellakana pelkkänä "omana itsenään" ole menestynyt. Kyllä siihen on tarvittu ammattilaisia auttamaan.
Mitä yrität tuolla kommentilla sanoa? Sitäkö, että sooloartisti on arvokkaampi ja tulee arvostaa enemmän kuin bändiä? Minä uskaltaisin väittää, että parhaat kappaleet tulevat nimenomaan bändeiltä. Niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Yöllä on kaiken lisäksi myös tunnetumpia kappaleita kuin Robinilla tulee koskaan olemaan.
totta kai siellä on yhtälailla taustajoukkoja sooloartistilla kuin bändilläkin. Kyse ei ollutkaan siitä, vaan lähinnä siitä että Olli haluaisi kaikesta päätellen olla itse se tähti. Ei pelkkä bändin keulakuva vaan se artisti Olli Lindholm. Robin on se tähti, jollainen Ollikin haluaisi olla. Ei Yö vaan Lindholmin Olli. Tämä fiilis vahvistui entisestään, kun Olli erotti bändinsä jäseniä, ihan niin kuin hänellä olisi suurempi sanavalta tuossa bändissä, jonka yksi tekijä hän on. Ja ihan samallalailla se Ollikin on keulakuva myös niille sanoittajille, säveltäjille ja tuottajille, kuin Robinkin. Aika vähän se niitä yön hittejä on itse tehnyt. Kumpikaan ei oikeasti ole toistaan parempi minun mielestäni, enkä niin väittänytkään, mutta kaikesta huomaa että Ollia se vähän kaihertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan rakastunu Samuun tän kauden myötä! Sunrise Avenuesta en ole koskaan liiemmin innostunut, mutta kun Samu laulaa suomeksi niin se pureutuu kyllä mun mantelitumakkeeseeni. :D Lisäksi tykkään Samun huumorista kun hullu puurosta. Ihana mies! <3
Samun huumori koostuu kirosanojen viljelemisestä joka lauseeseen ja kaksimielisiin pippelivitseihin.
Et ole kuullut kaikkea. Uusimmassa jaksossa heittää erittäin hyvää läppää Robinista porukan ainoana ydinperheen vesana vs. muut enemmän tai vähemmän traumatisoituneet.
Kyllä kuulin kaiken. Vaikka olikin vain läpäksi tarkoitettu, mielestäni Samulla, joka ei Robinia ainakaan tuolloin vielä kovin hyvin tuntenut, ei ole mitään asiaa kettuilla Robinin ruusuisesta elämästä, jossa kaikki on "yhtä isoa Espoota". Ei voi tietää mitä pinnan alla on. Ja se, että kutsuu Robinin musiikkia "stanan iloiseksi pskaksi" on myös todella halventavaa.
Mä en edelleen ihan tajua Samun Espoo-juttua, mutta kyllä mun mielestä niiden välit on/oli ihan sillä tasolla, että noin pysty sanomaan. Sehän on päivän selvää, että Samu ei todellakaan sano noita Robinille pahalla ja niiden huumori pelaa yhteen.
Sen avioero läpänheiton? No kai kun hän on ainoa, jota Samu juuri ylistää tervepäiseksi ehjän perheen vuoksi. Tosi asiassa muiden pitäisi ennemmin loukkaantua, kun Samu yhdistää avioerolapset vähän onnettomiksi ihmisiksi :D
Ehkä hän yhdistääkin, onhan Samukin erolapsi.
Tarkotin niitä neljää muuta avioerolasta tuolla, jotka Samu niputti aika törkeinkin sanakääntein yhteen. Läpällä toki, mutta enemmän tässä olisi ollut aihetta loukkaantua kuin Robinilla.
Yks tervejärkinen nuori mies ja kuus ekovammasta, niinhän Samu asian ilmaitsi
Toi Olli viha/inho on jotain ihan käsittämätöntä! Tehdään asiaa mistä vaan, että päästään haukkumaan, vaikka nyt ilmeestä😂 Mutta pakko päästä haukkumaan.
Robin kertoi omana päivänään, että kun keskustelee jonkun kanssa niin häärää samalla koko ajan jotain ja toisesta tuntuu ettei hän edes kuuntele. Mun mielestäni se on kunnioituksen puutetta sitä toista ihmistä kohtaan! Mutta se on ihan hyväksyttävää kun se on Robin🤣 Kukaan edes noteeranut.
Mutta jos se oliskin ollut Olli joka niin sanoi, johan se olis ollut ihan hirveää ja taas haukuttu.
Nooh, mä tunnustan olevani puolueellinen kun tykkään Ollista. Alkuajoista lähtien ollut Yön fani ja kunnioitan sitä kovaa työtä jolla Olli on vuosikymmenet Yön pinnalla pitänyt.
Olli on fiksu ihminen, vain elämässäkin ollut hyvällä huumorilla mukana ja omana päivänä suoraselkäisesti ja rehellisesti kertoi omasta elämästä niitä ikäviäkin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Joku Samu/Robin kriitikko eksynyt palstalle
Eli Samulla ja Robinilla on kritiikkisuoja, kun taas Ollia, Petraa, Lauraa yms saa ihan vapaasti haukkua mielin määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettavaa tuo Ollin kateudesta jauhaminen. Mistä Olli olisi Robinille nyt niin erityisen kateellinen? Ollilla on hieno ura yhden Suomen suosituimpien ja menestyneimpien bändien solistina, joka on kestänyt jo montakymmentä vuotta.
Olli varmasti arvostaa ja ehkä ihaileekin Robinia monella tapaa, mutta tunne on täysin sama myös Robinin puolelta. Se ei tarkoita kateutta.
Mut se on "vaan" bändi, joka on menestynyt. Ei Lindholmin Olli ole erityisen menestynyt artistina. Hänhän ajattelee itse olevansa yö, vaikka on vain yksi osa siitä. Robin puolestaan on menestynyt artistina, omana itsenään.
Sinulla ei selvästi ole tietoakaan millaiset joukot sooloartistin takana ovat. Paljon suuremmat kuin yksittäisen bändin. Olli on yhtä lailla bändinsä keulakuva kuten Robin on keulakuva kaikille niille säveltäjille, sanottajille, sovittajille, niille jotka soittavat hänen biiseissään yms Team Boom Kah what ever. Ei Robin todellakana pelkkänä "omana itsenään" ole menestynyt. Kyllä siihen on tarvittu ammattilaisia auttamaan.
Mitä yrität tuolla kommentilla sanoa? Sitäkö, että sooloartisti on arvokkaampi ja tulee arvostaa enemmän kuin bändiä? Minä uskaltaisin väittää, että parhaat kappaleet tulevat nimenomaan bändeiltä. Niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Yöllä on kaiken lisäksi myös tunnetumpia kappaleita kuin Robinilla tulee koskaan olemaan.
totta kai siellä on yhtälailla taustajoukkoja sooloartistilla kuin bändilläkin. Kyse ei ollutkaan siitä, vaan lähinnä siitä että Olli haluaisi kaikesta päätellen olla itse se tähti. Ei pelkkä bändin keulakuva vaan se artisti Olli Lindholm. Robin on se tähti, jollainen Ollikin haluaisi olla. Ei Yö vaan Lindholmin Olli. Tämä fiilis vahvistui entisestään, kun Olli erotti bändinsä jäseniä, ihan niin kuin hänellä olisi suurempi sanavalta tuossa bändissä, jonka yksi tekijä hän on. Ja ihan samallalailla se Ollikin on keulakuva myös niille sanoittajille, säveltäjille ja tuottajille, kuin Robinkin. Aika vähän se niitä yön hittejä on itse tehnyt. Kumpikaan ei oikeasti ole toistaan parempi minun mielestäni, enkä niin väittänytkään, mutta kaikesta huomaa että Ollia se vähän kaihertaa.
Toi on ainoastaan sun omaa kuvitelmaa!
Yhtälailla nyt esim Pate on yhtäkuin Pobeda ja Patelle ne soittajat töitä tekee.
Mitä tohon Ollin kundien erottamiseen tulee niin siinä oli molemminpuolista kismaa..
ja kun ei yhteistyö suju silloin on ajateltava yhtyeen parasta... kyllähän jätkien erottamisen jälkeisestä käytöksestä selvisi, ettei he ihan viattomia olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sen "iloista pskaa" heiton jälkeen
Mua alkaa ärsyttää tämä jankkauksen määrä täälläkin. Ei tarvis Samu/Robin/Olli fanienkaan olla heti älähtämässä, jos joku jotain vähän negatiivista/kritiikkiä esittää. Jaksa lukea noita inttelyitä, joissa osapuolet hakee vaan viimestä sanaa kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sen "iloista pskaa" heiton jälkeen
No voi hyvät hyssykät sentään😂
Mun mielestä tässä kaudessa ollut just parasta, että porukalla on todella hyvä yhteishenki päällä ja ymmärtävät toistensa huumorin. Kyllä ne tietää mitä huumoria voi kenellekin heittää.
Relatkaa tekin vähän älkääkä ottako niin vakavasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Samu/Robin kriitikko eksynyt palstalle
Eli Samulla ja Robinilla on kritiikkisuoja, kun taas Ollia, Petraa, Lauraa yms saa ihan vapaasti haukkua mielin määrin.
Ei vaan lähinnä sitä ajattelin kun tässäkään ketjussa aika harvoin on isompaa keskustelua muutakuin ohjelman aikaan ja sen jälkeen. Nyt on porukka tänne eksynyt kritisoimaan Robin/Samun/Ollin tekemisiä, ja sit samanlainen lauma on puolesta huutelemassa. Tottakai jokainen saa kritisoida mitä ja ketä haluaa mut tää tuntu nyt olevan tän päivän trendi. Robinia ja Samua kun wi hirveästi ole täällä aikasemmin kritisoitu.
Kukanenkin tykkää mistä tykkää.
Sit muuta asiaa. Muaki ihmetyttää miks Ollin jokaiseen sanomiseen ja kommenttiin pitää käydä heti negatiivisesti käsiksi. Musta hän on vaikuttanut ihan ok tyypiltä, en ole hirveesti Ollin elämää seurannut aikasemmin, nii en niin tietoinen ole näistä erottamis ym kuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Toi Olli viha/inho on jotain ihan käsittämätöntä! Tehdään asiaa mistä vaan, että päästään haukkumaan, vaikka nyt ilmeestä😂 Mutta pakko päästä haukkumaan.
Robin kertoi omana päivänään, että kun keskustelee jonkun kanssa niin häärää samalla koko ajan jotain ja toisesta tuntuu ettei hän edes kuuntele. Mun mielestäni se on kunnioituksen puutetta sitä toista ihmistä kohtaan! Mutta se on ihan hyväksyttävää kun se on Robin🤣 Kukaan edes noteeranut.
Mutta jos se oliskin ollut Olli joka niin sanoi, johan se olis ollut ihan hirveää ja taas haukuttu.Nooh, mä tunnustan olevani puolueellinen kun tykkään Ollista. Alkuajoista lähtien ollut Yön fani ja kunnioitan sitä kovaa työtä jolla Olli on vuosikymmenet Yön pinnalla pitänyt.
Olli on fiksu ihminen, vain elämässäkin ollut hyvällä huumorilla mukana ja omana päivänä suoraselkäisesti ja rehellisesti kertoi omasta elämästä niitä ikäviäkin asioita.
Joo ymmärrän pointin, mutta osa ihmisistä tekee vaan silti vaikka tahtomattaan itsestään välillä haastavan pidettävän. Ehkä sitten vaikka niistä menneisyyden arvista johtuen. Ja muuten, Robinilla taitaa olla sen lukihäiriönsä lisäksi ainakin lievä tarkkaavaisuushäiriö, kuten itsekin epäili.
Oli se kyllä hauskan näköistä Irinan päivän kuin hän kertoo sydän syrjällä tarinaa. Kaikki kuuntelee keskittyneesti paitsi Robin harvoi haarukalla lautastaan. Olen siis yhtä Robbari fani kuin koko muu palsta, mutta kyllä keskittymis vaikeusia
Vierailija kirjoitti:
Oli se kyllä hauskan näköistä Irinan päivän kuin hän kertoo sydän syrjällä tarinaa. Kaikki kuuntelee keskittyneesti paitsi Robin harvoi haarukalla lautastaan. Olen siis yhtä Robbari fani kuin koko muu palsta, mutta kyllä keskittymis vaikeusia
Taidat myös edustaa palstan nuorta ikähaarukkaa, kun yhdys sanat on vielä noin haku sessa.
Vierailija kirjoitti:
Aika pienestä kyllä teet analyysiäsi. Petran päivänä tujotti varsin keskittyneenä ja vakavana kun Petra kertoi teinitähtiä kohdanneista vaikeuksista. Se mihin katsoo tietyn parin sekunnin ajan ei varsinaisesti kerro paljon.
Mä en oo mikään Robin-fani mut mä tunnistan tuon hankaluuden keskittyä vain kuuntelemaan. Mulla on samaa, paljon helpompi keskittyä kuuntelemaan esim. jotain luentoa/opetusta tai vaikka vaan puhetta ku samalla värkkää jotain yksinkertasta. Esim piirtelee, tai ihan vaan suoristelee pöytäliinan hapsuja :'D Se voi vaikuttaa siltä että ei kiinnosta/keskity mut jostain syystä vaikea olla tekemättä mitään. Tästä sain noottia jo kouluaikana, mutta silti ihan näppärästi yli 9 keskiarvolla sain koulut käytyä.