Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain elämää 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.04.2017 |

Jee!

Kommentit (1715)

Vierailija
261/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyköhän eilisen jakson katsojalukuja jostain?

Vierailija
262/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyyköhän eilisen jakson katsojalukuja jostain?

1,2 miljoonaa

Näyttääpä ne ihmiset katsovan vaikka niin kovasti kritisoitiin alkuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat kertsin lyrtsyt: "Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen on puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen Voi kunpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois vaan illan tullen katoaa ja tummuu aina pois"

Robinin versio: "Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen on puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen Voi kunpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois vaan illan tullen katoaa ja tummuu ALTA pois"

loisto tummuu minkä alta pois?

vähä nauratti tää ku se laulo tos jaksos tota tollee.. ei varmasti ees ymmärrä mistä koko biisi kertoo kun ei ite mikää tekstinikkari taida olla..

Vierailija
264/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Robinissa on jotain selittämätöntä säteilyä ja osaa todellakin laulaa. Jospa olleessaan nyt Haberin tallin manageroitavana olis askel lähempänä päästä joskus ulkomaillekin esiintyyn.

Robinissa on sitä kuuluisaa jotain, sitä joko on tai sitten ei ole. Ja Robinissa sitä on paljon.

Todellakin on mahdollisuudet vaikka minne asti

No se on sitä karismaa, jota aina sanotaan, että se on jotain selittämätöntä ja sitä joko on tai sitten ei ole.

Vierailija
265/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeat kertsin lyrtsyt: "Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen on puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen Voi kunpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois vaan illan tullen katoaa ja tummuu aina pois"

Robinin versio: "Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen on puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen Voi kunpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois vaan illan tullen katoaa ja tummuu ALTA pois"

loisto tummuu minkä alta pois?

vähä nauratti tää ku se laulo tos jaksos tota tollee.. ei varmasti ees ymmärrä mistä koko biisi kertoo kun ei ite mikää tekstinikkari taida olla..

Ekassa kertsissä laulo AINA, sitte tuli tuo toinen, tais mennä jännityksen piikkiin. Levytyksessä kuitenkin AINA joka kohdassa.

Vierailija
266/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankaran veto jo pelkän yön jälkeen sportarissa sijalla 49. ja Robin 53. Eiköhän oo aika kovat kuuntelut huomenna ja sijat 1 ja 2.

Vierailija
267/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankaran veto jo pelkän yön jälkeen sportarissa sijalla 49. ja Robin 53. Eiköhän oo aika kovat kuuntelut huomenna ja sijat 1 ja 2.

Spotifyssa siis..

Vierailija
268/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Robinissa on jotain selittämätöntä säteilyä ja osaa todellakin laulaa. Jospa olleessaan nyt Haberin tallin manageroitavana olis askel lähempänä päästä joskus ulkomaillekin esiintyyn.

Robinissa on sitä kuuluisaa jotain, sitä joko on tai sitten ei ole. Ja Robinissa sitä on paljon.

Todellakin on mahdollisuudet vaikka minne asti

No se on sitä karismaa, jota aina sanotaan, että se on jotain selittämätöntä ja sitä joko on tai sitten ei ole.

Voisiko ton kenkäjutun jo jättää pois? Aikuinen mies, eikä mikään teini enää.

Vierailija
269/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä ot mut tuli biisien sanoituksista mieleen et mahtaakohan Robin kirjoittaa itse mitään tai osallistua biiseihin itse mitenkään?

Vierailija
270/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan maailmanstaroja joiden englanti ei ole natiivitasoa. Shakira esimerkiksi.

Oliko muita?

Vierailija
271/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähä ot mut tuli biisien sanoituksista mieleen et mahtaakohan Robin kirjoittaa itse mitään tai osallistua biiseihin itse mitenkään?

Osallistuu sanoituksiin vähintään. Fono.fi:stä voi tsekata.

Vierailija
272/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistuu, ehkä enemmän mitä voisi kuvitella.

Tulevaisuudessa haluaisi ilmeisesti kirjoittaa kaikki biisinsä itse.

Vierailija
273/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok aloitus kaudelle. Itse en erityisemmin pidä Yön musiikista, mutta on heillä muutamia tosi hyviä biisejä. Harmi, kun kukaan ei vetänyt biisejä Tia-Maria ja Likaiset legendat.

Vierailija
274/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok aloitus kaudelle. Itse en erityisemmin pidä Yön musiikista, mutta on heillä muutamia tosi hyviä biisejä. Harmi, kun kukaan ei vetänyt biisejä Tia-Maria ja Likaiset legendat.

Mä voin kyllä laulaa sulle sen:"Tiiiiamariiiia suuua kaiiipaaan niiin, tiiiiiamariiia oooon yyksin. Tiiiamariiiiaa suuuaa kaaiiipaaan niiiin..." jne.

Vierailija
275/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin on live-esiintyjä, se kuulostaa aina paremmalta livenä mitä studiossa/levyllä! Mielenkiintoista, ku yleensä se on toisinpäin.

Varmasti.. Ilmankos.. Jos noin on niin, MIKSI ei voinut livenä vetää.. Kyllä sen tyhmäkin kuulee, että biisi tuli nauhalta. Tod näk tuotannon päätös. Pelkkää näyttelyä ja esittämistä koko ohjelma. Biisit on päätetty etukäteen tuotannon toimesta. Vanhemmat artistit osasivat hyvin esittää laulavansa oikeasti, mutta Robinilla meni täysin yli... Enkä nyt tarkoita, että Robinissa mitään vikaa olisi. Päin vastoin, fiksu nuori mies!

Vierailija
276/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yohanna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robin on live-esiintyjä, se kuulostaa aina paremmalta livenä mitä studiossa/levyllä! Mielenkiintoista, ku yleensä se on toisinpäin.

Varmasti.. Ilmankos.. Jos noin on niin, MIKSI ei voinut livenä vetää.. Kyllä sen tyhmäkin kuulee, että biisi tuli nauhalta. Tod näk tuotannon päätös. Pelkkää näyttelyä ja esittämistä koko ohjelma. Biisit on päätetty etukäteen tuotannon toimesta. Vanhemmat artistit osasivat hyvin esittää laulavansa oikeasti, mutta Robinilla meni täysin yli... Enkä nyt tarkoita, että Robinissa mitään vikaa olisi. Päin vastoin, fiksu nuori mies!

Ne biisit vedetään livenä ja käsitellään päälle. Robin ei sille paljon mitään voi. Hän on erittäin playback vastainen itse.

Vierailija
277/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä itekseni mietin tuota Nikkeä, kun nyt ohjelman myötä varmasti joutuu/pääsee hirveeseen pyöritykseen. Vanhoja asioita revitään auki, ja aikaisemmat MT ongelmat on aina olemassa. Mutta ihmeen hyvässä tasapainossa tuntuu tällä hetkellä olevan.

Toivon vain sydämeni pohjasta että pää kestää...

Nikke on joskus sanonut että kun on kerran seonnut niin pelkä aina sekoavansa uudestaan. Toivottavasti ei nyt ole liikaa tämä yhtäkkinen myllytys...

Vierailija
278/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai perhana että tuo Petra oli seksikäs. En ollut tiennytkään millainen pakkaus siitä on kasvanut. Toivottavasti menestyy jatkossa!

Vierailija
279/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä itekseni mietin tuota Nikkeä, kun nyt ohjelman myötä varmasti joutuu/pääsee hirveeseen pyöritykseen. Vanhoja asioita revitään auki, ja aikaisemmat MT ongelmat on aina olemassa. Mutta ihmeen hyvässä tasapainossa tuntuu tällä hetkellä olevan.

Toivon vain sydämeni pohjasta että pää kestää...

Nikke on joskus sanonut että kun on kerran seonnut niin pelkä aina sekoavansa uudestaan. Toivottavasti ei nyt ole liikaa tämä yhtäkkinen myllytys...

Haluaisi myös, että kaksi vuotta katoamisen jälkeen puhuttaisiin jo jostain muusta kuin katoamisesta.

Vierailija
280/1715 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä luulisitte että olisi ens kaudelle jäljellä? :D