Ero tuli, miten tästä voi koskaan selvitä?
Mies jätti 9,5 yhteisen vuoden jälkeen. Ilmoitti 2 kuukautta sitten haluavansa erota, ja eron jälkeen olen lähinnä maannut sängyssä ja itkenyt (töissä toki joutunut käymään). Miehellä nyt jo uusi nainen löytynyt, mikä on vain pahentanut olotilaani, itse kun toivoin hänen vielä muuttavan mielensä ja palaavan kotiin. Olen 27-vuotias, ja tunnen elämäni olleen tässä. Kokemuksia, miten kukaan voi selvitä tällaisesta?
Kommentit (24)
Ymmärrän kyllä nämä kommentit, että "parisuhteita löytyy kyllä". Silti - ne satuttavat juuri tällaisessa vaiheessa, kun kirjoittaja varmaan vielä kaipaa pitkäaikaista kumppaniaan takaisin.
Tuskan pitää vain antaa tulla ja se pitää käsitellä. Kirjoittaminen ja puhuminen auttavat kummasti.
suojelunhaluinen kirjoitti:
Ymmärrän kyllä nämä kommentit, että "parisuhteita löytyy kyllä". Silti - ne satuttavat juuri tällaisessa vaiheessa, kun kirjoittaja varmaan vielä kaipaa pitkäaikaista kumppaniaan takaisin.
Tuskan pitää vain antaa tulla ja se pitää käsitellä. Kirjoittaminen ja puhuminen auttavat kummasti.
Totta, en pysty uskomaan että voisin enää koskaan olla yhtä onnellinen elämässäni kuin sen miehen kanssa, jonka edelleen ajattelen olevan elämäni mies. En meinaa löytää mitään syytä elää, eron jälkeen olen ollut tosi masentunut. Kurkkua kuristaa kun mietin sitä, että rakkaani ei enää koskaan halua olla kanssani, vaikka itse haluaisin olla hänen kanssaan edelleen ikuisesti. Toivoisin että hän vain palaisi takaisi luokseni, vaikka tiedän hänen olevan uuden naisensa kanssa. Ap
Kuulostaa kamalalta, voimia! Mä en oo kokenu eroa mutta läheltä seurannu, ja se on ihan kamalaa :(
Ymmärrän tuskan mutta siitä selviää kyllä. Hitaasti ja päivä kerrallaan. Ja joskus toivottavasti muistelet tätä vain hyvänä suhteena menneisyydessä, joka kasvatti sinusta aikuisen. Parisuhteita löytyy kyllä, sulla on elämä edessä ja hyvinkin 13-15vuotta aikaa saada lapsia; ei tosiaankaan mikään kiire vielä