päivähoitomaksut
Hei!
Mitä tehdä kun päivähoito on lopetettu jo kaksi vuotta sitten. Touhula laskuttaa, eikä perintä lopu vaikka minulla on kuitit maksetuista laskuista. Tämä on mahdollista, koska johtaja vaihtunut. Ei kuulema tarvitse murehtia, koska tätä esiintyy nyt paljon. Millä tämän saa loppumaan?
Kommentit (5)
Näin olen tehnyt. Minulle vastataan: selvitellään. Kuukauden päästä tulee uusi perintäkirje. Lähetän uudestaan, sanotaan, että selvitellään ja sama kierros jatkuu.
Ota yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja jätä asia heidän hoitoonsa.
Soitat sinne ja kerrot tilanteen. Käsket tiukasti laittaa vauhtia siihen selvittelyyn!! Vaadit vaikka että ensi viikon aikana oltava selvitetty. Ei voi kestää noin kauan. Miten tuollainen voi edes olla mahdollista, että kaksi vuotta sitten jo lopetettu hoito, maksut maksettu, kuitit on ja laskuja vaan tulee?? Miten olet näin kauan jatkanut tuollaista pompoteltavissa olemista?
Oletko soittanut suoraan sinne uudelle johtajalle?
Laita samat asiat lisäksi sähköpostilla ja pyydä siihenkin kirjallinen vastaus.
Lähetät asiasta sähköpostia ja laitat liitteiksi kuvat kuiteista. Pyydät vastausta asiaan, samoin selvitystä siitä, miksi laskut ovat lähettäjän mielestä vielä maksamatta. Näin sinulla on mustaa valkoisella.