Nainen : Oletko koskaan lähtenyt varta vasten seksilomalle ulkomaille saadaksesi miestä?
Nainen : Oletko koskaan lähtenyt varta vasten seksilomalle ulkomaille saadaksesi miestä?
Kommentit (37)
En, enkä ole itse asiassa muutenkaan harrastanut seksiä ulkomailla, edes oman poikaystävän kanssa.
Naisethan ei lähde baariinkaan hakemaan miestä vaan "pitämään hauskaa", joten naisten juttuihin ei ole luottamista. Kun nainen panee tuntemattoman miehen kanssa, niin hän ei itse sitä tehnyt, vaan jotenkin siihen vaan "ajauduttiin". Naiset välttelee vastuun ottamista seksistä ihan viimeiseen asti.
Eipä ole koskaan käynyt edes mielessä. Ensinnäkään en tykkää ulkomaisista miehistä missään mielessä yleensä, ja toiseksi, en ole koskaan ole harrastanut irtoseksiä, ei seksissä ilman rakkautta ole mitään järkeä.
Mitä, eikö kukaan muka myönnä käyvänsä Tallinnassa pikaisilla? Siitähän niin innokkaasti uutisoitiin.
Vierailija kirjoitti:
Öö mitä helvettiä? No en todellakaan.
Ja vaikka tälläisiä aloituksia (tai säälittäviä stereotypisia vastauksia) tänne väkertelevä mieshikkyap haluaa jotenkin todistaa naisten seksiturismin samanlaiseksi kuin miesten, niin sori, ei onnistu.
Naisten seksiturismi on jotain 0,4% koko alasta, kyllä ihmiskauppaa, seksiorjuutta, pedofiliarinkejä ja miljoonia tuhottuja elämiä modernin orjuuden muodossa pyörittävät miesasiakkaat ja heidän rahansa.
Tuosta tuloksestahan näkee, että joka neljäs on käynyt panolomalla jossain kehitysmaassa. Oletko tyhmä feministi ?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tähän on moni nainen vastannut "En" koska haluaa ei halua myöntää sitä edes itselleen ja kutsuu sitä mieluummin "lomaromansseiksi" kuin seksin hakemiseksi.
Kerrotko yhdenkin syyn, miksi tavallisten naisten pitäisi lähteä ulkomaille asti seksiä hakemaan? Väitätkö ehkä, että seksin saaminen Suomessa on tavallisille naisille niin vaikeaa, että on pakko mennä ulkomaille sitä saadakseen?
No kyllä minä käyn säännöllisesti kun ulkomailla on Tinderissäkin paremmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Olen, koska olen lihava ja ruma nainen. Suomesta en ole koskaan saanut seuraa. Käyn kerran vuodessa lomallani ulkomailla, jossa maksan seurasta.Ei ole varaa useampaan matkaan. Samaahan suomalaiset miehetkin tekevät thaimaassa, eikä sitä kukaan tuomitse.
Kaikkihan sen tuomitsevat. Miten retardi voit olla?
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt seksilomilla, mutta olen aikoinaan käynyt Ruotsissa sikäläisen miesystäväni luona ja muistaakseni pari kertaa on tullut lomalla hypättyä jonkun baarissa tavatun miehen kanssa sänkyyn. Ensimmäinen oli ihan perinteinen kreikkalainen rantapoika joskus 25 vuotta sitten, jälkimmäinen Skotlannissa tavattu britti ehkä viitisen vuotta sitten.
Seksiä saa Suomestakin, ja jos haluaa seksiä nimenomaan ulkomaalaisen kanssa niin sitäkään varten ei tarvitse kuin mennä Mummotunneliin ja heti on valinnanvaraa niin nuoremmista kuin vanhemmistakin, enemmän tai vähemmän bodatuista ja trendivaatteisiin pukeutuneista. Itse en heistä innostu, mutta ihan tiedoksi niille, joita mahdollisesti kiinnostaa.
Hyi helvetti mikä lortto! Sun tussusta varmaan ryömii öisin ötököitä ulos. 🤢🤢🤢
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ei lähde baariinkaan hakemaan miestä vaan "pitämään hauskaa", joten naisten juttuihin ei ole luottamista. Kun nainen panee tuntemattoman miehen kanssa, niin hän ei itse sitä tehnyt, vaan jotenkin siihen vaan "ajauduttiin". Naiset välttelee vastuun ottamista seksistä ihan viimeiseen asti.
On ihan eri asia lähteä baariin vartavasten etsiäkseen seksiseuraa, kuin tavata baarissa joku mukava mies, jonka kanssa päätyy sänkyyn. Useinmiten naiset eivät mene baariin seksiä saadakseen, mutta saattavat toki lähteä sieltä sitä varten. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn turkissa sekä gambiassa. Lihavalla ja rumalla naisellakin on tarve saada rakkautta, vaikka siitä joutuu maksamaan. Samaa harrastavat suomalaiset miehet aasiassa. Lihavia rumia naisia sekä miehiä ei kukaan huoli suomessa. Jos haluaa rakkautta, on pakko etsiä sitä rahalla muualta. Nyky-yhteiskunta hyväksyy pelkät kauniit, hoikat ihmiset. Me muut joudumme tyytymään rahalla saatuun rakkauteen.
Oikeesti pitääkö miehille maksaa gambiassa tai turkissa? en oo tienny, että mieshutsuja on olemassa.
Gambiassa ainakin on tavallista teeskennellä että kyseessä on normisuhde. Esim. 55 ylipainoisen mamman ja komeakroppaisen alle kolmikymppisen miehen kesken. Nainen vaan sattumalta lahjoittaa poikaystävänsä perheelle rahaa ja ruokaa, maksaa baari-illat ja ateriat ja kaiken mahdollisen.
Monet jopa luulevat että gambimies joka saa melansa pystyy viagaran ja kokaiinin voimalla ja ajattelee naista pannessaan, poikaystäväänsä, on oikeasti heistä kiinnostunut.
En ole mutta lähtisin kyllä, ellei olisi juuri nyt kotimaista, ja jos tietäisin mistä saisi. Varmaan Ranska tai Italia hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka väittävät etteivät ole, niin....tirsk! Sorry ihan hirveesti, mutta ei voi muuta kuin nauraa, teille ja epäpyhyydellenne, heh heh heh heee.
Mitä epäpyhää siinä on, jos kotimaassakin saa seksiä? Ja vielä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole koskaan käynyt edes mielessä. Ensinnäkään en tykkää ulkomaisista miehistä missään mielessä yleensä, ja toiseksi, en ole koskaan ole harrastanut irtoseksiä, ei seksissä ilman rakkautta ole mitään järkeä.
Samoin.
En ole koskaan harrastanut yhdenyön suhteitakaan (tarjouksia kyllä on tullut ja tulee yhä) koska en pysty seksiin ilman tunnesidettä tai intohimoa enkä niitä kyllä pysty tuntemaan ihan randomia tyyppiä kohtaan.
En ole koskaan mennyt seurustelukumppaninkaan kanssa sänkyyn ensimmäisillä treffeillä.
Veikkaan että tähän on moni nainen vastannut "En" koska haluaa ei halua myöntää sitä edes itselleen ja kutsuu sitä mieluummin "lomaromansseiksi" kuin seksin hakemiseksi.