Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen : Oletko koskaan lähtenyt varta vasten seksilomalle ulkomaille saadaksesi miestä?

Vierailija
21.04.2017 |

Nainen : Oletko koskaan lähtenyt varta vasten seksilomalle ulkomaille saadaksesi miestä?

Vaihtoehdot

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole niin miehenkipeä että sen takia matkustaisin. 

Vierailija
2/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta tämän avauksen nähtyäni aloin harkita asiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, koska olen lihava ja ruma nainen. Suomesta en ole koskaan saanut seuraa. Käyn kerran vuodessa lomallani ulkomailla, jossa maksan seurasta.Ei ole varaa useampaan matkaan. Samaahan suomalaiset miehetkin tekevät thaimaassa, eikä sitä kukaan tuomitse.

Vierailija
4/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah, no en! Kuvottava ajatus !

Vierailija
5/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en. Hyvin oon saanut kotimaassakin ja nämä lomakohteissa kärkkyvät manolitot ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
6/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko seksilomaksi kun lentää tapaamaan poikaystävää ulkomaille?

Vierailija
7/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Olen matkustanut montakin kertaa ulkomailla saadakseni seksiä yhdeltä tietyltä mieheltä.

Vierailija
8/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka väittävät etteivät ole, niin....tirsk! Sorry ihan hirveesti, mutta ei voi muuta kuin nauraa, teille ja epäpyhyydellenne, heh heh heh heee.

Vierailija
9/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ollut paras kohde?

Vierailija
10/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkin alanyalla käyn lomilla.

Vierailija
11/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Kahdesti olen ulkomaan matkallani harrastanut seksiä paikallisen miehen kanssa. Ensimmäisellä kerralla tapasin miehen reissussa ollessani ja ihastuimme toisiimme palavasti. Kotiin palattuani soiteltiin ja tekstailtiin ahkerasti ja mies kävi kahdesti Suomessa mun luonani Suomessa. Sitten mä kävin kuukauden kesälomalla hänen luonaan ja tosiaan vietin siellä koko kuukauden, vaikka alkuun oltiin puhuttu parista viikosta.

Tämän jälkeen homma oli aika selvä. Mies kävi vielä viikon lomalla mun luona syksymmällä ja siitä parin kuukauden päästä minä matkustin taas hänen kotimaahansa Norjaan, mutta sillä kertaa jäädäkseni. Siellä asuimme, menimme naimisiin ja saimme esikoislapsemme. Sitten mun vanhempani joutuivat auto-onnettomuuteen ja isä halvaantui ja äitikin loukkaantui vakavasti vaikka ei pysyvästi. Silloin me muutimme Suomeen todella nopealla aikataululla ja täällä ollaan nyt asuttu 12 vuotta ja saatu kaksi lasta lisää. Norjaan muutamme ehkä takaisin sitten, kun lapset ovat saaneet koulunsa loppuun tai isäni kuolee. Äitini kuoli valitettavasti pari vuotta sitten eikä edes miehelleni tulisi mieleenkään muuttaa nyt pois Suomesta huonossa kunnossa olevan isäni luota.

Vierailija
12/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
13/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn turkissa sekä gambiassa. Lihavalla ja rumalla naisellakin on tarve saada rakkautta, vaikka siitä joutuu maksamaan. Samaa harrastavat suomalaiset miehet aasiassa. Lihavia rumia naisia sekä miehiä ei kukaan huoli suomessa. Jos haluaa rakkautta, on pakko etsiä sitä rahalla muualta. Nyky-yhteiskunta hyväksyy pelkät kauniit, hoikat ihmiset. Me muut joudumme tyytymään rahalla saatuun rakkauteen.

Vierailija
14/37 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tuonut mukanaan mitään tuliaisia kuten raskauden tai sukupuolitaudin yms?

Vierailija
15/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen äänestystulos. Pitäisikö miehille tehdä sama kysely?

Vierailija
16/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan ollut tarvetta! Aina on ollut mmies/miehiä tarjolla ihan täällä kotonakin.

Vierailija
17/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä helvettiä? No en todellakaan.

Ja vaikka tälläisiä aloituksia (tai säälittäviä stereotypisia vastauksia) tänne väkertelevä mieshikkyap haluaa jotenkin todistaa naisten seksiturismin samanlaiseksi kuin miesten, niin sori, ei onnistu.

Naisten seksiturismi on jotain 0,4% koko alasta, kyllä ihmiskauppaa, seksiorjuutta, pedofiliarinkejä ja miljoonia tuhottuja elämiä modernin orjuuden muodossa pyörittävät miesasiakkaat ja heidän rahansa.

Vierailija
18/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt seksilomilla, mutta olen aikoinaan käynyt Ruotsissa sikäläisen miesystäväni luona ja muistaakseni pari kertaa on tullut lomalla hypättyä jonkun baarissa tavatun miehen kanssa sänkyyn. Ensimmäinen oli ihan perinteinen kreikkalainen rantapoika joskus 25 vuotta sitten, jälkimmäinen Skotlannissa tavattu britti ehkä viitisen vuotta sitten.

Seksiä saa Suomestakin, ja jos haluaa seksiä nimenomaan ulkomaalaisen kanssa niin sitäkään varten ei tarvitse kuin mennä Mummotunneliin ja heti on valinnanvaraa niin nuoremmista kuin vanhemmistakin, enemmän tai vähemmän bodatuista ja trendivaatteisiin pukeutuneista. Itse en heistä innostu, mutta ihan tiedoksi niille, joita mahdollisesti kiinnostaa.

Vierailija
19/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on miehistäkin samanlainen kysely

Vierailija
20/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin olette reissanneet?