Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av foorumin väsyneet miehet vs naiset horinat ja öyhötykset

Vierailija
21.04.2017 |

Pyöriikö koko elämä alapäiden ympärillä, kannattaisiko hommata jo muitakin harrastuksia. Pää hajoaa lukiessa teidän iänikuisia yleistyksiä ja muuta äbäwäbää.

M41

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se öyhöttäjäporukka on nämä nuoret jotka vielä hakevat itseään. Keski-ikäisenä on melko hyvä olla jo.

N47

Vierailija
2/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat tämän palstan parasta antia minun mielestäni. Ei ole pakko lukea sellaisia ketjuja joista ei ole kiinnostunut. N57

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat nuoret äyhöttävät oman sukupuolensa puolesta.

N69

Vierailija
4/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillistä wt mies juttua

Vierailija
5/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat tämän palstan parasta antia minun mielestäni. Ei ole pakko lukea sellaisia ketjuja joista ei ole kiinnostunut. N57

No totta tämäkin. Jotenkin se "sota" huvittaa aina, varsinkin näiden eräiden "kiihkoilijoiden" intomielinen taisto. Myönnän syyllistyneeni ottamaan kantaa melko useasti :D

N47

Vierailija
6/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä se öyhöttäjäporukka on nämä nuoret jotka vielä hakevat itseään. Keski-ikäisenä on melko hyvä olla jo.

N47

Luultavasti, joillekin tuntuu olevan jo pakkomielle asiasta, sivistyksen ja yleistiedon puute myös paistaa. Ei tunneta historiaa, elämänkokemusta ei ole oikeastaan mistään, jutut on kopioitu jostain öyhöfoorumien sivuilta, joita Ilmeisesti jotkut mt tapaukset sinne suoltaa jatkuvalla tajunnanvirtana.

Ap

Vierailija
7/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Luultavasti, joillekin tuntuu olevan jo pakkomielle asiasta, sivistyksen ja yleistiedon puute myös paistaa. Ei tunneta historiaa, elämänkokemusta ei ole oikeastaan mistään, jutut on kopioitu jostain öyhöfoorumien sivuilta, joita Ilmeisesti jotkut mt tapaukset sinne suoltaa jatkuvalla tajunnanvirtana.

Ap

Olet niin oikeassa, ap. Osa on tietysti ihan vain provoilumielessä suoltamassa samoja aloituksia päivästä toiseen, koska huomaavat saavansa vastakaikua. Ihmettelen kyllä, etteivät itse kyllästy samoihin aiheisiinsa. Monista kun kuitenkin huomaa pelkästään sanavalinnoista, että samat trollit ovat kirjoittelemassa.

Vierailija
8/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitushan vaipuukin unholaan melko pian, koska tässä ei kiihkoilla naiset vs. miehet. Se kai se on tämä nykyisen keskustelukulttuurin suola. Silti ihmettelen, että tuolla elävässä elämässä naiset ja miehet tuntuvat tulevan hyvinkin toimeen keskenään. :)

Vierailija
9/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Ap

Olet niin oikeassa, ap. Osa on tietysti ihan vain provoilumielessä suoltamassa samoja aloituksia päivästä toiseen, koska huomaavat saavansa vastakaikua. Ihmettelen kyllä, etteivät itse kyllästy samoihin aiheisiinsa. Monista kun kuitenkin huomaa pelkästään sanavalinnoista, että samat trollit ovat kirjoittelemassa.

Sepä se, samoja juttuja, itse olen joitakin joskus yrittänyt korjata, kun huomaa vaikka tasa-arvosta keskusteltaessa että he eivät tunne eikä tiedä Suomen historiasta mitään. Ovat ilmeisesti Usasta kopioineet kaikki uusimmat hittitrendit jotka ei sovi Suomeen ollenkaan, johtuen meidän historiasta ja kulttuurieroista. 

Jotkut ilmeisesti luulee, että Suomi on Usa ja me olemme jenkkejä, ei mitään käsitystä meidän omasta historiasta ja kulttuurista.

Vierailija
10/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tänne röllialoituksia ja fiksuja aloituksia. Ei tarvitse varmaan kertoa, kummat saavat vastauksia. :D

Vierailija
11/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt tänne röllialoituksia ja fiksuja aloituksia. Ei tarvitse varmaan kertoa, kummat saavat vastauksia. :D

No tätä olen kyllä aina miettinyt, että voisitko valaista: Mitä niistä rölleilyistä sitten loppujen lopuksi saa itselleen?

Vierailija
12/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin virhe jonka olen monesti huomannut viimeaikoina on se, että ei tunneta Suomen historiaa edes senvertaa kuinka miehet ja naiset sai äänioikeuden ja kuinka itsenäisyys saavutettiin yhdessä miesten ja naisten voimin.

Jos kouluissa ei opi edes tuonvertaa taitaa olla jo menetetty tapaus, ai niin feministit ei taistelleet Suomessa naisille äänioikeutta, itsenäisyyttä tai mitään muutakaan, opetelkaa Suomen historian eds perusalkeet.

Vierailija
13/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "miehet sitä naiset tätä" -meuhkaajat eivät koskaan vaikuta kovin älykkäiltä. Välillä tuntuu suorastaan epäuskottavalta, että ihmiset uskovat tuollaisiin juttuihin. Omassa ystäväpiirissäni on kyllä monenlaisia miehiä ja monenlaisia naisia. Ei ole mitään miesten ominaisuuksia tai naisten ominaisuuksia. Ihmiset ovat samanlaisia ja erilaisia niin monin tavoin.

Ehkäpä ystäväpiiriäni yhdistää vain se, että sekä miehet että naiset ovat älykkäitä ja tunnustavat sukupuolten tasavertaisuuden. Ketään ei lokeroida  sukupuolen perusteella mitenkään.

Vierailija
14/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä olen kyllä aina miettinyt, että voisitko valaista: Mitä niistä rölleilyistä sitten loppujen lopuksi saa itselleen?

Mun röllit ovat sellaisia harmittomia ja vähän hassuja. Huvitan niillä itseäni ja muutamia palstalaisia. EIpä siinä muuta syytä ole kuin ajanviete, kun istun pitkiä työmatkoja junassa. Luen, katson leffoja jne. mutta joskus trollauskin käy viihteestä. 

Vierailija
15/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "miehet sitä naiset tätä" -meuhkaajat eivät koskaan vaikuta kovin älykkäiltä. Välillä tuntuu suorastaan epäuskottavalta, että ihmiset uskovat tuollaisiin juttuihin. Omassa ystäväpiirissäni on kyllä monenlaisia miehiä ja monenlaisia naisia. Ei ole mitään miesten ominaisuuksia tai naisten ominaisuuksia. Ihmiset ovat samanlaisia ja erilaisia niin monin tavoin.

Ehkäpä ystäväpiiriäni yhdistää vain se, että sekä miehet että naiset ovat älykkäitä ja tunnustavat sukupuolten tasavertaisuuden. Ketään ei lokeroida  sukupuolen perusteella mitenkään.

Heiltä puuttuu täysin laajempi ymmärrys asioista eli täydellinen sivistyksen puute paistaa. Kun ei maailma ja ihmiset ole mustavalkoisia, kaikkea ei voi tiivistää kivaan yleistys iskulauseisiin ja kuvitella, että niin se maailma toimii.

Vierailija
16/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitushan vaipuukin unholaan melko pian, koska tässä ei kiihkoilla naiset vs. miehet. Se kai se on tämä nykyisen keskustelukulttuurin suola. Silti ihmettelen, että tuolla elävässä elämässä naiset ja miehet tuntuvat tulevan hyvinkin toimeen keskenään. :)

Olit oikeassa, vaipui unholaan hetkessä. Öyhötys suu vaahdossa ties mistä on suosittua kfoorumeilla ei tolkun. 

Vierailija
17/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista tuntuu aika fiksuilta, harmi että hekin hukkuu tuohon öyhötykseen, sentakia foorumi on aika tylsä, koska kaikki solvaukset ja provot on kuultu niin usein ettei niillä ole mitään vaikutusta nykyään.

M

Vierailija
18/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla Hommafoorumin lukija. Onko se sitten kehittävämpää tekemistä?

Vierailija
19/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuut tuut, kenen aromipesään sitä hiekkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi