Vain 70 v ja meistä ei ketään enää ole elossa.
Kommentit (27)
No ollaan kaikki tuossa ajassa kuolleita luonnollisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
No ollaan kaikki tuossa ajassa kuolleita luonnollisesti. Ap
Tuskin.
Oikeestaan olla olematta on mulle samantekevää kuten oleminenkin joskus kun katsoo maailman menoa ja miten ihmiset toisiaan kohtelee. Olishan se kiva toki nähdä kuinka pitkälle tiede olisi kehittynyt yli 100 vuoden päähän (jos eliskään niin pitkään) :'D Mut en tiiä tuleeko ihmiset enään tästä kehittymään, varmaan toistavat samat virheet ikuisesti, johtajiksi valitaan ääliöitä koska ei mekään sen parempia usein olla, vissiii tuhotaan itsemme tän jatkuessa. Juu pessimisti mikä pessimisti...vissii
Puhu vain omasta puolestasi.
Aion olla virkeä 115 vuotias joka flirttailee seksi/hoitajarobotille.
M
Jokes on you, olen silloin 86 ja saatan hyvinkin olla elossa.
Viimeinen palstalainen sammuttakoon valot. Mahtaa olla surullista kun kukaan ei vastaa enää. Millainenkahan on viimeinen viesti tällä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Saatat hyvinkin, mutta tuskin olet.
Minä aion elää ikuisesti. Toistaiseksi olen onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän kyselet samoja silloin täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatat hyvinkin, mutta tuskin olet.
Katkera 5-kymppinen siellä valittelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten onnistu ellet ota avaimia Jeesukselta. Hänellä on tuonelan ja kuoleman avaimet ja pääsylippu Isäsi luokse .
Luonnollista. Ei tuo ajatus edes masenna jos sitä tarkotat. Olenhan vasta 31.v.
Jotenkin lohdullinenkin ajatus ap:llä. Kun aina muistaisi tämän, täällä vääntäessä pienten asioiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten onnistu ellet ota avaimia Jeesukselta. Hänellä on tuonelan ja kuoleman avaimet ja pääsylippu Isäsi luokse .
Neuvottelen asiasta hänen kanssaan sitten, kun asia on ajankohtainen.
Nykynuorten elämäntavat ovat niin huonot, että odotettu elinikä tulee päinvastoin laskemaan.
Täällä avlla voi hyvin olla joku 19 vuotias joka vielä tanssahtelee 70 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon.Oon nyt 5 vuotta.
Tuon ikäiseksi kirjoitat jo aika hyvin, onneksi olkoon ja pitkää ikää vaan! 75-vuotiaanakin sitten olet varmaan yhtä vetreässä vedossa...
Vierailija kirjoitti:
Täällä avlla voi hyvin olla joku 19 vuotias joka vielä tanssahtelee 70 vuoden päästä.
Niinkuin vain joku 89-vuotias voi tanssahdella...
Mihin tämä ajatus perustuu?