Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö kaverisi häihin jos hän ei viitsinyt tulla sinun häihisi

Vierailija
21.04.2017 |

Koska tulivat edellisiltana laivalta, matka varattu ennen hääkutsuja, mutta olisi sitä nyt voinut käydä piipahtamassa edes SEURAAVANA PÄIVÄNÄ

Kyseessä kaveri joka oikeasti kehtaa loukkaantua jos minä nyt teen samoin ja keksin jonkun muun menon minkä takia en voi tulla, vaikka itse on tehnyt samoin. Mutta se on eri asia kun HÄNEN HÄÄT sentään kyseessä joista on viimeisin vuosi jankattu.

Itseä ei jotenkaan huvita mennä. Ei pelkästään tuon syyn takia vaan tässä on lisäksi vielä toinen syy minkä takia en aio mennä, ystävän käytökseen liittyy sekin :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tuollaisen ystävän juhliin menisi. Pokkana ilmoittaisin saman syyn.

Vierailija
2/4 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ystävältä, ette taida edes pitää toisistanne. 

Menisin, jos olisi hyvät juhlat tiedossa. Velvollisuudesta en mene mihinkään vapaa-ajan rientoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet pikkumanen nipottaja

oma vikasi jos jäät kivoista juhlista pois

Vierailija
4/4 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ystävä ja kyse oli tosiaan "viitsimisestä", niin enpä kovin ystävänä tuon jälkeen ainakaan pitäisi, joten tuskin pitäisi pelätä kutsua häihinkään. Häihin en menisi. Ystävyys on vastavuoroista ja, jos toinen ei ole omassa elämän yhdessä tärkeimmässä tapahtumassa läsnä, niin ei tämä henkilö kovin läheinen silloin olisi, enkä kokisi tarvetta osallistua hänenkään häihin. Jos taas ystävällä oli taustalla jokin syy esim. eronnut edellisellä viikolla tms. ja hän olisi itse kertonut tästä niin eri asia. Mutta nähtävästi ei ollut tästä kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän