Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä seuraavista koskettaa sinua henkilökohtaisesti eniten?

Vierailija
21.04.2017 |

Vain rehelliset vastaukset hyväksytään.

Mikä seuraavista koskettaa sinua henkilökohtaisesti eniten?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni nyt paskaksi ihmiseksi, mutta niin se vain on että itseä lähinnä olevat tapahtumat koskettaa tunnetasolla eniten. Eli näistä se olisi koiran kuolema. Se ei tietenkään tarkoita, että muut vaihtoehdot eivät koskettaisi yhtään.

Vierailija
2/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai itselleni läheisen kuolema koskettaa eniten, koska tuo kuolema vaikuttaa eniten minun elämääni. Jos en ole nähnyt jotain ihmistä koskaan tai näen häntä erittäin harvoin, niin eihän tämän kuolema muuta minun elämääni mitenkään. Suru tulee lähinnä sitä kautta, että tuon kuolleen omainen on minulle läheinen henkilö.

Mitä noihin afrikkalaisiin tulee, niin se olisi ainoastaan hyvä asia, että liikakansoittuneilta alueilta ihmisiä harvenisi. Toki miljoona ihmistä olisi vielä ihan merkityksetön määrä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kuolema oli isompi juttu minulle kuin isovanhempani kuoleminen. Näin isovanhempiani harvoin, joten tämän kuolema ei ollut minulle mikään kovin merkityksellinen asia. Lähinnä suru tuli siksi, että äitini oli surullinen äitinsä kuolemasta.

En minä aio potea huono omaatuntoa omista tunteistani, mutta tietenkään niitä ei kannata kaikissa tilanteissa sanoa julki. 

Vierailija
4/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kuolee joka ikinen sekuntti. Sitä pitäisi itkeä syntymästä kuolemaan jos ventovieraiden kuolemaa rupeaa suremaan. Ihmiset surevat läheisiään ja itselleen tärkeitä asioita, ei kai siinä mitään outoa ole.

Vierailija
5/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman koiran kuolema. Tai minkä tahansa lemmikin.

Vierailija
6/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljardi afrikkalaista olisi jo eduksi ihmiskunnalle.

Vierailija
7/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koirani kuolee. 100 %. Ei epäilystäkään. Miksi mua pitäisi liikuttaa ihmiset joita en edes tunne? N28

Vierailija
8/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipalohullu keksi uuden gallupin.

Vierailija
9/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipalohullu keksi uuden gallupin.

Te jotka näette ties mitä hulluja kaikkialla taidatte itse olla hulluja.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi