Mikä seuraavista koskettaa sinua henkilökohtaisesti eniten?
Kommentit (9)
Tottakai itselleni läheisen kuolema koskettaa eniten, koska tuo kuolema vaikuttaa eniten minun elämääni. Jos en ole nähnyt jotain ihmistä koskaan tai näen häntä erittäin harvoin, niin eihän tämän kuolema muuta minun elämääni mitenkään. Suru tulee lähinnä sitä kautta, että tuon kuolleen omainen on minulle läheinen henkilö.
Mitä noihin afrikkalaisiin tulee, niin se olisi ainoastaan hyvä asia, että liikakansoittuneilta alueilta ihmisiä harvenisi. Toki miljoona ihmistä olisi vielä ihan merkityksetön määrä.
Koiran kuolema oli isompi juttu minulle kuin isovanhempani kuoleminen. Näin isovanhempiani harvoin, joten tämän kuolema ei ollut minulle mikään kovin merkityksellinen asia. Lähinnä suru tuli siksi, että äitini oli surullinen äitinsä kuolemasta.
En minä aio potea huono omaatuntoa omista tunteistani, mutta tietenkään niitä ei kannata kaikissa tilanteissa sanoa julki.
Ihmisiä kuolee joka ikinen sekuntti. Sitä pitäisi itkeä syntymästä kuolemaan jos ventovieraiden kuolemaa rupeaa suremaan. Ihmiset surevat läheisiään ja itselleen tärkeitä asioita, ei kai siinä mitään outoa ole.
Oman koiran kuolema. Tai minkä tahansa lemmikin.
Miljardi afrikkalaista olisi jo eduksi ihmiskunnalle.
Oma koirani kuolee. 100 %. Ei epäilystäkään. Miksi mua pitäisi liikuttaa ihmiset joita en edes tunne? N28
Tulipalohullu keksi uuden gallupin.
Vierailija kirjoitti:
Tulipalohullu keksi uuden gallupin.
Te jotka näette ties mitä hulluja kaikkialla taidatte itse olla hulluja.
-ap
Tunnen itseni nyt paskaksi ihmiseksi, mutta niin se vain on että itseä lähinnä olevat tapahtumat koskettaa tunnetasolla eniten. Eli näistä se olisi koiran kuolema. Se ei tietenkään tarkoita, että muut vaihtoehdot eivät koskettaisi yhtään.