Miksi kaveri ei käy kylässä?
olemme todella hyviä ystäviä, tämä kaverini kutsuu minut usein heidän luokseen ja menen sinne ja meillä on hauskaa, kahvitellaan ja niin edelleen. Viimeaikoina olen huomannut, että vaikka edellispäivänä sopisimme näkevämme ja en pääsekkään syystä tai toisesta hänen luokseen/hänen autoonsa istumaan kyytiin/kaupoille hänen kanssaan/muuta ja pyydän häntä meille kylään, hän keksii jotain "muuta" jonka aikaa ei osaa sanoa ja lopuksi ilmoittaa : "okei no nähdään sitten ensi viikolla" ... mitä ihmettä? ainakaan kateutta tmv ei pitäisi olla ja kotimme on puhdas eikä minulla ole täällä lapsia tai miestä. Silti aina pitää minun suostua menemään hänen luokseen ja hänen mukaansa kauppaan yms, muuten ei voida tavata? Olen raskaana tällä hetkellä, luulisi hänen tajuavan , ettei kauheasti kiinnosta loppuraskauden aikana istua autossa juoksemassa eri kauppoihin??? Saattaa siis useinkin olla vailla seuraa, mutta kun pyydän kylään, niin kieltäytyy ja alkaa ääneen miettimään mitäs sitä seuraavaksi pariksi-kolmeksi tunniksi keksisi. Mitäpäs tekisitte tässä tilanteessa? tuntuisi törkeältä ilmaista mielipide asiasta, saattaisi ottaa nokkiinsa.