Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia junat eivät osaa jarruttaa..

Vierailija
21.04.2017 |

kun saamme lukea lähes tulkoon päivittäin näistä synkistä kuolema tapauksists?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nyt ihan viisas kysymys?

Vierailija
2/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa miks???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mielestäsi hauska???

Vierailija
4/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veturi painaa sen 70 000kiloa. Matkustajavaunu 50 000kiloa.

Ja lastatut tavaravaunut varmaan ihan helvetisti enemmän.

Vaihtia sata kilsaa tunnissa.

Minkälaiset jarrut meinasit laittaa, että nuo pysähtyis hetkessä? Kannattaa vaan suosiolla pysyä poissa edestä...

Vierailija
6/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nopeuksia alhaisemmaksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nopeuksia alhaisemmaksi..

Rautatiet on HYVIN eristetty muusta liikenteestä, laitettu puomeja kohtiin joissa rata ylittää muun liikenteen, ja rautatiellä oleskelu on laitonta.

Juna ei vaan pysähdy nopeasti, vaikka kuinka jarruttaisi. Mutta junaradalle ei ole asiaa.

Itsemurha se yleensä on, jos junan alle jää, niitä on niin helppo välttää.

Vierailija
8/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aletaan nopeuksia alentaa, käy koko junaliikenne tarpeettomaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla niin pitkä juna että toinen pää Helsingissä ja toinen Rovaniemellä niin junan ei tarttisi liikkua ollenkaan,jäis onnettomuudet pois.

Vierailija
10/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis olla niin pitkä juna että toinen pää Helsingissä ja toinen Rovaniemellä niin junan ei tarttisi liikkua ollenkaan,jäis onnettomuudet pois.

Nii matkustajat vois nousta Helsingissä junaan, kävellä junan toiseen päähän ja nousta Rovaniemellä pois.

Koska junan ei tarvitsisi liikkua niin ei kuluisi polttoainettakaan joten se olisi ekologinen.

Kätevää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis olla niin pitkä juna että toinen pää Helsingissä ja toinen Rovaniemellä niin junan ei tarttisi liikkua ollenkaan,jäis onnettomuudet pois.

Nii matkustajat vois nousta Helsingissä junaan, kävellä junan toiseen päähän ja nousta Rovaniemellä pois.

Koska junan ei tarvitsisi liikkua niin ei kuluisi polttoainettakaan joten se olisi ekologinen.

Kätevää!

Ja junaan pääsisi joka asemalta kun se on pysähdyksissä joka asemalla.

Vierailija
12/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääpä vitsailko vakavalla aiheella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää taitaa olla se sama vänkäri, joka vänkää kaikissa autoiluketjuissa, että autojen pitää ajaa niin hiljaa, ettei heijastimeton jalankulkija, joka hyppää pientareelta auton eteen, jää alle. Eli autojen pitäisi ajaa aina ja kaikkialla hiljempaa kuin jalankulkija kävelee. Turha tuhlata energiaa tähän taliaivoon, ei se opi vaan vänkää ihan vänkäämisen ilosta.

Vierailija
14/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun saamme lukea lähes tulkoon päivittäin näistä synkistä kuolema tapauksists?

Mars takas fysiikantunnille kertaamaan! Ei syy ole junassa vaan siinä urpåssa joka sinne radalle menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junat ei osaa mitään muutakaan, ne ovat koneita. Ne toimivat sen mukaan, kuinka niitä käytetään.

Ja luulenpa, että aina juna jarruttaa, ennen kuin ajaa kenenkään yli.

Vierailija
16/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ratoja ei voi vaan siirtää ja rakentaa kiertämään allehyppääjien käyttämiä paikkoja?

Vierailija
17/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis olla niin pitkä juna että toinen pää Helsingissä ja toinen Rovaniemellä niin junan ei tarttisi liikkua ollenkaan,jäis onnettomuudet pois.

Nii matkustajat vois nousta Helsingissä junaan, kävellä junan toiseen päähän ja nousta Rovaniemellä pois.

Koska junan ei tarvitsisi liikkua niin ei kuluisi polttoainettakaan joten se olisi ekologinen.

Kätevää!

Kohta tämä on näpistetty Vihreiden puolueohjelmaan.

Vierailija
18/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike-energia on suoraan verrannollinen kappaleen massaan ja nopeuteen. Veturia, jolla on massa useita tonneja ja vauhtia ties mitä, ei ihan hetkessä pysäytetä vaikka lyötäisi jarrut pohjaan. Kitkavoimalta menee pienoinen (suuri) hetki tehdä työtä että se kuluttaa liike-energian loppuun.

Vierailija
19/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoinen kysymys

Vierailija
20/63 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku voi edes olla noin tyhmä ja kysyy tuollaista. Jos autolla joka painaa 1000-1500 kg on jarrutusmatka 100 km/h 25-35 metriä niin paljonko veikkaatte että jarrutusmatka on satoja tuhansia tonneja painavalla junalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi