Miten kertoa koiralle?
Meille on tulossa uusi pentu ja mietin, että miten kerron sen nykyiselle koirallemme, ettei se pahoittaisi mieltään. Totta kai huolehdimme myös siitä. Miten te olette kertoneet omalle koirallenne, että talouteen muuttaa uusi koira? Miten koiranne sen ottivat? Yst. Kesäkuun pentu
Kommentit (7)
Hei!
Olen koulutettu koirakuiskaaja, opintoni suoritin Helsingin yliopiston humanistisella puolella. Pääaineena oli muinaiset koirien haukkumasanat, sekä sivuaineena koirien viittomakieli.
Voisin tulla auttamaan, hintani on 200€/h, alv.0% ei sisällä matkakuluja.
Minä pystyn muodostamaan telepaattisen yhteyden koirien kanssa. Jopa lukemaan niiden ajatuksia.
Paras on kun otan yhteyden naapurin nätin typykän dopermanniin ja käyn lipaisemassa pimperoa, olen myös yrittänyt päästä pukille, mutta vielä ei ole onnistunut.
Rehellisesti, selkeästi artikuloimalla, onomatopoeettisia ilmaisuja käyttämällä, koiraa luonnollisesti teititellen.
Kyllä koirat normaalisti ymmärtävät tutun ja vieraankin ihmisen puheen. Selitä kuten selittäisit lapsellesi, että vauva on tulossa.
Koiralle ei tarvitse kertoa yhtään mitään. Ei ne tajua kuitenkaan. Älkää te koiraihmiset varastako "kuinka kerron kissalleni..." ideaa.