Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vaahtomuovipatja (kova?)

Vierailija
21.04.2017 |

Hei! Onko Ikean vaahtomuovipatjoista joku jämäkkä? Muistan kokeilleeni osaa myymälässä ja kaikki tuntuivat pehmoisilta. Jyskistä saisi niitä dreamzonen jopa 35kg3 mutta niitä ei voi sovittaa missään, eikä saa palauttaa. Ikeassa onnistuisi sovitus ja jopa vaihto, jos ei kotona miellytäkään. Kaipailisin siis kokemuksia jämäköistä ja hyvistä vaahtomuovipatjoista! Yli 100e en oikein haluaisi maksaa, koska jotenkin en usko, että vaahtomuovissa ero on kovin suuri. Sellainen memory foam kun ei itseä innosta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse selkävaivaisena olen kokeillut monia patjoja ja Jyskin vaahtomuovipatja plus F50 dreamzone 35 kg/m³ on ollut minulle paras. Memory foam-patja ei sopinut alkuunkaan kun sellaista kokeilin, oli palattava perinteiseen vaahtomuovipatjaan ja muualta en yhtä kovaa patjaa löytänyt kuin Jyskistä.

Vierailija
2/3 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa kysyä, paljonko painat? Itse mietin myös tuota 35kg3, mutta onko liian kova 60kg? 30kg3 on suositeltavin kai 60kg,mutta kai se riippuu enemmänkin siitä mistä tykkää. Kummallista niistä puolista nukut? Onko niis iso ero?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskissä on mielestäni jämäköitä vaahtomuovipatjoja.

Oletko katsonut Etolan sivuilta? Ainakin joskus heiltä sai monenlaisia vaahtomuovipatjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi