Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ naisten ja miesten ero

Vierailija
21.04.2017 |

Tällä palstalla on ennenkin ollut puhetta 40+ naisten parhaudesta ja täytyy sanoa, että paikkansa pitää.
Lapset on jo saanut niin isoksi, että voi keskittyä omaan itseensä ja suhteeseen.
Näin 43v. vuotiaana haluan seksiä useimmin kun koskaan ennen. Ilman estoja ja pystyn nauttimaan siitä sekä tiedän mitä haluan ja mitä toinen haluaa.
Mutta samanikäinen mieheni ei jaksa. Olen huomannut. Ennen hän oli se viriilimpi osapuoli, mutta ei enää. Väsynyt ja ei jaksa kun kerran illassa. Harvoin useimmin.
Flirttailen myös enemmän kun ennen.
Muita samoilla linjoilla olevia?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulisi väsähtäneisiin miehiinne eloa nuoren naisen kanssa.

Samaa mieltä.

Nyt menen lounaalle ja lasken sen jälkeen, kuinka monta katkeraa tätiä on alapeukuttanut sillä aikaa. :)

Vierailija
22/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin voisi sanoa miehille, jotka valittavat naistensa haluttomuutta. Eloa tulisi varmasti nuorten miesten kanssa.

Kuinka niin? Ettekö te juuri todistelleet, että se nuoruuteen keskittyminen parinvalinnassa on vain ja ainoastaan infantiilien miesten harjoittamaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpinöitä ja yleistystä.

Eiköhän kyse oli yksilöllisistä eroista.

Vierailija
24/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin voisi sanoa miehille, jotka valittavat naistensa haluttomuutta. Eloa tulisi varmasti nuorten miesten kanssa.

Kuinka niin? Ettekö te juuri todistelleet, että se nuoruuteen keskittyminen parinvalinnassa on vain ja ainoastaan infantiilien miesten harjoittamaa?

Ei tarvitse teititellä minua. Lisäksi tämä oli ensimmäinen kommenttini.

Vierailija
25/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen 40+ -ikäisen tädin "seksidraivi" on kuin ralliratti Ladassa, ei tee siitä vähääkään halutumpaa ympäristön silmissä. :D

Mitä sitten? Onko sillä jotain väliä?

Ei niin sitten mitään väliä. Ellei sitten halua jollain tavalla toista ihmistä mukaan siihen "seksidraivinsa" tyydyttämiseen. Jos tulee toimeen ilman tai tyytyy omiin käsiinsä, niin asiallahan ei tosiaan ole mitään väliä. :)

Mutta tuleeko sinulle uutisena, että on tosiaan olemassa miehiä, ihan kaikissa ikäluokissa, jotka suorastaan himoitsevat 40-vuotiasta naista? Ja näiden pitäisi jäädä ilman, koska sun maailmankuvaan 40-vuotiaan naisen kanssa rakastelu ei nyt yksinkertaisesti vaan sovi?

Kyllä, tämä todellakin tulee minulle uutisena. Ja luulen, että ei pelkästään minulle. Aika yleistä taitaa olla olettaa, että ehkä n. 99% miehistä valitsee seksikumppanikseen mieluummin sen timmin kaksikymppisen kuin timmin tai vähemmän timmin nelikymmpisen. Siis ne miehet, joilla tällainen valinnanmahdollisuus ylipäätään on. Kaikilla sitä ei ehkä/ilmeisesti ole?

Vau. Siis vau. Jopa minä tiedän faktana, että monikin nuori mies, kenellä todellakin olisi rahkeita ottaa seurakseen niitä nuoria timmejä naisia (ja varmasti ottavatkin, eihän nämä toisiaan poissulje), kuolaavat usein nelikymppisiä naisia. Timmeistä nuorista naisista halutaan, no, timmiä seuraa, vanhemmissa naisissa taas vetoaa joku ihan muu kuin vartalon kimmoisuus tai rasvattomuus. Se itsevarmuus ja kokemus, estottomuus jne. Yhtä hyvin 20-vuotias voi olla juuri näin itsevarma ja kokenut, ja toisaalta 40-vuotias voi olla timmi urheilija, mutta ne mielikuvat on ne mitkä kiehtoo.

Sama itselläni; toisaalta kiinnostaa 20-vuotias atleettinen villivarsa, joka mun mielikuvissani on timmi, kyvykäs, jaksava, innokas, miellyttämishaluinen jne. ja toisaalta kiinnostaa 50-vuotias kokenut herrasmies, jolle minun nautintoni tulisi ensisijalla ja joka tietäisi mitä nappuloita painella saadakseen minusta kaiken irti. Riippumatta hänen oman vartalonsa timmiydestä.

Seksi on paljon muutakin kuin timmiyttä ja ulkoista kauneutta. Se, ettei sinulle seksissä ole muulla sijaa, ei suinkaan tarkoita, etteikö muillekaan olisi.

N29

Vierailija
26/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun alan itse kääntymään siihen "vähän vanhempi" ikään, niin hävettää myöntää että olin itse tuollainen omalla nuoruudellani hekumoiva tyttö, joka kuvitteli että jokainen yhtään vanhempi nainen kadehtii minua ja seksikkyyttäni :D Nyt en samanikäisissä kuin tuolloin itse näe oikein muuta kuin epävarmuutta ja hyväksynnän hakua. Ja toivon, että ne selviää fiksuiksi aikuisiksi naisiksi ilman suurempia siipirikkoutumia. Ja toivon myös uskoa siihen, että "vanhuus" on ihan oikeasti niin paljon parempaa kuin se nuoruus, seksinkin suhteen.

Oi tätä elämän hankaluutta ja nuorien mustavalkoisuutta ;) noh, kaikki oppii asiat aikanaan, nuoriin myös kuuluu se uho, jolla epävarmuuksia peitellään.

Vierailija
27/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikäläisen kanssa ainakin tulee eloa, jos vanha ukkosi ei enää jaksa. M28

Vierailija
28/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on ennenkin ollut puhetta 40+ naisten parhaudesta ja täytyy sanoa, että paikkansa pitää.

Lapset on jo saanut niin isoksi, että voi keskittyä omaan itseensä ja suhteeseen.

Näin 43v. vuotiaana haluan seksiä useimmin kun koskaan ennen. Ilman estoja ja pystyn nauttimaan siitä sekä tiedän mitä haluan ja mitä toinen haluaa.

Mutta samanikäinen mieheni ei jaksa. Olen huomannut. Ennen hän oli se viriilimpi osapuoli, mutta ei enää. Väsynyt ja ei jaksa kun kerran illassa. Harvoin useimmin.

Meillä ainakin akasta tuli ensin estoinen ja sitten loppui seksi kokonaan,enää ei saa edes koskea koko akkaan.

Kiukuttelu,mökötys ja vittumainen peruskäytös on tullut vakioksi,leikkasi myös lesbotukan.

Vierailija
29/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen 40+ -ikäisen tädin "seksidraivi" on kuin ralliratti Ladassa, ei tee siitä vähääkään halutumpaa ympäristön silmissä. :D

Ei niin sitten mitään väliä. Ellei sitten halua jollain tavalla toista ihmistä mukaan siihen "seksidraivinsa" tyydyttämiseen. Jos tulee toimeen ilman tai tyytyy omiin käsiinsä, niin asiallahan ei tosiaan ole mitään väliä. :)

Mutta tuleeko sinulle uutisena, että on tosiaan olemassa miehiä, ihan kaikissa ikäluokissa, jotka suorastaan himoitsevat 40-vuotiasta naista? Ja näiden pitäisi jäädä ilman, koska sun maailmankuvaan 40-vuotiaan naisen kanssa rakastelu ei nyt yksinkertaisesti vaan sovi?

Kyllä, tämä todellakin tulee minulle uutisena. Ja luulen, että ei pelkästään minulle. Aika yleistä taitaa olla olettaa, että ehkä n. 99% miehistä valitsee seksikumppanikseen mieluummin sen timmin kaksikymppisen kuin timmin tai vähemmän timmin nelikymmpisen. Siis ne miehet, joilla tällainen valinnanmahdollisuus ylipäätään on. Kaikilla sitä ei ehkä/ilmeisesti ole?

Noh, samalla tavalla voisi väittää, että 99% naisistakin ottaisi mieluummin sen timmin kaksikymppisen kuin nelikymppisen. Siitä huolimatta ihmiset pariutuvat yleensä ikäistensä kanssa. Ehkäpä se johtuu valinnanmahdollisuuksien puutteesta, veikkaan kyllä  sen johtuvan ihan siitä että ihmiset yleensä tykkäävät hengata ikäistensä seurassa. Jos sinulla ei ole valinnanmahdollisuuksia, älä yleistä sitä koskamaan muita ihmisiä.

Minäkin naurahdin tuolle  kommentille. Se, että tuon kommentoijan maailman- ja ihmiskuva on noin rajoittunut, ei kuitenkaan onneksi koska suurinta osaa tuntemiani ihmisiä, jotka haluavat pitkäaikaiselta kumppaniltaan jotain ihan muuta, kuin timmiä persettä.

Se timmi perse on toki kiva, mutta ei sen perseen kanssa arkea vietetä. Lisäksi tosiaan ihmiset tuppaavat pariutumaan suunnilleen samanikäisten kanssa, oli kyseessä sitten mies tai nainen. En minäkään haaveile mistään 20 -vuotiaasta kollista, vaan fiksusta ja sydämellisestä VÄHINTÄÄN 40 -vuotiaasta miehestä, jonka kanssa jutut osuisivat yksiin ja elämä olisi mukavaa. 

Jos ulkonäkö on itselle Se Juttu ja muusta viis, on silti todella typerää yleistää oma maailmankuva koskemaan kaikkia ihmisiä. Ulkonäkö on katoavaista, miksi sille kukaan yrittäisi perustaa mitään kestävämpää?

Vierailija
30/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau. Siis vau. Jopa minä tiedän faktana, että monikin nuori mies, kenellä todellakin olisi rahkeita ottaa seurakseen niitä nuoria timmejä naisia (ja varmasti ottavatkin, eihän nämä toisiaan poissulje), kuolaavat usein nelikymppisiä naisia. Timmeistä nuorista naisista halutaan, no, timmiä seuraa, vanhemmissa naisissa taas vetoaa joku ihan muu kuin vartalon kimmoisuus tai rasvattomuus. Se itsevarmuus ja kokemus, estottomuus jne. Yhtä hyvin 20-vuotias voi olla juuri näin itsevarma ja kokenut, ja toisaalta 40-vuotias voi olla timmi urheilija, mutta ne mielikuvat on ne mitkä kiehtoo.

Ja sinäkö ihan vakavissasi uskot noin? "Monikin"? "Kuolaa nelikymppisiä"? Vai provoatko vain lämpimiksesi?

Minä voin miehenä paljastaa sinulle, että todellakin se n. 99% miehistä valitsisi mieluummin aina ja joka tilanteessa sen timmin kaksikymppisen. Siihen, miksi näin ei aina tapahdu, on tietysti useita syitä. Keskeisin niistä oikeastaan lukeekin jo tuossa yllä. Koska käytännössä kaikki miehet haluavat niitä timmejä kaksikymppisiä, niin suuri(n) osa miehistä jää ilman ja joutuu tyytymään joko ei-niin-timmeihin nuoriin naisiin tai sitten tosiaan niihin vanhempiin naisiin (joille toki vakuutellaan heidän olleen juuri se kaikkein mieluisin valinta, kukapa haluaisi myöntää, että valinnanvaraa ei itse asiassa ollut).

Vierailija
31/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta jäi jostain syystä pois se lainaus, jossa joku siis ihmetteli, kuka muka 40 -vuotiaan valitsisi.

Pointtini oli, että todella moni kuitenkin valitsee, niin miehet kuin naiset. 

Noh, samalla tavalla voisi väittää, että 99% naisistakin ottaisi mieluummin sen timmin kaksikymppisen kuin nelikymppisen. Siitä huolimatta ihmiset pariutuvat yleensä ikäistensä kanssa. Ehkäpä se johtuu valinnanmahdollisuuksien puutteesta, veikkaan kyllä  sen johtuvan ihan siitä että ihmiset yleensä tykkäävät hengata ikäistensä seurassa. Jos sinulla ei ole valinnanmahdollisuuksia, älä yleistä sitä koskamaan muita ihmisiä.

Minäkin naurahdin tuolle  kommentille. Se, että tuon kommentoijan maailman- ja ihmiskuva on noin rajoittunut, ei kuitenkaan onneksi koska suurinta osaa tuntemiani ihmisiä, jotka haluavat pitkäaikaiselta kumppaniltaan jotain ihan muuta, kuin timmiä persettä.

Se timmi perse on toki kiva, mutta ei sen perseen kanssa arkea vietetä. Lisäksi tosiaan ihmiset tuppaavat pariutumaan suunnilleen samanikäisten kanssa, oli kyseessä sitten mies tai nainen. En minäkään haaveile mistään 20 -vuotiaasta kollista, vaan fiksusta ja sydämellisestä VÄHINTÄÄN 40 -vuotiaasta miehestä, jonka kanssa jutut osuisivat yksiin ja elämä olisi mukavaa. 

Jos ulkonäkö on itselle Se Juttu ja muusta viis, on silti todella typerää yleistää oma maailmankuva koskemaan kaikkia ihmisiä. Ulkonäkö on katoavaista, miksi sille kukaan yrittäisi perustaa mitään kestävämpää?

Vierailija
32/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin akasta tuli ensin estoinen ja sitten loppui seksi kokonaan,enää ei saa edes koskea koko akkaan.

Kiukuttelu,mökötys ja vittumainen peruskäytös on tullut vakioksi,leikkasi myös lesbotukan.

Kyllä karu totuus on tämä,useammin mies vaihtaa nuorempaan naiseen kun entisellä on parastaennenpäiväys täynnä.

Vierailija
33/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan liian vanha hänelle. Tai sitten muuten lössähtänyt. Miten pidät huolta kropastasi ja kunnostasi?

34/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva 40+ vuotias nainen enää on äitikelpoinen mutta monet miehet vasta aloittavat tässä iässä....

Vierailija
35/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos vaihdat miestä, niin lähes 100 % varmuudella saat vähemän viriilin ikäisesi miehen.

Mistä luulet puumaanaisten tarpeen syntyneen?

Vierailija
36/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän pian 43 vuotta ja elämäni on todella hyvää. Lapset ovat jo teinejä, mukavia sellaisia, velat ovat maksettu, on mukava koti, on rahaa, aikaa ja terveys on priima. Sama mies on ollut vierelläni 20 vuotta ja pari vuotta sitten löysimme taas hyvän seksin uudelleen. On seksiä ollut aina ja se on ollut ihan ookoo seksiä, mutta nyt jo töissä alkaa tekemään mieli ja iltaa odottaa malttamattomana hymyssä suin. Mieheni jaksaa puurtaa oikein hyvin ja kertaakaan hän ei ole jättänyt tilaisuutta käyttämättä. Hän on myös muuten hyvässä kunnossa samoin kuin minäkin.

Ja vaikka hyvässä parisuhteessa olenkin, niin tottakai sitä ympärilleen katsoo. Pientä flirttiä tuntuu olevan varsinkin näin keväällä joka suunnassa ja on ihan normaalia, että ikäiseni miehet tulevat vaikka kaupassa juttelemaan kanssani. En ole miesten ikiä kysellyt, mutta karkeasti he ovat saman ikäisiä kuin minä. Nuorempien perään en edes ajattele katsovani, heiltä en saisi mitään sitä mitä haluan.

Vierailija
37/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meikäläisen kanssa ainakin tulee eloa, jos vanha ukkosi ei enää jaksa. M28

Sait hymyn huulille :)

Mukavaa perjantaita sinulle 😘

Vierailija
38/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait hymyn huulille :)

Mukavaa perjantaita sinulle 😘

Ap

Vierailija
39/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin käy ilmi, ettei nainen ajattele enääketään muita kuin itseään ja kuvittelee jotenkin olevansa itsensä herra. Kuitenkin ovat kulissiliitossa ja pettävät miehiään kun rahkeet eivät riitä eroamaan ja onhan miehellä kukkaro. Niinpä mies etsii sitten uuden joka voi ajatella myös häntä.

Vierailija
40/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin käy ilmi, ettei nainen ajattele enääketään muita kuin itseään ja kuvittelee jotenkin olevansa itsensä herra. Kuitenkin ovat kulissiliitossa ja pettävät miehiään kun rahkeet eivät riitä eroamaan ja onhan miehellä kukkaro. Niinpä mies etsii sitten uuden joka voi ajatella myös häntä.

Mistä tuo muka tuli ilmi? Taitaa olla ihan oma asenteesi/pelkosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi