Sanna Ukkola lukee vauvapalstaa!
No nyt se oli laitattanut tukkansa niinkuin neuvoin. Hyvältä näyttää!
Kommentit (19)
On varmaan. Persuilla on tukka ja muilla hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Onko se joku persu?
Mitä sinä ammosuu sillä tiedolla teet?
Kaikkihan tätä lukee. Ja onhan se persu, sen ukko on hommafoorumin yks perustaja.
Kaikki älykkäät toimittajat lukee, täältä saa hyviä juttuvinkkejä.
Lisäksi älykkäimät puoluejohtajat lukee kanssa, joten koittakaapa olla laittamatta liian älykkäitä juttuja tänne, ne poistetaan ja tuodaan uutenä politiikassa, tai lehdissä.
Ukkola on aivan fantastisen fiksu ja kaunis nainen. Ottakaas oppia AV-mammat.
Huomaan myöskin, että pari mun aloitustani on jotenkin kunmasti näkynyt juttuideana lehdessä tai kolumnissa päivän-parin päästä. Tai ehkä se olikin vain sattumaa... Eipä se kyllä mua haittaa, päinvastoin, ja ei se ole multa pois mitenkään. :) On hyvä asia, jos mun (omasta mielestäni tärkeät) aivoitukseni pääsevät lehtiin tai keskusteluohjelmiin. :)
Miksi mahdollinen puoluekanta tuodaan Ukkolan kohdalla niin voimakkaasti esiin? Päättääkö muuten teillä kotona mies ketä kuuluu äänestää vai mistä tuo persuus on päätelty?
Sunnuntaisuomalainen: Vihreät toimittajien suosikkipuolue. Kyselyyn vastasi 284 toimittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt on tukkakin hyvin!
Tämä on kuin seiska, kaikki paheksuu ja kukaan ei käy täällä ja silti moni lukee.
Miksi täällä ei saa mainita Halla-ahoa, kun persuista puhuu?
Eikö se ole in?
Onko se ämm ä leikkauttanut naamaansa vai miksi se näyttää niin oudolta?
Vierailija kirjoitti:
Kovasti yritin ottaa oppia, mutta edelleenkään en näytä Sanna Ukkolalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ei saa mainita Halla-ahoa, kun persuista puhuu?
Eikö se ole in?
Osa rasistista tykkää siitä, osa vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähetin sähköpostia pomollesi.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan myöskin, että pari mun aloitustani on jotenkin kunmasti näkynyt juttuideana lehdessä tai kolumnissa päivän-parin päästä. Tai ehkä se olikin vain sattumaa... Eipä se kyllä mua haittaa, päinvastoin, ja ei se ole multa pois mitenkään. :) On hyvä asia, jos mun (omasta mielestäni tärkeät) aivoitukseni pääsevät lehtiin tai keskusteluohjelmiin. :)
Kummasti, ei kunmasti!
Sanan oikean kirjoitusasun voi tsekata googlaamalla jos on epävarma siitä (ja jos osaa käyttää hakukoneita).
Vierailija kirjoitti:
No nyt se oli laitattanut tukkansa niinkuin neuvoin. Hyvältä näyttää!
Toivottavasti et ole Partanen.
Ylellä on käytössä mediaseuranta, samoin kuin monella muulla firmalla. Kun seurantaan osuu sana "Yle", jutut nousevat esiin intranetissa. Eli kyllä siellä lukevat varmaan kaikki näitä juttuja. :)
Onko se joku persu?