Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etta mua ottaa paahan noi piskit ja niiden omistajat! Valtavia kakkalajia tienreunat taynna ja joskus jopa jalkakaytavalla! Miten omistajat ei viitsi heittaa niita pois, eiko ole

Vierailija
24.03.2006 |

laissakin? Taitaa olla omistaja ja koira samoilla aaltopituuksilla!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutusalueilla. Erityisesti meidän syrjäisellä kadulla koirat pidetään vapaana ja kun mennään viereiselle kadulle, koira laitetaan hihnaan. Odotan oikein milloin koirat innostuvat tulemaan pihallemme....

Vierailija
2/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on 500 metrin pituinen jalkakäytävä, jossa tämän asuntoalueen koirat lenkitetään. Kukaan ei näy paskoja keräilevän. Arvatkaa onko sitä paskaa paljon?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimillä tietty eläimelliset tavat, mutta yleensä hihnan päässä on ihminen... Ei uskoisi!!!

Vierailija
4/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti vaan naapurit valittavat että meidän koirien jätöksiä löytyy tien vierestä. Yksi on jopa uhannut tuoda p**kaa meidän postilaatikkoon :(

Ja ne mitkä on keräämättä on pienten koirien kasoja mutta meitä silti haukutaan.

Ei ymmärrä ei. Miksi jotkut ihmiset suvaitsee kaikenlaista pieniltä koirilta, mutta auta armias kun se onkin iso? Koira kuin koira jos omistaja osaa hommansa.

Vierailija
5/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä ja meidän taloudessa on koira. Mekin keräämme aina kakkakasat pussiin ja heitetään roskiin. Itse kerään myös metsästä mutta mieheni ei siellä jaksa vaivautua. Mutta oon sitä mieltä, että jos niitä ei sieltä metsästäkään kerätä, niin se oma koirakin niitä siellä talloo myös. Ei kiva. Joka kevät on ihan tää sama keskustelu ja mun mielestä ihan aiheellinen. Kakkakeräys siis lakiin!

Vierailija
6/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetetaan kerrostalon pihaan parkkipaikoille...läjät lojuu tuolla pitkin poikin...antoipa eräs täti fifinsä paskoa keskelle suojatietä, ja siihen jäi läjä. Pidän eläimistä mutta en tajua omistajia jotka eivät piittaa vähääkään. Teitä fiksuja omistajia onneksi on myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän