Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut itsestänne huolehtivat naiset jaksatte seksin vähyyttä parisuhteessa?

Vierailija
21.04.2017 |

Kun tiedätte että suhteen ulkopuolella Sitä olisi tarjolla mielin määrin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän menikin heti jokseenkin kiville tämä ketju, kun kysymys oli aivan väärin muotoiltu. Kysymyksen olisi pitänyt kuulua: Missä vika, kun treenattu hyvännäköinen nainen ei saa seksiä mieheltään?

Vierailija
22/34 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat itsestään huolehtivalla tässä yhteydessä ja kuinka se liittyy aiheeseen?

Itseäni seksittömyys toki haittaa siten että surulliselta ajoittain tuntuu, mutta en ole suunnitellut syrjähyppyäkään. Myös mieheni kärsii haluttomuudestaan.

Tarkoitan sitä, että kroppa on treenattu ja muutenkin panostaa ulkonäköönsä. Ja kyllähän se aiheeseen paljonkin liittyy. Eiköhän itsestään huolehtivalle enemmän seksiä tarjolla olisi kuin jollekin rönttöselle ryhävalaalle. Ap

Aina se seksin vähyys/puute ei korreloi ulkonäön kanssa. "Ryhävalas" voi saada oikein hyvää seksiä ja joku treenatumpi ei, koska joskus siihen seksin saantiin vaikuttaa myös se mitä ihmisen korvien välissä on ja vaikka se mihin sävyyn puhuu kanssaihmisistään jne. Ilkeyskin on aika luotaantyöntävä ominaisuus.

No voi saada joo, mutta minkätasoisilta miehiltä? Kyllä jokainen itseään kunnioittava mies harrastaa seksiä ennemmin hyvännäköisen, kuin ryhävalaan kanssa. Ap

Halusitko sä nyt keskustella ulkonäöstä vaiko seksittömyydestä parisuhteessa ja siitä miltä se tuntuu? Minä kun en oikein vieläkään oikein ymmärrä, miten minun ulkonäköni vaikuttaisi siihen, miten minä seksittömyyden koen. Enemmän luulisin asiaan vaikuttavan sen, mistä se toisen haluttomuus johtuu ja kuinka haluton itse siihen suhtautuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
24/34 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat itsestään huolehtivalla tässä yhteydessä ja kuinka se liittyy aiheeseen?

Itseäni seksittömyys toki haittaa siten että surulliselta ajoittain tuntuu, mutta en ole suunnitellut syrjähyppyäkään. Myös mieheni kärsii haluttomuudestaan.

Tarkoitan sitä, että kroppa on treenattu ja muutenkin panostaa ulkonäköönsä. Ja kyllähän se aiheeseen paljonkin liittyy. Eiköhän itsestään huolehtivalle enemmän seksiä tarjolla olisi kuin jollekin rönttöselle ryhävalaalle. Ap

Aina se seksin vähyys/puute ei korreloi ulkonäön kanssa. "Ryhävalas" voi saada oikein hyvää seksiä ja joku treenatumpi ei, koska joskus siihen seksin saantiin vaikuttaa myös se mitä ihmisen korvien välissä on ja vaikka se mihin sävyyn puhuu kanssaihmisistään jne. Ilkeyskin on aika luotaantyöntävä ominaisuus.

No voi saada joo, mutta minkätasoisilta miehiltä? Kyllä jokainen itseään kunnioittava mies harrastaa seksiä ennemmin hyvännäköisen, kuin ryhävalaan kanssa. Ap

Halusitko sä nyt keskustella ulkonäöstä vaiko seksittömyydestä parisuhteessa ja siitä miltä se tuntuu? Minä kun en oikein vieläkään oikein ymmärrä, miten minun ulkonäköni vaikuttaisi siihen, miten minä seksittömyyden koen. Enemmän luulisin asiaan vaikuttavan sen, mistä se toisen haluttomuus johtuu ja kuinka haluton itse siihen suhtautuu.

Kyllä se siten vaikuttaa, että voi olla niin varma siitä, että seksiä riittäisi suhteen ulkopuolella. Se tekee tilanteesta entistä ärsyttävämmän. Ap

Vierailija
25/34 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siten vaikuttaa, että voi olla niin varma siitä, että seksiä riittäisi suhteen ulkopuolella. Se tekee tilanteesta entistä ärsyttävämmän. Ap

Miksi sinun miehesi sitten ei halua seksiä? Onko haluttomuutta kestänyt kauan ja kuinka hän itse siihen suhtautuu?

Vierailija
26/34 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun miehesi sitten ei halua seksiä? Onko haluttomuutta kestänyt kauan ja kuinka hän itse siihen suhtautuu?

Mies ei omasta mielestään ole haluton, koskaan vain ei silti halua tai tee mitään asian eteen. Saatan saada ehkä kerran kuussa, jos oikealla hetkellä teen aloitteen. Kuukausia on kestänyt tämä ja lievempänä vuosia. Seksi ei vain kiinnosta miestä, tai ainakaan seksi minun kanssani. Enkä kaipaa mitään vinkkejä "miehen sytyttämiseen", vuosien aikana kaikki olen kokeillut. Ap

Vierailija
27/34 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja naimisiinmenon ja lapsen syntymän jälkeen alkoi tämä tilanne, ettei miestä kiinnosta enää seksi kanssani juurikaan. Ap

Vierailija
28/34 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja naimisiinmenon ja lapsen syntymän jälkeen alkoi tämä tilanne, ettei miestä kiinnosta enää seksi kanssani juurikaan. Ap

Ehkä miehesi ei oikein pysty näkemään äitejä seksuaalisina olentoina?

Palataan sitten takaisin ulkonäköön. Jos sinä et olisi treenattu kaunotar vaan ihan tavallinen nainen, eli siis "rönttöinen ryhävalas", niin veikkaatko, että miehesi haluaisi sinua enemmän, vai suhtautuisitko itse hänen haluttomuuteensa toisin?

Vierailija
29/34 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi itsestään huolehtiva taas mitenkään liittyi mihinkään? Ihan kuin se olisi "itsestään huolehtivien" etuoikeus haikailla syrjähypyn perään ja ehkä tehdäkkin se. Ihan kuin rupsahtaneet ja ylipainoiset ei saisi olla väsyneitä seksittömyyteen suhteessa.

Itse olen ylipainoinen ja väsynyt suhteessa. Totesin etten kelpaa puolisolle, joten nyt hankin oman pidon jostakin. N.49

Vierailija
30/34 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteella ja mitä suusta tulee pihalle on myös merkitystä. Kaunis ulkokuori ei ole ainut asia. Joku taannoinen missikin arveli, että nuoruudessaan kauniille naisille tuo ikääntyminen on vaikeampaa kuin jo valmiiksi rumille; oli muuten sen uimari-Sievisen eka vaimoke.

*rönttönen ryhävalas*

Vierailija
31/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehesi ei oikein pysty näkemään äitejä seksuaalisina olentoina?

Palataan sitten takaisin ulkonäköön. Jos sinä et olisi treenattu kaunotar vaan ihan tavallinen nainen, eli siis "rönttöinen ryhävalas", niin veikkaatko, että miehesi haluaisi sinua enemmän, vai suhtautuisitko itse hänen haluttomuuteensa toisin?

Ei varmasti haluaisi enemmän, ei haluaisi lainkaan. Jos olisin rönttönen ryhävalas, tietäisin vian olevan ulkonäössäni. Nyt veikkaan, että miestä ei vain enää kiinnosta ottaa tarpeitani huomioon kun sai mitä halusi suhteesta eli lapsen ja olettaa etten lapsen takia lähde suhteesta siinäkään tapauksessa, ettei mies enää anna seksiä. Tuo väite ettei näkisi äitejä seksuaalisina olentoina on ihan samanlaista itsekkyyttä, ihan kuin voisi olla näkemättä kun itse on minut äidiksi saattanut, niin sitä suuremmalla velvollisuudeksi sitä seksiä pitäisi olla, jotta jaksaisin olla äitinä miehen lapselle. Ap

Vierailija
32/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vikaa on varmaan eniten asenteessa ja luonteessa. Suurin osa naisen seksuualisesta halukkuudesta ja latauksesta syntyy halutuksi tulemisen kokemuksen kautta ja näin on miehenkin kohdalla vaikka sitä ei aina niin selvästi esiin tuodakaan. Ja suhteessa seksistä on kannettava yhdessä vastuuta ja jos niin ei ole, se ei voi toimia. Täytyy siis olla halua ottaa vastuuta yhteisestä hyvästä molemmin puolin. Ja kun toista ei voi muuttaa niin muuttaa omaa toimintaa ja jos ei se riitä eikä tilannetta saada korjaantumaan ja se merkittävästi häiritsee niin ei muuta kuin kattilat jakoon.

Vierailija
33/34 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeeko aloittaja yleistä hyväksyntää vieraissa käymiselle? Entäs niissä tapauksissa kun mies on tuo puutteesta kärsivä osapuoli

Vierailija
34/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeeko aloittaja yleistä hyväksyntää vieraissa käymiselle? Entäs niissä tapauksissa kun mies on tuo puutteesta kärsivä osapuoli

En hae, vaan keinoja kestää tilannetta kunnes lapsi on isompi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme