Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mukava" mies, kokemuksia?

Vierailija
21.04.2017 |

Olen nyt lyhyen ajan sisällä törmännyt kahteen mieheen, jotka ovat heti ensimmäiseksi kertoneet olevansa mukavia.

Toinen halusi viestitellä chatissa ja parikin kertaa halusi välttämättä kertoa, kuinka veri pakkautuu tiettyihin ruumiinosiin. Sanoin kohteliaasti, että ei kiinnosta, mutta hän vain jatkoi, kunnes sanoin hyvää yötä.

Toisen kanssa viestiteltiin sähköpostitse ja hän kertoi joka välissä miten on mukava ja avulias ja hyvä ihmistuntija ja kaikkien rakastama, et cetera ad nauseum. Sitten kun avauduin itselleni kipeästä asiasta, niin vastauksena tuli todella loukkaavia, suorastaan julmia kommentteja.

Hypoteesi: Mies, joka ensimmäiseksi kertoo olevansa mukava, ei ole mukava. Millaisia kokemuksia muilla on?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ihminen joka heti alkuun kokee tarpeeksi korostaa jotain ominaisuutta (iloinen, hyvä ihmisten kanssa, mukava) harvoin sitä on. Ne joilla on hyvä itsetunto ja tiedät kyllä keitä ovat eivät tarvitse mitään jalustalle nostamista.

Eli kun mainitsen olevani akateeminen niin en sitä sitten ole? Tutkintotodistukseni on valetta

Ja sieltä ilmoittautui pahimman ylimielisryhmän edustaja. :D Ketään ei kiinnosta tapailla sun tutkintotodistusta.

Vierailija
22/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen mukava mies, kun nukun ja sukellan"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ihminen joka heti alkuun kokee tarpeeksi korostaa jotain ominaisuutta (iloinen, hyvä ihmisten kanssa, mukava) harvoin sitä on. Ne joilla on hyvä itsetunto ja tiedät kyllä keitä ovat eivät tarvitse mitään jalustalle nostamista.

Eli kun mainitsen olevani akateeminen niin en sitä sitten ole? Tutkintotodistukseni on valetta

Ja sieltä ilmoittautui pahimman ylimielisryhmän edustaja. :D Ketään ei kiinnosta tapailla sun tutkintotodistusta.

Ketään ei myöskään kiinnosta tapailla mun perhettä, työpaikkaa, asuntoa, sukupuolta, huumorintajua jne. Eli mitään ei voi kertoa

Vierailija
24/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerrottiin kerran harrastuksestani "hän ei omista sellaisia, eikä tarvi" No, itse toki sujuvasti ymmärrän naisten harrastukset niitä tuomitsematta. Eli mitä voi tekstiviestissäkään kertoa, kun ei häntä kuitenkaan kiinnosta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi