Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mukava" mies, kokemuksia?

Vierailija
21.04.2017 |

Olen nyt lyhyen ajan sisällä törmännyt kahteen mieheen, jotka ovat heti ensimmäiseksi kertoneet olevansa mukavia.

Toinen halusi viestitellä chatissa ja parikin kertaa halusi välttämättä kertoa, kuinka veri pakkautuu tiettyihin ruumiinosiin. Sanoin kohteliaasti, että ei kiinnosta, mutta hän vain jatkoi, kunnes sanoin hyvää yötä.

Toisen kanssa viestiteltiin sähköpostitse ja hän kertoi joka välissä miten on mukava ja avulias ja hyvä ihmistuntija ja kaikkien rakastama, et cetera ad nauseum. Sitten kun avauduin itselleni kipeästä asiasta, niin vastauksena tuli todella loukkaavia, suorastaan julmia kommentteja.

Hypoteesi: Mies, joka ensimmäiseksi kertoo olevansa mukava, ei ole mukava. Millaisia kokemuksia muilla on?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ihminen joka heti alkuun kokee tarpeeksi korostaa jotain ominaisuutta (iloinen, hyvä ihmisten kanssa, mukava) harvoin sitä on. Ne joilla on hyvä itsetunto ja tiedät kyllä keitä ovat eivät tarvitse mitään jalustalle nostamista.

Vierailija
2/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä rakastaja" makasi kuin lahna ja odotti minun tekevän kaiken. Ihmetteli, kun tapailumme loppui siihen, oli niin kovin ihastunut ja siksikin oli hyvää. 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä rakastaja" makasi kuin lahna ja odotti minun tekevän kaiken. Ihmetteli, kun tapailumme loppui siihen, oli niin kovin ihastunut ja siksikin oli hyvää. 😃

Seksikin, vaikka siveä autocorrect oli eri mieltä. 😂

Vierailija
4/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ihminen joka heti alkuun kokee tarpeeksi korostaa jotain ominaisuutta (iloinen, hyvä ihmisten kanssa, mukava) harvoin sitä on. Ne joilla on hyvä itsetunto ja tiedät kyllä keitä ovat eivät tarvitse mitään jalustalle nostamista.

Tämä on varmaan ihan totta. Teot kertovat onko ihminen mukava vai ei, ei hänen silloin tarvitse itse itseään kehua.

Vierailija
6/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hypoteesi: Mies, joka ensimmäiseksi kertoo olevansa mukava, ei ole mukava. Millaisia kokemuksia muilla on?

Kokemukseni tukevat hypoteesiasi. Pätee muihinkin ominaisuuksiin, esim. mies joka kertoo deittiprofiilitekstissään olevansa huumorintajuinen, ei yleensä ole mitenkään erityisen hauska. 

Toinen asia, jonka olen huomannut deittaillessa: henkilö, joka korostaa ja kokee ongelmaksi sen, että muut ihmiset ovat niin kovin epäluotettavia, on yleensä itse epäluotettava. Muita ujoiksi haukkuva ja siihen paljon huomiota kiinnittävä on usein itse ujo. Ihminen jota erityisesti ärsyttää että muut lokeroivat ihmisiä, tekee sitä usein itse huomattavan paljon. Ja niin edelleen.

Vierailija
7/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait henkisen yhteyden kilttimiehiin.

Vierailija
8/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, nämäkö nyt olivat niitä paljonpuhuttuja kilttimiehiä? Olen luullut että se termi tarkoittaa jotain peräkammarirassukoita, jotka eivät ole päässeet edes kosketusetäisyydelle naiseen. Nämä olivat viidenkympin molemmin puolin, molemmat parisuhteessa, mutta toinen "kaipasi jotain muuta" ja toinen koki olevansa vaimolleen "liian hyvä". -ap

Vierailija
9/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni tukevat hypoteesiasi. Pätee muihinkin ominaisuuksiin, esim. mies joka kertoo deittiprofiilitekstissään olevansa huumorintajuinen, ei yleensä ole mitenkään erityisen hauska. 

Toinen asia, jonka olen huomannut deittaillessa: henkilö, joka korostaa ja kokee ongelmaksi sen, että muut ihmiset ovat niin kovin epäluotettavia, on yleensä itse epäluotettava. Muita ujoiksi haukkuva ja siihen paljon huomiota kiinnittävä on usein itse ujo. Ihminen jota erityisesti ärsyttää että muut lokeroivat ihmisiä, tekee sitä usein itse huomattavan paljon. Ja niin edelleen.

Tuo on niin totta. Tutustuin jokin aika sitten mieheen, joka mielellään ja useasti esitelmöi siitä, miten kaikki ihmiset ovat valehtelijoita ja keneenkään ei voi luottaa. Vähitellen sitten selvisi, että hänellä oli ihan omat säännöt itselleen. Yksityisasioista valehtelu oli sallittua, samoin kaikenlainen kiertely ja salailu, ja Kelaa sai tietysti huijata niin paljon kuin pystyi...

Cheaters tend to think that everyone cheats. Liars tend to think that everyone lies.

Vierailija
10/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä rakastaja" makasi kuin lahna ja odotti minun tekevän kaiken. Ihmetteli, kun tapailumme loppui siihen

Mutta jos nainen makaa kuin lahna, niin siitä ei kylläkään tehdä samanlaista numeroa.....

M30

Vierailija
11/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten voi kertoa mitään itsestään, jos tulkitsette kaiken vastakohtina? Jos luette naisten deittiprofiileita, niin ne on melkein kaikki täynnä listoja adjektiiveista. Urheilijan kannattanee siis kertoa, että istuu vain sohvalla jne. :)

Vierailija
12/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se kaiketi menee. Olen samasta asiasta joskus maininnut täälläkin ketjuissa, joissa oman luonnehdintansa mukaan "kaunis ja älykäs" nainen hämmästelee sitä, miksi hänelle ei millään tahdo löytyä itsensä tasoista miestä.

Vierailija
13/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä rakastaja" makasi kuin lahna ja odotti minun tekevän kaiken. Ihmetteli, kun tapailumme loppui siihen

Mutta jos nainen makaa kuin lahna, niin siitä ei kylläkään tehdä samanlaista numeroa.....

M30

Ja nainen siis oli ensin nimenomaan kehunut olevansa aloitteellinen, aktiivinen ja kiihkeä petipuuhissa? Tästähän oli kyse, miehet olivat mainostaneet olevansa mukavia > eivät käyttäytyneet ollenkaan mukavan miehen tavoin.

Vierailija
14/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten voi kertoa mitään itsestään, jos tulkitsette kaiken vastakohtina? Jos luette naisten deittiprofiileita, niin ne on melkein kaikki täynnä listoja adjektiiveista. Urheilijan kannattanee siis kertoa, että istuu vain sohvalla jne. :)

Emme me "tulkitse kaikkea vastakohtina", mutta naiiveimmat meistä ovat vasta alkaneet epäillä, että mies ei välttämättä ole mukava, vaikka niin väittääkin. Jos mies kertoo olevansa urheilija, niin tietysti on silloin oletettavaa ja toivottavaa että hän harrastaisi jotain urheilua.

Vierailija
15/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se kaiketi menee. Olen samasta asiasta joskus maininnut täälläkin ketjuissa, joissa oman luonnehdintansa mukaan "kaunis ja älykäs" nainen hämmästelee sitä, miksi hänelle ei millään tahdo löytyä itsensä tasoista miestä.

Kaunis = tavallinen

Älykäs = näsäviisas

Jos naisen täytyy painottaa jotenkin erityisesti olevansa älykäs, niin sellaisen kanssa kannattaa varautua yleistieto-otteluun ja jatkuvaan valtataisteluun siitä, kuka tietää enemmän. Poikkeuksena naiset, joiden maininta älykkyydestä perustuu varoitukseen, koska heillä on oikeasti poikkeuksellinen älykkyysosamäärä, mikä tekee heistä jotenkin erikoisia keskustelukumppaneita.

Vierailija
16/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten profiilit ovat kaikki miltei samanlaisia, joten itse katson vain kuvat ja unohdan muun. En viitsi käyttää aikaani saadakseni varmistuksen siitä, että tämäkin nainen tykkää matkustelusta yms.

Vierailija
17/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Ja nainen siis oli ensin nimenomaan kehunut olevansa aloitteellinen, aktiivinen ja kiihkeä petipuuhissa? Tästähän oli kyse, miehet olivat mainostaneet olevansa mukavia > eivät käyttäytyneet ollenkaan mukavan miehen tavoin.

Boldatusta täysin samaa mieltä. En todellakaan kehu etukäteen seksitaidoillani, kyllä sen sitten näkee jos sinne asti päästään. Jos jotain asiaa etukäteen hehkuttaa ja on siinä keskimääräistä huonompi, niin herää kysymys, miten harhainen kuva tyypillä on itsestään ylipäätään...

T. Se huonoa seksiä "saanut"

Vierailija
18/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka ilmoittavat tinderprofiilissaan, että eivät halua draamaa, ovat todella dramaattisia. Nykyisin lopetan keskustelun myös silloin, jos teema nousee esiin ennen ensimmäistä tapaamista. Normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta korostaa asiaa mitenkään, opin tämän kantapään kautta. 

Vierailija
19/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun mainitsen olevani akateeminen niin en sitä sitten ole? Tutkintotodistukseni on valetta

Vierailija
20/24 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, nämäkö nyt olivat niitä paljonpuhuttuja kilttimiehiä? Olen luullut että se termi tarkoittaa jotain peräkammarirassukoita, jotka eivät ole päässeet edes kosketusetäisyydelle naiseen. Nämä olivat viidenkympin molemmin puolin, molemmat parisuhteessa, mutta toinen "kaipasi jotain muuta" ja toinen koki olevansa vaimolleen "liian hyvä". -ap

Lanseerasin tänne termin "kilttimies" tarkoittamaan miestä, joka väittää olevansa kiltti ja kunnollinen, mutta ei ole oikeasti kumpaakaan. Kilttimies on siis eri asia kuin kiltti mies.

Ja sitten ne höhlät misogyynit ottivat tuon nimityksen omakseen (:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi