Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Lämmitetyn juuston, kypsennetyn kaalin ja märän koiran hajut etovat.
Tupakan savun ja tuhkan hajut.
Kyllä se on ihan luontainen p-skan haju.Se on vaan niin kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole tavallaan "tavallinen" tuoksu, mutten voi sietää vaniljahajusteita. Jotkut käyttävät vaniljan tuoksuisia huonetuoksuja ja halpoja hajuvesiä ja minulle tulee niistä oksettavan paha olo, vaikkei minulla mitään hajuste- tai kemikaaliherkkyyksiä ja -allergioita olekaan.
Sama ja kookos on toinen mistä en pidä. En myöskään siedä monia makeita, esanssisia tuoksuja, olivat ne sitten karkeissa, kosmetiikassa tai missä vaan.
KUn joudun kävelemään kosmetiikkaosaston läpi päästäkseni sinne, minne olen menossa, pidätän hengitystä mahdllisimman pitkään. Se eri hajusteiden määrä on karmaiseva.
Sateen jälkeen asfaltilla haisevat kastemadot.
Rakastan kahvin tuoksua. Se on eufori minulle joka aamu herätä ja keittää kahvit. Päivä on näin pelastettu.
Lastulevyn haju. Saa aikaan oksennusreaktion.
Banaani, varsinkin kauppojen hevi-osastojen banaanihyllyt ellottavat...toinen takuuvarma oksetus on ketsuppi. Tomaatit on hyviä, mut toi ketsuppi...*yörgh*
Nahkavaatteet.
Tai sit se vieraslaji, häpykannus...en muista toista nimeä...semmoinen imelä katku. Loppukesästä aina lenkkipolkujen varrella *oks*
Se haju kun työntää sormen pyllysilmästä sisään ja pyörittelee sitä siellä ja vetää vähän koukussa ulos. Sen jälkeen kun haistaa tätä sormea, niin haisee aivan kakalta!
Kookos. Maistuukin ihan kamalalta.
Nuuskapussi, käyttämätön tai käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Sateen jälkeen asfaltilla haisevat kastemadot.
Se on kyllä niin etova haju! Voittaa tuon äsken mainitsemani kookoksen.
Tupakka, kahvi ja punainen liha.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka, kahvi ja punainen liha.
Salaatti, kannabis ja kaikki vegantuotteet.
Ihan karmein,märkä homehtunut lastulevy.Paskanhaju oli ihmisen tai eläimen.Mutta kissanpaska on karmein.Hirvee parfyynin tai partaveen tuoksu.Junas yks ukko jo laituril sain astmakoht.saati vaunussa.Sairastuin vuosiksi pkssa muutenkin.Märkäkoira käy henkeen.
Kaikki hajustetut pyykinpesuaineet ja pyykinhuuhteluaineet. Laventeli. Painomuste - Hesari ja Iltsari haisevat kuvottavalle. Vaseliinin "mineraaliöljyn haju". Hopealusikka erityisesti viilissä. Farkkutakkien metallinapit. Uusien henkilöautojen sisustus. Hyasintti. Minulla on myös migreeni, joka tärähtää päälle joistain hajuista (tästä listasta hyasintti). Olen oppinut inhoamaan sellaisia hajuja, jotka eivät oikeastaan haise inhottavalle, mutta joita pitää välttää.
En nyt muista nimeä mut yks tietty Victoria’s secretin body spray joka tuntuu olevan kaikilla parikymppisillä. On semmonen överimakea, hedelmäinen tuoksu. En ole yleensä mitenkään yliherkkis hajusteille mut joku tossa tuoksussa tökkii.