Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä puun/kukan/pensaan nimeä mutta joku melko yleinen kasvi haisee kukinnan aikana ihan järkyttävälle, sellaiselle pistävän tunkkaiselle.
Syreeni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä puun/kukan/pensaan nimeä mutta joku melko yleinen kasvi haisee kukinnan aikana ihan järkyttävälle, sellaiselle pistävän tunkkaiselle.
Syreeni?
Sireenipuu?
Suolakurkut haisevat kummallisen typerälle.
Banaani. Raakana haisee joskus lähes oksennukselle, ylikypsänä haju ja maku on liian imelä, liian vahva, liian banaaninen.
Vierailija kirjoitti:
Paistetun kanan, minkä vaan lihan oikeastaan haju kotona. Yäk. Eikä saa edes tuntien tuulettamisella pois, liesituuletin täysillä ei mitään vaikutusta. Ei ikinä enää avokeittiötä.
Tai se haju kun avaa kanan vakuumipakkauksen. Huh. Ei punaisesta lihasta tule sellaista hajua, vaikka on samanlaisesta paketissa.
Perisuomalainen sahtipaska hieman laittaa aistit koetuksella
Pesuaineet ja huuhteluaineet. Onneksi osaan kaupoissa kiertää ko. hyllyt kaukaa. en ole edes hajuyliherkkä.
Monessa kauppakeskuksessa tuoksuu tuhat eri vanilja ym tuoksua kun erikoiskaupat myyvät tuoksukynttilöitä,. vaahtokylpypalloja mm ,jotka saa kenen tahansa pään voimaan huonosti puhumattakaan astmaatikoista ,joille se täytyy olla vaikea kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syreeni?
Sireenipuu?
Suolakurkut haisevat kummallisen typerälle.
Hapankaali ja hapansilakka
Kesähelteillä erityisesti korostuva suomalaisten "isojen tyttöjen" huonosti pyyhityn ja pesemättömän perseen haju. Olen eräänkin kerran paiskannut kaikki ostokseni lattialle kassajonossa, jos edelläolevan tantan perseenhaju on kiirinyt hajureseptoreihini. Olenkin jo miettinyt, että pitäisikö niille kehitellä vähän kissan raapimispuun kaltaista persvaon jynssäysparrua, jossa olisi automaattinen pesuri ja parfyymiruiskutus.
Olen allerginen mansikalle, minulle tekee jo henkisestikin pahaa mansikan tuoksu. Myyntikojut kierrän kesäisin kaukaa. Mansikoiden perkaamisessa en voi kuvitellakaan olevani mukana.
Tupakoinut ihminen, nenäkarvani tuntuvat kärventyvän vaikkei kyseinen ihminen edes polttaisi sillä hetkellä.
Linja-autojen haju sisällä, vaikka olen jokseekin siedättynyt sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syreeni?
Tuomi saa jotkut voimaan pahoin. Itse rakastin sitä tuoksua nuorena ja harmittaa kun nyt iän myötä ruvennut olemaan sellainen pistävän ällöttävä se tuoksu. Vähän kuten suopursu, hyi kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syreeni?
Todennäköisesti tuomi, ällö haju.
Homejuusto, hedelmäiset suihkusaippuat, vanha viina+valkosipuli, myski-hajuvedet ja Mennen partavesi...yäk!
Paistetun kanan, minkä vaan lihan oikeastaan haju kotona. Yäk. Eikä saa edes tuntien tuulettamisella pois, liesituuletin täysillä ei mitään vaikutusta. Ei ikinä enää avokeittiötä.