Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Vierailija kirjoitti:
Se miltä hengitys/suu haisee juuri kun on syönyt juustoa. :-D Siis ihan hirveä. Rakastan juustoa ja juusto tuoksuu sellaisenaan hyvältä, mutta suuhun jäävä jälkituoksu on ihan karmea. Mies saa pysyä suunsa kanssa kaukana jos on juustoa just syönyt.
Minä olen luullut että olen ainoa! Ja että mulla on suussa jokin entsyymiongelma joka aiheuttaa tätä
Vierailija kirjoitti:
Hunaja. Joku siinä tuoksussa on vastenmielistä.
Keinotekoinen hunajaesanssi haisee käytetyille pikkuhousuille. Ei pahalle, mutta häiritsevän intiimille
Kyllä krapulainen sipulipieru on vinkee nuuskittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulon haju, tai sellainen, vähän märän koiran tapainen. Olen huomannut että se haju on joskus esim. vesilasissa, en ymmärrä miten? Ei vesi kuitenkaan haise miltään eikä puhtaan lasinkaan pitäisi...
No nyt kuulin tämän sanan - se on siis olemassa. Samaa sanaa voisin käyttää, siis TALITINTTI haisee ulolle. Jos kylmänä talvipäivänä lennähtää ikkunasta sisälle, niin jää kyllä tunnistettava haju.
Tomaatit, jotka ovat olleet muovipussissa, kun avaat pussin, haju on pierumainen.
Luitteko aikanaan Ellessä tai Gloriassa, kun oli artikkeli siitä, että erittäin hyvissä hajuvesissä on häivähdys sitä itseään? Eli kakan haju jää viimeiseksi, jälkihaju. Se oli mielenkiintoista.
Olisiko otsonin haju ulkoa? Se mikä haisee vaatteissa, kun tullaan pakkasesta sisälle. Ällöttävä haju, viipyy ulkovaatteissa jonkin aikaa.
Oma hengitys maskin sisällä...
Hajustepyykinpesuaineille haisevat ihmiset.
En tiedä kuinka tavallinen tää on, mutta siis keittosuolan haju. Pari kertaa sitä joutunut sairaalassa haistelemaan ja en voi sietää sitä hajua.
Miksi omat pierut haisee hyvälle mutta muiden pierut pahalle
Toisen aamuhengitys. Varsinkin rapulainen sellainen. Yritin miettiä kaikkia muita, mut tää on mulle pahin. Mulla on erittäin herkkä hajuaisti ja edes kissan paskan siivous, tai muut eritteet ei oo niin pahoja.
Tupakka, kahvi, bensiini ja tuoksukynttilät, hyi helvetti! Lisäksi voimakkaat naisten hajuvedet.
Mustaherukka! Hyi yäk! Varsinkin joku esanssinen, kuten mustaherukkatee tai mustaherukka-Finrexin. Minua yököttää jos näitä pitää haistella. Töissä tulee eteen kun jotkut sitä teetä juovat tai sitten joskus flunssassa Finrexiniä. Yhhyh.
Minulla on koiran hajuaisti, vain eri mieltymykset.
Ketään haukkumatta on todettava, että minun nenääni kasvissyöjät tuoksuvat kyllä paljon paremmilta. Jo sillä että välttää täysin roskaruokaa pääsee melko pitkälle.
Joskus kyllä ihan terveellisetkin jutut haiskahtavat epämiellyttäviltä. Pakkaan biojätteet kotona siten, ettei niistä tule hajua. Ilmatiiviisti pakatessa ne alkavat helposti käymään, sitäkään en halua. Jos en pääse heti viemään ruokajämiä ulos biojätteisiin, tarvittaessa pakkaan tietyt jämät hetkeksi suljettuun rasiaan jääkaapissa. Mutta vain hetkeksi.
Mummojen laventeli-parfyymit, kalalaatikko
Kahvi juotuna
Aamuhönkä
Krapulahönkä
Valkosipulihönkä
Hiki
Berchiki
Jalkahiki
Muuten pölynimurin pahan hajun saa pois. Mä ostin sellaisia tuoksukuulia mitkä laitetaan sinne pölypussiin ja kun imuroin, ilmaan leviää hyvä tuoksu kun sieltä imurista tulee ilmaa ulos. Kannattaa kokeilla, ne tuoksukuulat ei edes maksa paljon. Imurointi on kivempaa kun ei oo sitä huonoa hajua. Tietysti kun pölypussi vaihdetaan, pitää laittaa myös uudet tuoksukuulat.