Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Eiliset kalanperkkeet roskiksessa😨
Autojen sisäilma, sekä uusien että vanhempien
Parkkihallit
Autotallit
Koiranhaju, siis sellainen ulonhaju. (Märkä/likainen turkki)
Auton haju sisällä
Home
Tunkkainen haju
Axe
En tiedä miksi, mutta en ole koskaan voinut sietää paahdetun ruisleivän hajua. Maussa ei mitään vikaa, jos olen selvinnyt siihen asti oksentamatta, että leipä päätyy suuhun asti. Haju vain yököttää. Paahtamaton ruisleipä tuoksuu mielestäni hyvälle. Paahtamisen aikana vain tapahtuu jotain perkeleellistä :D
Paistettu pekoni.Haisee ihralta ja navetalta.
Somalit. Tai kaiketi ne niiden käyttämät suitsukkeet...
Maitoa juoneen ihmisen hengitys
Ilmapalloista tai kumihanskoista käsiin jäävä haju oksettaa ja voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin mummeli, mutta en voi sitää mummojen hajuvesien hajuja. Varmaan se mummous saa ne hajut sellaiseksi tunkkaiseksi ja luulevat tuoksuvansa hyvältä.
Olen itse lopetttanut hajusteiden käytön, koska en halua haista moiselta moskalta.
Ei saa, ei se ihmisen ikä sitä tuoksua muuta, vaan sen tuoksun ikä, se kuinka monta vuosikymmentä sitä on avattuna säästelty piirongin laatikossa.
Oma isoäitini ei lähes 90-vuotiaana tuoksunut pahalta, kun käytti persikantuoksuista eau de toilettea. Raikkaalta tuoksui.
Jos mummolla tai kellä tahansa on kymmenen vuotta avattuna ollut Fleur de Temps käytössä, niin toki se haisee tunkkaiselta. :)
Käyttäkää uusia, raikkaita tai vaikka hedelmäisen makeita tuoksuja mummot, ei niitä tartte säästellä. :)
Kiitos vinkistä, pitää kokeilla.
t.mummohajuveden kammoaja mummo
Pannulla Paistettu kala, yäk lähtee kauhee käry. Samoin maksaruoat jotka paistetaan pannulla hyyyii
Kala ja kaikki muutkin lihat, mutta kala ja merenelävät ovat ehdottomasti pahimmat hajut. Kauppojen tuoretiskien läheisyydessä hengailu on todella vastenmielistä. Hajut inhottivat jo lapsena, vaikka söinkin silloin vielä lihaa. Nyt onkin jo 11 vuotta kasvisruokavaliota takana, eikä lihoja onneksi tarvitse kovin usein haistella vaikka mies onkin sekasyöjä.
Homehtunut pasta kattilassa tähän mennessä pahin, minkä olen haistanut. Vaikka se ei kyllä ns. tavallinen haju olekaan.
Taustatietoa: olin yksin kotona puoli vuotta, kun poikaystäväni oli armeijassa siihen aikaan. Tein aivan hulluna töitä, jopa 12-14 tuntisia päiviä ja vapaapäiviä oli hyvin vähän. Tuli siis laiminlyötyä kodinhoitoa. Eräänä iltana, tullessani töistä kotiin, menin keittiöön. Huomasin, että keittiössä haisi tosi pahalle, ja mietin mistä haju mahtaa tulla. Sitten huomasin, että tiskipöydällä oli kattila, jossa oli kansi kiinni. Avasin kannen... ja kirjaimellisesti oksensin hieman lattialle. Siinä oli ties kuinka kauan aikaa sitten kokkaamani pastat aivan vihreänä homeesta. Samantien pastat roskiin ja roskat ulos, ja tiskasin kattilan varmaan sata kertaa. Huhhuh. Onneksi en enää ole samassa työpaikassa, nyt on sentään inhimillinen määrä työtunteja ja vapaata niin ehtii ja jaksaa myös siivota. Mutta en kyllä syönyt pastaa sen tapauksen jälkeen vähään aikaan.
suurin osa hajustetuista pyykin pesuaineista, ihan henkee ahdistaa.. varsinkin bioluvil color ja omo colorin hyi, yökötys
- Liha
- Vauvan peppu
- Maito
- Ihmisten hengitys aamulla
- Kevään tyypillinen haju, jos tiedätte mitä tarkoitan
- Paska
- Pieru
- Oksennus
- Veri
Guarana. Likaiset hiukset ja päänahka. Sietokyvyn ylittää jos rasvatukka juo energiajuomaa.
Kissan suu haisee silakalle vaikkei edes syö kalaa. Mutta märkä koira haisee paljon pahemmalle. Meillä haisee aamuisin hississä kun lähden töihin ja joku on tullut juuri koiran kanssa aamulenkiltä.
Voiton vie kuitenkin kissan (ja varmaan koirankin) anaalirauhasnesteen haju! Sitä voi tulla tippa vain mutta se on pahoista pahin haju tiivisteenä!