Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Viereeni tuli bussissa istumaan hengästynyt ihminen (juossut pysäkille), joka ei ollut pessyt hampaitaan aamulla, ja se tuhisi siinä ihan täysillä.
Jouduin vetämään kaulahuivin naamalleni, onneksi siinä oli parfyymin tuoksua. Oikeasti, siitä hengityksen löyhkästä tuli etova olo.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin mummeli, mutta en voi sitää mummojen hajuvesien hajuja. Varmaan se mummous saa ne hajut sellaiseksi tunkkaiseksi ja luulevat tuoksuvansa hyvältä.
Olen itse lopetttanut hajusteiden käytön, koska en halua haista moiselta moskalta.
Ei saa, ei se ihmisen ikä sitä tuoksua muuta, vaan sen tuoksun ikä, se kuinka monta vuosikymmentä sitä on avattuna säästelty piirongin laatikossa.
Oma isoäitini ei lähes 90-vuotiaana tuoksunut pahalta, kun käytti persikantuoksuista eau de toilettea. Raikkaalta tuoksui.
Jos mummolla tai kellä tahansa on kymmenen vuotta avattuna ollut Fleur de Temps käytössä, niin toki se haisee tunkkaiselta. :)
Käyttäkää uusia, raikkaita tai vaikka hedelmäisen makeita tuoksuja mummot, ei niitä tartte säästellä. :)
Silli,se kala joka haisee sormelta.
Olut. Se haju on käsittämättömän hirveetä tuubaa, tosin maku on ihan samaa kastia.
Tähän liittyen vielä oluesta kastunut pahvi (tiedättehän ne muovia ja pahvia sisältävät monipackit?). Se haju on niin hirveä, että epäilee viemäriä.
Semmonen liian pitkään suihkua vältelleen ihmisen hienhaju! Ja kassajonossahan se löyhkäävä häiskä, joka muuten aina on pultsarin näköinen tai muuten vaan rähjäinen keski-ikäinen setä, sattuu siihen meikäläisen eteen..
Onneksi ei ole moisia huolia. Selviän kyllä hajuista tekemättä niistä sen suurempaa numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen liian pitkään suihkua vältelleen ihmisen hienhaju! Ja kassajonossahan se löyhkäävä häiskä, joka muuten aina on pultsarin näköinen tai muuten vaan rähjäinen keski-ikäinen setä, sattuu siihen meikäläisen eteen..
Mulle taas sattuu kassajonossa lähelle sellainen, jolla on pissat housuissa/vaipassa, siis aikuinen. Taitaa olla sekä vanhat että uudet pissat, mutta haju on kamala. Monta kertaa olen nähnyt, kun kassakin suihkuttaa raikastinta ilmaan.
Tsemppiä kassajonoon, oma parfymoitu huivi auttaa, kun sen vetää nenälle.
Se rasvan haju kun munkkeja paistetaan. Täytyy pidätellä hengitystä aina Stockan hullujen päivien aikaan kun on munkkikoju etuoven vieressä. YÖK.
Pekonin käristämisestä tuleva haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajusteellinen pyykinpeauaine. Tekee pahaa hajusteallergikolle töissä ja bussissa yms.
Olen taistellut hajusteettomia pyykkejä vastaan. Aina jostakin pelmahtaa froteepyyhe ns kukkaketoineen.
Taistelet hajusteettomia pyykkejä vastaan, mutta et pidä kukkaketo-froteepyyhkeistä.
Minua kiinnostaa, millaista pyykinpesuainetta käytät?
Vierailija kirjoitti:
Miesten sperman haju.
Tuoksuuko naisten sperma paremmalle?
Vanha viina + krapula + pesemättömyys eli toisinsanoen puliukot ja -akat. Kaiken karmein kokemus bussissa, jonne tuli kaksi puliukkoa aamulla kyytiin. Juuri sopivasti siihen minun edessä olleille ainoille vapaille paikoille. Se lemu,jota joutui sietämään sen tunnin ajan oli sanainkuvaamattoman kammottava. Oksennuks kurkussa huivia haistellen meni matka..
Basilika. Erittäin hyvänmakuinen yrtti, mutta tuoreena juutaksen kammottavan hajuinen. Samantapainen haju on myös pelargonialla. Hyi himpula.
Vierailija kirjoitti:
Kahvia juuri juoneen ihmisen hengitys :x Juon itsekin kyllä, mutta se haju ällöttää.
Mun mielestäni kammottavaa on jo vähän aikaa sitten (tyhjään vatsaan?) kahvia juoneen hengitys, semmoinen todella kammottava rikkinen, pistävä lemu. Että se itse kahvi ei enää haise, vaan pelkästään se loppupisto.
Wc.ssä asiointi yleisillä paikoilla.
Järkyttävä lämmin sonnan haju.
Saisi olla kasvosuojain mukana.
Liha, varsinkin kun joku käryttää jotain saatanan pihviä. Itse olen kasvissyöjä.
Just semmonen mummon aamuhaju niinku joku kuvaili. Tunkkainen, seissyt, ällö. imelä . Vielä kuivan suun pahanhajuinen hengitys marinoituna päälle
Hammashoitolan haju ehdottomasti.
Ihminen joka asuu kosteusvaurioisessa talossa. Juuri oli il:ssä artikkeli että erittäin monessa suomalaiskodissa on kosteusvaurioita. Jos kotisi haisee tunkkaiselle jatkuvasti, pitäisi tajuta että jossain on vikaa! Se tunkkainen haju kun tarttuu myös vaatteisiisi ja haiset järkyttävältä. Hyi. Se kuuluisa "mummolan tai kellarin" haju on hometta, herätys! Omiin hajuihin tottuu, mutta kun on esim. Päivän joskus pois kotoa niin huomaa kyllä kotiin tullessaan. Ilmastoinnit kuntoon asunnoissa niin vähenisi nuokin. Ja vuokra-asunnoissa moni ei tunnu edes välittävän mistään, ei tuuleteta eikä kuivata lattioita suihkun jälkeen. Onnea vaan kun sairastutte.
Olen itsekin mummeli, mutta en voi sitää mummojen hajuvesien hajuja. Varmaan se mummous saa ne hajut sellaiseksi tunkkaiseksi ja luulevat tuoksuvansa hyvältä.
Olen itse lopetttanut hajusteiden käytön, koska en halua haista moiselta moskalta.