Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Pari päivää muhineen sperman döfis vaginassa.
Vierailija kirjoitti:
popcornin haju
Paras tuoksu! Syön poppareita ehkä kerran viidessä vuodessa, mutta ihana tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka, kookos ja vanilja.
Ihan parhaat tuoksut.
Surf pyykinpesuaineet, hyi yök.
Raaka kananmuna haisee hirveälle
Tupakoitsijat
Ja kannabiksen polttajat. Kuvottava löyhkä
Miehillä vaatteet, jotka on seisseet tunkkaisessa kaapissa liian kauan. Ja siihen vaatteen hajuun sekoittuneena joku halpis Axen väljähtynyt löyhkä
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas paistettu kananmuna Toinen paha haju, suorastaan yököttävä, on paistettujen muikkujen haju jossain markkinoilla.
En tiedä, mut Helsingissä on mun mielestä haissu jo muutaman päivän omituiselta. Onko se tää helle, mikä saa kaiken haisemaan?
Inhoan kuumuutta, tulee joku tunkkainen, kehitysmaalainen turistislummi mieleen. Raikkaus ja viileys on parasta.
Tomaatit, siis ne itse kasvit, joissa tomaatit kasvaa. Mutsi kasvatti aina tomaatteja parvekkeella enkä voinut mennä sinne sen hajun takia.
Laventeli on hirveä.
Tätähän ei saa sanoa mutta sanon kuitenkin - haju joka leijailee tietyn ihmisryhmän ympärillä - se on kai joku ruoka mitä ne tekee mutta haju on ihan kamala - meinaa oksennus lentää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas paistettu kananmuna Toinen paha haju, suorastaan yököttävä, on paistettujen muikkujen haju jossain markkinoilla.
Joo! Myös sellainen kierre munkki haju 🤮 sen päälle runsaasti sokeri... Hyi!! Sain aina päänsärkyä markkinoilla jos olen niiden lähellä..
Vasta leikatun ruohon kamala löyhkä.
Hajuherkkänä partavedet, kaupan pesuainehyllyt.
Hiki, etenkin jos kohde itse ei tajua haisevansa pahemmalta kuin hapansilakka. Toinen on kampela supermarkettien kalatiskeillä, onneksi sitä on vain kohtuu harvoin. Vanha viina hengityksessä.
Proput kurkusts