Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?

Tuoksu-Tuula
21.04.2017 |

Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?

Kommentit (3122)

Vierailija
2721/3122 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painomusteen löyhkä

Vierailija
2722/3122 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeassa kakkavaippojen vieno haju sekoittuneena lihapullien hajuun. Nauti siinä ruokailusta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/3122 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin junalla töihin mennessä on hajuvesien tuoksut melko voimakkaita, ja kun iltapäivällä tulee junalla kotiin päin, niin tuoksuun sekoittuu hien ja muiden eritteiden tuoksuja ja hajuja.

Vierailija
2724/3122 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean löyhkä on hirveä. En myöskään pidä saippuan hajusta, joka tosin kertoo, että ihminen on peseytynyt hyvin aamulla.

Vierailija
2725/3122 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanhajuinen hengitys ja hiki. Yäk..

Paitsi jalkahiki haisee jollain sairaalla tavalla hyvältä :D

Vierailija
2726/3122 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaneli ja tuore pulla.

Vierailija
2727/3122 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka broileri.

Kypsä broileri on herkkua, mutta tuon raa'an hajun takia en pysty käyttämään maustamattomia versioita.

Hyi saattana.

Vierailija
2728/3122 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkä koira ja märät villasukat. Bensan haju ennen vanhaan.

Vierailija
2729/3122 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persun puheet.

Vierailija
2730/3122 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kaikki hajut, mitkä tulee hengityksenä ihmisen suusta, kun hän on juuri syönyt jotain. Pahimpia on juuri syöty banaani, metwurstivoileipä, maustetut sipsit ym.

Mutta sitten muuten se on minulla kaneli ja kaikki sellaiset ns. marjaisat tuoksut, joita nykyään on vähän siellä sun täällä, viimeisimmäksi b-vitamiinipillereissä, yököttää laittaa suuhun. Myös olen joutunut heittämään pois uuden tuubin vartalovoidetta, kun siihenkin oli keksitty laittaa se marjaisa lemu. Mehut, jugurtit yms.

Kanelin tuoksu on ihan kamala ja jostain syystä haistan sen erityisesti.

Vierailija
2731/3122 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolapähkinät

Vierailija
2732/3122 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia on ihan pakko kaupassa avata esim. shampoo- tai suihkugeeliputeli, ennen ostamista, ettei tule ostetuksi jotain toffeen tai kaakaon tai muun vastaavan imelää karkkituoksua.

Myös kaikki muutkin pesuaineet on ensin voitava testata, miltä ne tuoksuu.

Kaikki tuoksukynttilät on meillä myös pannassa.

Pesuaineessa yleensäkin saa tuoksua vain sitruuna tai joku vaikka vahvakin eteerinen yrtti. Pidän erityisesti teepuuöljyn tuoksusta. Mäntysuopakin käy minulle ja myös se perinteinen Tolu.

Vaatteet pesen hajustamattomilla pesuaineilla ja huuhteluaine on pelkkä etikka, ei siihenkään mitään lisähajustetta tarvita.

Kaikki imelät ja karkkiset esanssihajut on inhokkejani.

Vanilja käy vain leivonnaisiin ja vaikka kermavaahtoon, mutta ei mihinkään muuhun.

Vierailija
2733/3122 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkitonnikala. Varsinkin pizzassa. En voi olla edes samassa huoneessa, jos joku syö siellä tonnikalapizzaa.

Vierailija
2734/3122 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon erilaisia lääkkeitä syövien ihmisten hiki. He eivät voi tietenkään itse asialle mitään. Miksi lääkkeet haisevat ihon läpi?

Vierailija
2735/3122 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon erilaisia lääkkeitä syövien ihmisten hiki. He eivät voi tietenkään itse asialle mitään. Miksi lääkkeet haisevat ihon läpi?

Aineenvaihdunta työntää myrkkyjä elimistöstä pois ihon läpi.

Vierailija
2736/3122 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykki- ja pesuainehyllyt kaupoissa. Pitää pidättää hengitystä kun hakee oman hajusteettoman tuotteensa. Hajusteettomat tuotteet saisi olla omalla hyllyllään vaikka päädyssä ettei tarvitse sukeltaa sinne hajujen sekaan.

Vierailija
2737/3122 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pas**n haju :) tai oksennuksen esim. jossain junanvaunussa kesäkuumalla kun jonkun beibe on tehnyt kakat vaippaan

Vierailija
2738/3122 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapallo aiheuttaa ikävän reaktion

Vierailija
2739/3122 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookos on mun ehdoton inhokkihaju! Muita pahoja hajuja lisäksi koira, kaikki hajustetut pyykinpesuaineet, nuuska, keitetyt kananmunat jossain lounasruokalassa, vahvat/liikaa suihkutellut hajuvedet.

Vierailija
2740/3122 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käy aina samaan aikaan yksi aasialaistaustainen nainen joka on kai ennen lähtöä kylpenyt jossain imelässä karkin tai ruusuntuoksuisessa esanssissa, niin että sen paikalle tulon huomaa vaikka olisi luurit päässä ja täysin keskittynyt omaan treeniinsä, yhtäkkiä vaan järkyttävän imelä lemu räjähtää tajuntaan. Sitten se aina aloittaa treeninsä juoksemalla matolla puoli tuntia, jolloin se lemu leviää hikoilun höyrystämänä koko saliin. Pitää varmaan ruveta käymään eri aikaan, pari kertaa oon lähtenyt salilta loppupäivän kestäneen päänsäryn kanssa. Edes pistävin mieshiki ei jää samalla tavalla pesimään nenäonteloon ja tartu omiin vaatteisiin.