Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?

Tuoksu-Tuula
21.04.2017 |

Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?

Kommentit (3122)

Vierailija
2401/3122 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista olenko vastannut tähän. Vastaan silti, vaikka uudestaan.

Mielestäni on täysin turhaa listata jotain lian hajuja, jotka kuvottavat kaikkia normaaleja ihmisiä.

Siksi skippaan ne. Minua kuvottaa ruuan ja rasvan käry. Kokkaan ovet ja ikkunat auki ympäri vuoden. Siihen päälle liesituuletin täysille. Inhoan kaikkia ruuan hajuja muutenkin mutta varsinkin rasvan kärystä tulee oksettava olo.

Muistan, kun olin tässä äskettäin yhdessä ravintolassa tekemässä tiskikeikan ja siinä vieressä toinen ravintola teki ruokiaan. Se oli vähän kummallinen, jaettu keittiö.

Minua yökötti se rasvan tiriseminen (ääni), käry, kaikki. Sen työvuoron jälkeen heräsin mahtavaan migreeniin.

En voi sietää ruuan hajua edes ulkoilmassa. Kun olen ulkona, haluan haistella raikasta ilmaa. Ihan hirveää, kun jostain leijailee ruuan "tuoksu" 🤢

Olen aina ollut tällainen, en ole raskaana. Olen muutenkin yliherkkä voimakkaille hajuille ja tuoksuille. Rakastan tuoksuja ja käytän niitä itsekin, mutta minun täytyy karsia ne ihan minimiin tai saan migreenin.

Joskus olen joutunut pesemään tukan ihan siksi, että on yllättänyt jonkin hiusaineen tuoksu ja on ollut pakko saada se äkkiä pois.

Mutta tosiaan ruuan ja rasvan käry oksettaa, hrrrr saan kylmät väreet.

Vierailija
2402/3122 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLLÖTTÄNYT, ei yllättänyt. Prkleen puhelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/3122 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, että mikä kasvi se oikein on, mutta joskus loppupuolella kesää joku pensas kukkii ja niistä kukista lähtee todella voimakas haju, joka on ainakin minusta ollut paha. Ei niitä pensaita kaikkialla ole, mutta joissakin sitä on.

Vierailija
2404/3122 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eltaantunut kamelinvarpaan haju.

Vierailija
2405/3122 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitorahka ja muut hapanmaitotuotteet.

Vierailija
2406/3122 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaherukka, anis, suodatinkahvi useimmiten ei aina, kookos, tomatin taimet, sisäelinruoat.

Vierailija
2407/3122 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ihan luontainen pa*kan haju.Yööök..yööökk.

Vierailija
2408/3122 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä työkavereilla on tosi usein kauhean hajuisia sapuskoja. Ensin toisella oli tosi pitkään paketillinen teepusseja pöydällä jotka haisivat mun nenääni ihan pahanhajuiselle hengitykselle, muistan vielä henkilönkin joka tällaiselle haisi. Tosi kiva haistella sitä lemua joka ikinen päivä. Toinen inhokki on nuudelit. Yäk, se mausteiden lemu on todella inhottava. Toisella kamraatilla on jotain omituisen näköisiä ruskeita palleroita lähes joka päivä, muistuttavat lihapullia mutta hajusta päätellen  ovat jotain ihan muuta. Ehkäpä joku kasvispulla?

Meinaan myös saada raivarit kun ihmiset tunkevat BANAANIA jääkaappiin ! Se nimittäin hajustaa ja maustaa kaiken muunkin siellä olevan. Itse eivät vaan tajua asiaa.

Hajuaistini on aika hyvä, haistan jo kaukaa mitä siellä tänään lämitellään. Kostoksi vien sitten keitettyjä kananmunia ja lihamureketta kaappiin haisemaan, siitäs saavat.

Vierailija
2409/3122 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahiki. Ei kukaan siitä varmaan tykkää, mutta mua ei haittaa edes ajoittainen kissanpissan tai roskien haju, jos ei ole kerennyt siivoamaan. Tai kainalohien haju. Vain se jalkahiki häiritsee kunnolla 🥴

Vierailija
2410/3122 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustaherukka, anis, suodatinkahvi useimmiten ei aina, kookos, tomatin taimet, sisäelinruoat.

Nuo on kaikki ihania tuoksuja, paitsi ehkä sisäelinruuat.

Vierailija
2411/3122 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielistely.

Vierailija
2412/3122 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän halpishajuvedet joissa ulkomaalaistaustaiset kylpevät. Julkisissa tiloissa pitäisi ko. tavallaan tavalliset hajusteet kieltää.

Vierailija
2413/3122 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin pikanuudelieväs. Basilika.

Vierailija
2414/3122 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskuksissa päivät kuljeskelevat, rätillä päänsä piilottaneet mutta kilolla meikanneet, haisevat turkkilaisen Seppälän halpahajuvedeltä.

Vierailija
2415/3122 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoskeittiön haju! Olen töissä hoivakodissa, ja joskus täytyy käydä hakemassa keittiöstä jotain mikä on vaikka unohtunut tilauksesta. Hyi kamala sitä hajua! En ikinä pystyisi työskentelemään laitoskeittiössä. Ole ollut myös all inclusive hotellissa jossa keittiö oli sijoitettu suhteessa ravintolatilaan siten, että kun ruokaa haki noutopöydästä keittiöstä pöllähti tuo haju sinne salin puolelle. Yökötti ja meni ruokahalu.

Vierailija
2416/3122 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoskeittiön haju! Olen töissä hoivakodissa, ja joskus täytyy käydä hakemassa keittiöstä jotain mikä on vaikka unohtunut tilauksesta. Hyi kamala sitä hajua! En ikinä pystyisi työskentelemään laitoskeittiössä. Ole ollut myös all inclusive hotellissa jossa keittiö oli sijoitettu suhteessa ravintolatilaan siten, että kun ruokaa haki noutopöydästä keittiöstä pöllähti tuo haju sinne salin puolelle. Yökötti ja meni ruokahalu.

Se on glutamaatti, maun parantaja mikä haisee

Vierailija
2417/3122 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammoniakkia sisältävät hiusvärit ja puhdistusaineet

Vierailija
2418/3122 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmuna pieru toisen pieremänä, oma menettelee.

Vierailija
2419/3122 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikasen ihmisen haju ja hiki

Vierailija
2420/3122 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulettamattomien vaatteiden haju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi