Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
ÄLLÖTTÄNYT, ei yllättänyt. Prkleen puhelin.
En tiedä, että mikä kasvi se oikein on, mutta joskus loppupuolella kesää joku pensas kukkii ja niistä kukista lähtee todella voimakas haju, joka on ainakin minusta ollut paha. Ei niitä pensaita kaikkialla ole, mutta joissakin sitä on.
Eltaantunut kamelinvarpaan haju.
Maitorahka ja muut hapanmaitotuotteet.
Mustaherukka, anis, suodatinkahvi useimmiten ei aina, kookos, tomatin taimet, sisäelinruoat.
Se on kyllä ihan luontainen pa*kan haju.Yööök..yööökk.
Töissä työkavereilla on tosi usein kauhean hajuisia sapuskoja. Ensin toisella oli tosi pitkään paketillinen teepusseja pöydällä jotka haisivat mun nenääni ihan pahanhajuiselle hengitykselle, muistan vielä henkilönkin joka tällaiselle haisi. Tosi kiva haistella sitä lemua joka ikinen päivä. Toinen inhokki on nuudelit. Yäk, se mausteiden lemu on todella inhottava. Toisella kamraatilla on jotain omituisen näköisiä ruskeita palleroita lähes joka päivä, muistuttavat lihapullia mutta hajusta päätellen ovat jotain ihan muuta. Ehkäpä joku kasvispulla?
Meinaan myös saada raivarit kun ihmiset tunkevat BANAANIA jääkaappiin ! Se nimittäin hajustaa ja maustaa kaiken muunkin siellä olevan. Itse eivät vaan tajua asiaa.
Hajuaistini on aika hyvä, haistan jo kaukaa mitä siellä tänään lämitellään. Kostoksi vien sitten keitettyjä kananmunia ja lihamureketta kaappiin haisemaan, siitäs saavat.
Jalkahiki. Ei kukaan siitä varmaan tykkää, mutta mua ei haittaa edes ajoittainen kissanpissan tai roskien haju, jos ei ole kerennyt siivoamaan. Tai kainalohien haju. Vain se jalkahiki häiritsee kunnolla 🥴
Vierailija kirjoitti:
Mustaherukka, anis, suodatinkahvi useimmiten ei aina, kookos, tomatin taimet, sisäelinruoat.
Nuo on kaikki ihania tuoksuja, paitsi ehkä sisäelinruuat.
Seppälän halpishajuvedet joissa ulkomaalaistaustaiset kylpevät. Julkisissa tiloissa pitäisi ko. tavallaan tavalliset hajusteet kieltää.
Työkaverin pikanuudelieväs. Basilika.
Kauppakeskuksissa päivät kuljeskelevat, rätillä päänsä piilottaneet mutta kilolla meikanneet, haisevat turkkilaisen Seppälän halpahajuvedeltä.
Laitoskeittiön haju! Olen töissä hoivakodissa, ja joskus täytyy käydä hakemassa keittiöstä jotain mikä on vaikka unohtunut tilauksesta. Hyi kamala sitä hajua! En ikinä pystyisi työskentelemään laitoskeittiössä. Ole ollut myös all inclusive hotellissa jossa keittiö oli sijoitettu suhteessa ravintolatilaan siten, että kun ruokaa haki noutopöydästä keittiöstä pöllähti tuo haju sinne salin puolelle. Yökötti ja meni ruokahalu.
Vierailija kirjoitti:
Laitoskeittiön haju! Olen töissä hoivakodissa, ja joskus täytyy käydä hakemassa keittiöstä jotain mikä on vaikka unohtunut tilauksesta. Hyi kamala sitä hajua! En ikinä pystyisi työskentelemään laitoskeittiössä. Ole ollut myös all inclusive hotellissa jossa keittiö oli sijoitettu suhteessa ravintolatilaan siten, että kun ruokaa haki noutopöydästä keittiöstä pöllähti tuo haju sinne salin puolelle. Yökötti ja meni ruokahalu.
Se on glutamaatti, maun parantaja mikä haisee
ammoniakkia sisältävät hiusvärit ja puhdistusaineet
Kananmuna pieru toisen pieremänä, oma menettelee.
Liikasen ihmisen haju ja hiki
Tuulettamattomien vaatteiden haju
En muista olenko vastannut tähän. Vastaan silti, vaikka uudestaan.
Mielestäni on täysin turhaa listata jotain lian hajuja, jotka kuvottavat kaikkia normaaleja ihmisiä.
Siksi skippaan ne. Minua kuvottaa ruuan ja rasvan käry. Kokkaan ovet ja ikkunat auki ympäri vuoden. Siihen päälle liesituuletin täysille. Inhoan kaikkia ruuan hajuja muutenkin mutta varsinkin rasvan kärystä tulee oksettava olo.
Muistan, kun olin tässä äskettäin yhdessä ravintolassa tekemässä tiskikeikan ja siinä vieressä toinen ravintola teki ruokiaan. Se oli vähän kummallinen, jaettu keittiö.
Minua yökötti se rasvan tiriseminen (ääni), käry, kaikki. Sen työvuoron jälkeen heräsin mahtavaan migreeniin.
En voi sietää ruuan hajua edes ulkoilmassa. Kun olen ulkona, haluan haistella raikasta ilmaa. Ihan hirveää, kun jostain leijailee ruuan "tuoksu" 🤢
Olen aina ollut tällainen, en ole raskaana. Olen muutenkin yliherkkä voimakkaille hajuille ja tuoksuille. Rakastan tuoksuja ja käytän niitä itsekin, mutta minun täytyy karsia ne ihan minimiin tai saan migreenin.
Joskus olen joutunut pesemään tukan ihan siksi, että on yllättänyt jonkin hiusaineen tuoksu ja on ollut pakko saada se äkkiä pois.
Mutta tosiaan ruuan ja rasvan käry oksettaa, hrrrr saan kylmät väreet.