Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Vierailija kirjoitti:
Kahvia juuri juoneen ihmisen hengitys :x Juon itsekin kyllä, mutta se haju ällöttää.
Vegaanin löyhkää.
Onpa tullut niin paljon vastenmielisiä hajuja, että vaikea enää kuksiä, mitä ois vielä sanomatta. Minua on aina ällöttänyt erityisen paljon vauvan maitoouklun haju.
Mikrossa lämmitetty maksalaatikko, pieru, pakokaasu, kumina, kalakastike, uuden auton tuoksu
Vierailija kirjoitti:
Onpa tullut niin paljon vastenmielisiä hajuja, että vaikea enää kuksiä, mitä ois vielä sanomatta. Minua on aina ällöttänyt erityisen paljon vauvan maitoouklun haju.
Sama. Muutenkin minusta vauvat haisee vähän ällöltä. Sellaiselta hiivaisen ihon ja maitopuklun sekoitukselta.
Koirat, urheiluhallien pukukopit, jalat, hoivakodit, koiranpaska, etnisten ihmisten hajusteet, wunderbaumit
Lihavien hien löyhkä, kerran oksensin kaupassa kassajonossa kun taakse ilmestyi suomalainen lihava pariskunta kesällä.
Aamukakka, kun on edellisenä päivänä syönyt paljon linssejä. Tsiisus mikä döfis.
Kyllä se on se kahvin haju. Niin kuvottavaa.
Vanilja hajuvedessä saa aikaan huonon olon. Rupeaa oksettamaan ja monesti saan pääkivun.
Tietynlaisen koiran karva, kun se on märkä tai rasvoittunut. Minulla on siis koira ja tykkään periaatteessa kaikista, mutta tuo haju on paha.
Ientulehduksen haju, jonka joskus voi haistaa ilmasta.
Työkaverin kotona tehty kasvisruokamönjä, minkä lämmittää kahvihuoneen mikrossa ja haju leviää työpisteisiinkin ja asiakastiloihin. Iltapäivällä haju onkin sitten hänen istunnon jälkeen vessassa.
Raaat perunat - hyi saatana. Keitettynä taas hyviä.
Hiusten tuoksu. Siis se perus hiushaju, ei mitään shampoota eikä tarvii olla edes likainen, vaan se ihan perus ihmisten hiusten haju.
Oksettavin haju kaikista on kuitenkin hammasmädän löyhkä. Vastikään mulla oli kiinteistövälittäjänä huoliteltu nuori nainen, jonka suusta tuli kuitenkin armoton löyhkä kun alkoi puhumaan. Työkaverina on myös ollut tällainen haisuli.
Parmesaani juusto tuoksuu käytetyille lenkkareille. Yök!
Etikka
Bitumin hajusta tulee migreeni
Valkosipuli, pieru, mädäntynyt kananmuna, jne..
Vierailija kirjoitti:
Pyykinpesuaineet + muut voimakkaasti haisevat kemikaalit.
Moni elää näitä turhia kemikaaleja hengittäen joka päivä. Eniten harmittaa lasten puolesta, kun on tollot huoltajat.
Hajusteet eivät ole puhtautta.
Tämä. Kauheeta kun lapset altistetaan tuolle kemikaalisaastalle. Puhdas pyykki ei tuoksu millekään.
Hajustetuilla pesu- ja huuhteluaineilla pestyt vaatteet haisevat kauhealle. Enkä ole edes hajuyliherkkä.