Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Vierailija kirjoitti:
Jos keittiössä keitetään perunoita, menen ulos. Ihan kuin multaa kiehuisi kattilassa.
multa tuli jo
Vierailija kirjoitti:
Miesten perseen haju.
😂
Vanha viina plus valkosipuli. Kova kombo.
Tupakka, olut, useat hajuvedet.
Joku yleisesti käytössä oleva hiuskiinne, en tiedä minkä merkkinen. Sen haistaa usein kun kadulla ohittaa naisia/tyttöjä jotka ovat "menossa ulos". Kaamea kemikaalinen ja tunkkainen haju, joka tuntuu imevän raikkaan ilman kuutiometrien alueelta. En ole allerginen ja yleensä pidän voimakkaista tuoksuista, oudoistakin, mutta tuo haju saa minut ahdistumaan ja melkein pelkäämään tukehtumista. Voi kauhistus jos olisin se (potentiaalinen) partneri, jonka luokse tuota hiuskiinnettä käyttävä henkilö olisi iloisin mielin tulossa.
Kerran matkustin pitkänmatkan bussissa varatulla paikalla, ja edessäni oli nainen jolla oli tuota samaa kiinnettä hiuksissaan. Se oli kauhea matka, vieläkin tunnen pahoinvoinnin ja pakokauhun aallon sitä muistellessani. Olen itsekin nainen.
Jostain syystä en voi sietää appelsiinien hajua. Maku on mainio, mutta käsiin tarttuvan voimakkaan hajun takia en voi niitä syödä :D
En voi sietää kanelin hajua, enkä makuakaan, mutta haju on se pahempi.
Silti voin joskus syödä tuoreen kanelipullan tai sellaisen kanelikierremunkin. En ymmärrä, miksi se joskus ei haittaa, tekee jopa mieli.
Muuten inhoan kauheasti, kun jostain kiertelee se kanelin haju nenään. Ja tietenkin mulla on erittäin voimakas hajuaisti. Haistan jopa kaapissa olevan kanelikeksipaketin, siis jos se on avattu.
Töihin ilmestyy usein sellainen iso kaneliässäpussi. Se on siellä kaapissa odottamassa äkillistä palaveria tai muuta tilaisuutta, missä nautitaan kahvit. Epäilen, että pomo sen sinne kuljettaa. Joskus se tuottaa mulle niin tuskaa, että en voi juoda päiväkahviakaan siellä kahvihuoneessa, missä se pussi kaapissa haisee. Muut ei tunne kuulemma mitään tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei haise kauheammalta kuin valkosipulia syönyt ihminen.
Tämä!! Haisee kaikki huoneet missä tämä haisunäätä kulkee.
Kiva olla taksin kyydissä joka haisee valkosipulille.
Vierailija kirjoitti:
Joku yleisesti käytössä oleva hiuskiinne, en tiedä minkä merkkinen. Sen haistaa usein kun kadulla ohittaa naisia/tyttöjä jotka ovat "menossa ulos". Kaamea kemikaalinen ja tunkkainen haju, joka tuntuu imevän raikkaan ilman kuutiometrien alueelta. En ole allerginen ja yleensä pidän voimakkaista tuoksuista, oudoistakin, mutta tuo haju saa minut ahdistumaan ja melkein pelkäämään tukehtumista. Voi kauhistus jos olisin se (potentiaalinen) partneri, jonka luokse tuota hiuskiinnettä käyttävä henkilö olisi iloisin mielin tulossa.
Kerran matkustin pitkänmatkan bussissa varatulla paikalla, ja edessäni oli nainen jolla oli tuota samaa kiinnettä hiuksissaan. Se oli kauhea matka, vieläkin tunnen pahoinvoinnin ja pakokauhun aallon sitä muistellessani. Olen itsekin nainen.
Tämä ja se mustan Fiin hajuinen mummo deodorantti. Olen varmaan allergisoitunut sille. Yskittää aina kun haistan sen tunkkaisen hajun.
Ei nyt ihan tavallisin tuoksu, mutta kun sinihomejuustoa ja punajuurta paistaa yhdessä niin koko kämpän valtaa ylivoimainen etova pierumainen katku.
Toinen on meren tai omenantuoksuinen WC-aine. Haisee kuselta.
Pesemätön tupakoiva alkoholisti.
Kananmuna, etenkin paistettuna, mutta myös keitettynä. Ja pilaantuneen kananmunan löyhkää ei juuri mikään päihitä. Myös jotkut Axen tuoksut runsaasti käytettynä.
Vaihda alaa jos et kestä tussun hajua junnu
kirjoitti:
Onneksi en tunne juuri mitään hajuja. Joskus saatan tuntea hajun jos tanssipari on tupakoiva ja on käyttänyt partavettä , enpä juuri muuta. Esim. viina, kissanpissa tms. ei haise yhtään minun nenääni
Syntymävika, josta en itse kärsi. Makuaisti on hyvä ja sillä voin tiettyjä asioita korvata
😂😂 Öööö kukaan ei tunne hajuja, se on satavarma se. 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Jos keittiössä keitetään perunoita, menen ulos. Ihan kuin multaa kiehuisi kattilassa.