Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?

Tuoksu-Tuula
21.04.2017 |

Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?

Kommentit (3122)

Vierailija
2161/3122 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihajustetut roskapussit !!  Se tuoksu yhdistettynä jätteisiin yäk!  Jos joutuu käyttämään tuollaista pussia

tavaroiden kuljetukseen, kaikki sisältö haisee tuolle kuvotukselle.

Vierailija
2162/3122 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

märkä koira. Se suorastaan oksettaa. Pahimmillaan kostealla ilmalla, lämmitetyssä autossa ja koira hönkii lämmintä ilmaa kuola valuen ikkunat huuruun 🤢 ja kissan pissa, kitkerää ku mikä, silmät alkaa vuotaa, kun haju tavoittaa sieraimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/3122 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä palmolive -saippuat, yöh.

Vierailija
2164/3122 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laventeli

Vierailija
2165/3122 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curryn haju ruuassa🥴

Hien haju julkisissa🤬

Pakokaasu joistain autoista tulee erityisen paha haju 🥵

Linoleum lattiat, uusien talojen rapuissa🤬

Vierailija
2166/3122 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisikakun haju saa välittömästi voimakkaan oksennusreaktion aikaiseksi.

Vierailija
2167/3122 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpiskäsisaippuat jotka haisevat vaan ”saippualle”

Vierailija
2168/3122 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kala- ja maitotuotteet

Vierailija
2169/3122 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myskihajuvedet ja ylipäätään liika hajuvesi saa pääni särkemään. Onneksi ihmiset ovat vähentäneet, ilmeisesti näiden vaarallisuus on tullut laajenpaan tietoisuuteen. 

Vierailija
2170/3122 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierun ja p'skan haju. Niin tavallisia ne ovat mutta en ole vieläkään tottunut...

Vierailija
2171/3122 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinanlöyhkäinen hengitys. Mätien hampaitten lemu.

Vierailija
2172/3122 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran makuupaikka. Auta armias, jos se on koko ikänsä märkänä maata lotkottanut sohvalla, niin eipä tee mieli sohvalla istuskella, ei...

Vierailija
2173/3122 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syreeni. En tiedä onko joku tietty lajike tai kukintovaihe, mutta näistä tulee välillä sellainen imelän mätä lemahdus, josta tulee mieleen lähinnä käytetty kondomi. Nättejä kukkia on kyllä.

Vierailija
2174/3122 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Laventeli on minun mielessäni sama kuin vessan haju, varmaan siksi että niin monessa paikassa on ollut pesualtaalla laventelisaippua haisemassa.

Vierailija
2175/3122 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ketjusta: huuhteluaine

Ei voi minusta yleistää, että ihan kaikki huuhteluaineet haisevat pahalle. Mut melkein. Ja etenkin kaikki "kukkaiset".

Ruusu, kielo, sireeni, hyasintti. Näiden hajusta tulee mulle migreeni.

Kuten myös voimakkaasta hien hajusta tai tietyistä parfyymeista, etenkin ruusuisista.

Raaka kala, sitä en pysty käsittelemään, oon sen hajulle allerginen.

Hajustetut terveyssiteet ja ulkomailla käytettävä hajustettu vessapaperi tai vauvojen vaipat. Onneksi Suomessa vähemmän näitä käytetään, vaippoja tuskin täällä onkaan. Vai onko joku törmännyt hajustettuihin vaippoihin Suomessa?

Hajustettuihin terveyssiteisiin olen törmännyt vahingossa, kun en lukenut paketin tekstejä tarpeeksi huolellisesti. Voin pahoin pelkästå muistikuvasta, niin kuvottavalta se hajuste lemusi.

Mä kerran vahingossa ostin jotain hajustettuja rättejä, se imelä mummoparfyymilöyhkä yhdistettynä menkkapäänsärkyyn ja oksetukseen aiheutti sen että koko paketti lensi samantien roskiin. Millainen ihminen oikeasti saa päähänsä että laitetaanpa menkkariepuihin keinotekoista hajustetta, niin menstruoijat kiittää.

Vierailija
2176/3122 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloriitti. Hyi oksu!

Vierailija
2177/3122 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomentatar. Hyvä näkösuojakasvi, mutta voi vitt u sitä kitkerää kusenhajua mikä lähtee pari viikkoa sen kukkiessa.

Vierailija
2178/3122 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollinen sitruuna. Ok, jonkun (ilmeisesti aika monenkin) mielestä se tuoksuu raikkaalle, mutta mä saan siitä lähes oksumigreenin. Ja kun lähes jokaikinen siivousaine on hajustettu teollisella sitruunalla! Saa olla kaupassa tarkkana. 

Vierailija
2179/3122 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikiset kengät

Hikiset sukat (varsinkin miesten hikisukat ja -kengät)

Hikinen, lämmin, mädäntynyt perse, pimppi tai penis ja munat. Hyi hel-v-etti.

Hikiset kainalot (Siis sellainen voimakas, pistävä, kauemmaskin haiseva kainalohiki.)

Vauvan puklu

Kuola/sylki. (Vauvat, vammaiset ja vammautuneet kuolaavat.)

Sperma. En siedä sitä muutenkaan, mutta hyi hemmetti se haju :O (Olen vela, steri tehty ja vaadin miehiltä silti kondomin käyttöä myös parisuhteessa :D Irtosuhteessahan kondomi on päivänselvä asia, paitsi miehille, kun enhän minä voi raskaaksi tulla... Heillä ei kuulemma s-tauteja ole...)

Kypsennetty aurajuusto. En voi olla samassa talossa. Se haju leviää koko taloon vaikka olisi millainen liesituuletin.

Parmesaani ja kypsennetty vuodenjuusto. Työkaverilla oli joskus vuohenjuustokeittoa eväänä ja voi apua, en voinut mennä taukotilaan. Ja aikoinaan kämppis söi jotain parmesanpastaa. Menin muualle :D

B-vitamiinitabletti. Ostin joskus jotain B-vitamiinimultitabsia. Ja kaverilla oli joskus B-vitaminitabletteja. Se haju :(

Kaikki kukkaistuoksuiset pyykinpesu -ja huuhteluaineet. Toffeenhajuinen huuhteluaine on myös aika karsea.

Tupakoineen ihmisen hengitys.

Vierailija
2180/3122 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarakiilahiki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän