Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Hampurilaisbaarien ja donitsikauppojen ällö elämää nähnyt uppopaistorasva. Yök.
En jostain syystä voi sietää suolapähkinöiden hajua. Ja yhdellä ihmisellä jota näen pakolla lähes päivittäin on aivan kauhea parfyymi, semmonen tosi vahva miesten.
En ole mikään hajuyliherkkä, mutta halvat hajuvedet saavat aikaan pahoinvointia. Ja venäläisten/turkkilaisten ”hajuvesi”, hyi helkkari.
Kuukautisveri/nainen jolla käryää litimärkä side housuissa.
Hyh.
Eau de Cologne ja Mennen. Syytä en viitsi sanoa.
Jalkahien haju tai roskapussin haju🤭🤔hmm…
Tilli. En käsitä mikä siinä hajussa saa mut voimaan pahoin.
Perseen haju kesä kuumalla, olin kerran taksissa jossa pullukka mies ajoi sitä, ja koko taksi haisi ihan perheelle🤮
Ihmisen hengitys, joka ei ole merituulen raikas.
Vierailija kirjoitti:
Perseen haju kesä kuumalla, olin kerran taksissa jossa pullukka mies ajoi sitä, ja koko taksi haisi ihan perheelle🤮
Siis perseelle🙄
Jouluglögin imelän viinainen haju
Viinanhajuisen hengityksen löyhkä!
Savulohi. Tykkään savulohesta mutta kun tekee voileipäkakkua tms niin se haju ei lähde käsistä ja tuntuu että joka paikka haisee savulohelta. Tai savukalalta nyt yleensäkin. Savu. Vaatteet haisee ihan prkleesti kivan nuotiolla istuskelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta: huuhteluaine
Ei voi minusta yleistää, että ihan kaikki huuhteluaineet haisevat pahalle. Mut melkein. Ja etenkin kaikki "kukkaiset".
Ruusu, kielo, sireeni, hyasintti. Näiden hajusta tulee mulle migreeni.
Kuten myös voimakkaasta hien hajusta tai tietyistä parfyymeista, etenkin ruusuisista.
Raaka kala, sitä en pysty käsittelemään, oon sen hajulle allerginen.
Hajustetut terveyssiteet ja ulkomailla käytettävä hajustettu vessapaperi tai vauvojen vaipat. Onneksi Suomessa vähemmän näitä käytetään, vaippoja tuskin täällä onkaan. Vai onko joku törmännyt hajustettuihin vaippoihin Suomessa?
Hajustettuihin terveyssiteisiin olen törmännyt vahingossa, kun en lukenut paketin tekstejä tarpeeksi huolellisesti. Voin pahoin pelkästå muistikuvasta, niin kuvottavalta se hajuste lemusi.
Meinaa aina laatta lentää ku mies avaa vieressä tabascopullon kun se laittaa sitä pizzaan, yök! Kerrostalossa kun asu niin joku ulkomaalainen perhe kokkas jotain mikä haisi meidän kämppään asti pilaantuneelta sipulilta, en unohda sitä lemua koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanha viina + krapula + pesemättömyys eli toisinsanoen puliukot ja -akat. Kaiken karmein kokemus bussissa, jonne tuli kaksi puliukkoa aamulla kyytiin. Juuri sopivasti siihen minun edessä olleille ainoille vapaille paikoille. Se lemu,jota joutui sietämään sen tunnin ajan oli sanainkuvaamattoman kammottava. Oksennuks kurkussa huivia haistellen meni matka..
Mikä pakko siihen oli tunniksi jäädä? - Mielummin sitä seisoo poissa hajusta kun istuu kärsien. Tuollaisella masokismilla on myös pidempiaikaisia psyykkisiä vaikutuksia terveyteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis perseelle🙄
Se haju tulee tosiaan anaalirauhasista eli haistoit ihan sitä itteään. Samaa tuoksua kutsutaan anaaliseksissä "lemmenlöyhkäksi" kun kaksi miestä tuuppii toisiaan.
viikon vanha römpsä