Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
en voi sietää lonkanderin hajua
Pesemättömien hiusten ja päänahan haju - hyi olkoon!
Joskus bussissa istui eteeni mies, jonka pää haisi uskomattoman kuvottavalle. En päässyt pakoon mihinkään, kun ei tilaa ollut. Meinasin oikeasti oksentaa siihen paikkaan.
Ylipäätään ihmiset, jotka eivät pese itseään säännöllisesti. Useinhan he toistelevat, että eivät tarvitse pesua usein ja he eivät haise siitä huolimatta. Jokainen joka näin on sanonut minullekin, on haissut aivan selvästi. Usein nämä pesemättömät myös sanovat, että ovat LÄHEISELTÄÄN kysyneet, haisevatko, ja nämä vastaavat kieltävästi. No, kaikkeen ja kaikkiin tottuu, myös likaiseen hajuun. Uskokaa pois, muut kyllä haistavat teidät.
Olen muuten huomannut, että tämä edellä mainittu on jotenkin yleistynyt nuorilla naisilla - mistä johtuu?
Ja ei, en ole itse mikään sata kertaa päivässä suihkussa ramppaaja, vaan ihan normisti käyn, yleensä kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan ranskalaisia paperipussissa. Siis sellanen take out annos jostain mäkkäristä. Se yhdistelmä aiheutaa mulla oksennusrefleksin.
Take out 😂😂😂😂
Take away
Viikkoja käytetty palasaippua lavuaarin reunalla. Ei koskaan omaan kotiin.
Eläköön kiveshiki ja esinahkatali!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan ranskalaisia paperipussissa. Siis sellanen take out annos jostain mäkkäristä. Se yhdistelmä aiheutaa mulla oksennusrefleksin.
Take out 😂😂😂😂
Take away
Sitten kun opit englantia vielä vähän lisää, niin saatat oppia, että takeout ja takeaway tarkoittaa tässä yhteydessä samaa asiaa. Kuten myös esim. carry-out.
Kalan suomut ja nykyään oikeesti meinaa pökertyä sonnan hajuun kun ihan kuin ei kulkisi happi yhtään siinä ympärillä. Tuuletus täysille niin pelastaa
Aamutunkkainen - toisen ihmisen - hengityksen ja suun, nielun, sierainten haju eli paha hengitys636
(... ja sitten pitäisi suudella ja sektailla)
Pieruhaju
Hienhaju
Nuuskamuikkunen kirjoitti:
Hajustetulla pyykinpesuaineella tai hajustetulla huuhteluaineella pestyt vaatteet ja liinavaatteet. Comfort varsinkin.
Kirpputoriloosit, joissa kaikki vaatteet on pesty ja hajustettu oikein supermega-annoksella mahdollisimman tymäkän hajuisia pyykkituotteita. Hajusteiden alta silti haistaa vaatteissa hien ja tunkkaisuuden, jota on yritetty peitellä.
Pesemätön pipari ja vihreä, kaksi hajua joita en voi sietää 927
Halpissuihkusaippuat haisevat oikeasti halvalle. Oksettaa ajatuskin.
Purkka ja meetvursti, aiheuttavat päänsärkyä.