Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vanhempi pakottaa lapsen harrastamaan?

Vierailija
20.04.2017 |

Tuttavaperhe on sitä mieltä että lapsi on pianotunneilla, halusi hän tai ei. Tuli ensimmäisenä mieleen että hiukan kyseenalaista se on.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on patistaa ja jopa pakottaa harrastamaan jotain. Mutta pitää kuunnella lasta, mitä se haluaa. Vaikkei hihku innosta, niin jotain on hyvä tehdä. Ainakaan pelkkä tietokone ei saa olla ainoa mielenkiinto.

Vierailija
2/4 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne äidit jotka eivät eväänsä heilauta lapsen harrastuksen eteen? Makaa illat kotona ja haluaa lapsestaan samanlaisen, lapsi 11. Kumpi pahempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa pakottaa.

Vierailija
4/4 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme kouluikäistä lasta ja en ole pakottanut harrastuksiin. Enkä pakota.

Itsellänikään ei ollut kummoisia harrastuksia lapsena kodin ulkopuolella, mutta erittäin hyvin olen pärjännyt. Kouluikäisenä luin paljon ja otin valokuvia, nyt aikuisena luen vieläkin paljon ja otan valokuvia, mutta en harrasta yhä vieläkään. Lapsistani yhdellä on harrastus ja kahdella teinillä ei, mutta he ovat hyvin samanlaisia kuin minä ja mieheni, eli ahmivat kirjoja ja toiselle valokuvaus on myös tärkeää.

Lapseni saavat mennä harrastuksiin ja olemme heille erilaisia harrastuksia esitelleet, mutta eivät ne vain nappaa rauhallisia tyttöjämme. Koulun he hoitavat hyvin ja ovat kohteliaita nauravaisia lapsia, jotka eivät hummaa kylillä ja eivät istu kotona kännykkä kädessä. Näin mennään nyt ja en näe asiassa mitään ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi