Pyysin miestä halimaan
Makasin sohvalla, mieheni käveli ohi ja sanoin nopeasti "halataan<3" mies alkoi huutamaan ja raivoamaan niin, että räkä lensi suusta.... On varmasti väsynyt töistä,mutta tuli kyllä todella kurja mieli. Huutavatko teidän miehet teille noin?
Kommentit (33)
Jep. Anna samalla mitalla takasin tai eti joku muu mies ketä halia.
Tämän keskustelun inspiroimana huusin samoin omalle miehelleni (itse pötkötän sohvalla, toinen pelaa). Melko kipakasti sieltä vastattiin"EI NYT!"
Mun mies ei hali, koska olen liian lihava hänen mielestään.
Mun mies halaa aina kun hihkaisen et halataan! Alusta lähtien ajattelin et minä kerron mitä olen vailla enkä jää ilman haleja jos mies ei ole halityyppiä, hyvin voin olla itse aloitteellinen. Toimii, meillä halataan paljon.
Alku parisuhteessa mies sanoi "anna pusu" tai itse sanoin miehelle "tuu mun viereen" nyt ei olla pyydetty toista tulemaan tai tekemään, vaa teemme jos siltä tuntuu.
Silti oma mies on ihana 😊
Vierailija kirjoitti:
Makasin sohvalla, mieheni käveli ohi ja sanoin nopeasti "halataan<3" mies alkoi huutamaan ja raivoamaan niin, että räkä lensi suusta.... On varmasti väsynyt töistä,mutta tuli kyllä todella kurja mieli. Huutavatko teidän miehet teille noin?
Meillä akka vastaa ettei varmasti halita ja tönii pois,metriä lähemmäksi sitä ei saa mennä.
Mä halaan automaattisesti kun vaimo tulee töistä.
Itsepä olet miehesi valinnut. Kannattiko pihdata monta vuotta?
Mun mies halii aina ohi kulkiessaan, aamulla ekaksi, illalla vikaksi, lähtiessä, tullessa jne... Aloitti tämän kun sanoin että en tiedä olenko onnellinen ja ehkä haluan erota. En pysty halaamaan takaisin, koska se vaan ällöttää.
Olkaa onnellisia että tunnette halua halata omaa miestänne...
Mun mies halii joskus. Mut aika usein jos pelaa/tekee musiikkijuttuja/nettailee tärkeen näkösenä ja kysyn tuollasta niin tulee se "ei nyt" vastaus. Ei se mulle raivoa kuitenkaan.
Olen itse makkarissa ja mies olohuoneessa mutta jos huutaisin hänelle että tule halimaan, olen melko varma että tulisi. Pitäisiköhän oikein testata... ? 😊
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mies, jota halia.
Laita haku päälle, niin kohta on :)
Ilmaiseksiko pitäisi halia? Olet vissiin joku persaukinen nappikauppias
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mies, jota halia.
Minä halaisin pyytämättäkin.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun inspiroimana huusin samoin omalle miehelleni (itse pötkötän sohvalla, toinen pelaa). Melko kipakasti sieltä vastattiin"EI NYT!"
Mäkin kokeilin. Kysy miks ja sitten sanoi että "no, halataan".
ei huuda mulle, toisaalta ei mulla ole miestäkään tällä hetkellä. en katsele ketään raivoajia, jos on vihainen jostain siitä pitää myös keskustella.