Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poskionteloissa painetta, suolavesihuuhtelulla en saa mitään tulemaan, kulkee kuitenkin hyvin läpi

Vierailija
20.04.2017 |

Yleensä kun huuhtelee niin tulee sen jälkeen vihreää paksua räkää, nyt sieltä ei tuu mitään. Mikähän auttaisi? Pelkään että tulehtuvat :/
Nenä ei ole yhtään tukossa

buranaa en uskalla ottaa, kun saatan olla raskaana

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla minkäänlaista hierojaa hammasharjaa tms sillä saat ne nesteet liikkeelle helpoimmin ulkoapäinkin. Pesukone käyntiin ja poski siihen käy sekin vaikka.

Vierailija
2/11 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä molemmista sieraimista vuoron perään ryystämällä täysillä sisäänpäin. Tällöin mahdollinen räkä poskionteloista tulee pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta minun tietojeni mukaan nenäkannun vesi ei mene poskionteloihin asti. Joutuuhan lääkärikin ontelot tyhjentäessään tekemään niihin menoreiät. Ilmeisesti kroonisesta poskiontelontulehduksesta kärsiville kyllä tehdään leikkauksen avulla sellaiset reiät että voi kuitenkin kannun avulla tyhjentää?

Taisi tulla aika turha kommentti, mutta tsemppiä joka tapauksessa! Täällä itsekin olen aivan samassa tilanteessa 😁

Vierailija
4/11 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä molemmista sieraimista vuoron perään ryystämällä täysillä sisäänpäin. Tällöin mahdollinen räkä poskionteloista tulee pois.

Tää joskus auttaa, sisäänpäin vetäissä pörisee räkä niin pirusti, mutta niistäessä ei tule mitään. Tarpeeksi kun tekee vuoronperään näitä,niin lopulta tulee ulos.

Mulla myös keuhkoputki täynnä räkää, yskimällä kamalia vihreitä klimppejä.

ja siis pakkohan siellä poskiontelossa on joku reikä olla, että räkä pääsee pois? Kai sitä vettä vähän sinnekkin pääsee.

En vain MILLÄÄN halua poskionteloiden punkleeraukseen, kerran yritetty ja sain jo puudutuspiikkejä laittaessa kamalan paniikkikohtauksen eikä lääkäri voinut tehdä sitä. Se oli kyllä ihan hirveetä

-ap

Vierailija
5/11 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko kylmä poskeen? tai lämpö? Kumpi parempi? En ikinä muista kumpi oli huono tulehtuneelle

Vierailija
6/11 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein huuhtelet? Eikös joku suositus ole 4 kertaa päivässä? Itse olen hiomannut tuollaisessa tilanteessa, että huuhtelu pitää uusia ennen kuin röörit kerkeävät kunnolla kuivua.

Vierailija
7/11 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli poskiontelontulehdus kahdesti kolmen kuukauden sisään, hoitona käytin nenäkannua (+hunajavettä ja nenäsuihketta), ekoina päivinä jopa 10krt/päivä.

Vesi kulki hyvin ulos, mutta juuri mitään muuta ei tullutkaan. Silti paineentunne kaikkosi jo parissa päivässä, ja lopulta tauti oli taltutettu viikossa!

Joten sinuna kyllä sinnikkäästi jatkaisin sarvikuonon käyttöä vaikkei mitään kummempaa ulos tulisikaan. Toki jos oikein pahaksi äityy, niin lääkärille sitten (tosin itselleni lääkäri kieltäytyi määräämästä mitään juuri raskauden vuoksi).

Vierailija
8/11 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineen tunne voi myös johtua siitä, että limakalvot ovat kovin turvonneet, mutta räkää ei sitten niin paljoa olekaan. Kannattaa jatkaa huuhtelua. Lisäksi voi kokeilla nenäsumutetta, joka laskee limakalvoturvotusta (esim Otrivin) tai napata vaikka Duactia.

Vierailija
9/11 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt tänään 3 kertaa huuhdellut. Tän viimeisimmän kerran jälkeen tuntui että paine paheni, eikai huuhtelu voi huonoakaan tehdä??

Mitä suolaa te ootte käyttäneet? Mä laitoin tuota sinisessä pahvilaatikossa olevaa hienoa merisuolaa, joskus käytin tavallista jodioitua ruokasuolaa ja voi hitto mikä kipu tuli kun nenän koko limakalvo vereslihalla, jäätävä pisto nenässä 24/7, en suosittele kenellekkään :D

Vierailija
10/11 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt tänään 3 kertaa huuhdellut. Tän viimeisimmän kerran jälkeen tuntui että paine paheni, eikai huuhtelu voi huonoakaan tehdä??

Mitä suolaa te ootte käyttäneet? Mä laitoin tuota sinisessä pahvilaatikossa olevaa hienoa merisuolaa, joskus käytin tavallista jodioitua ruokasuolaa ja voi hitto mikä kipu tuli kun nenän koko limakalvo vereslihalla, jäätävä pisto nenässä 24/7, en suosittele kenellekkään :D

Nimenomaan vain ja ainoastaan sitä hienoa merisuolaa!

Vierailija
11/11 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vesi tosiaan kannulla poskionteloihin mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi