Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tee enää ikinä keittoa!

Vierailija
20.04.2017 |

Mies hörppäsi äänekkäästi joka lusikallisen ja minulla on vieläkin verenpaine tapissa siitä ärsytyksestä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ryystänyt itsekin, meidän ukko ymmärtäisi kyllä yskän sillä inhoaa itsekin maiskuttelua ja ryystäilyä.

Vierailija
2/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä ärsytykset elämässä vähissä, jos toisen ihmisen syömisäänet vaivaa. Pidättehän kuitenkin omana tietonanne, ette voi toisten syömisiä kontrolloida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit laittanut siihen keittoon vähän vähemmän vettä? ;)

Vierailija
4/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on sitä ärsytykset elämässä vähissä, jos toisen ihmisen syömisäänet vaivaa. Pidättehän kuitenkin omana tietonanne, ette voi toisten syömisiä kontrolloida.

Sika ilmoittautui. Röhkitkö myös syödessäsi?

5/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa kuuluu asiaan ryystää äänekkäästi keitot (ja nuudeliruuat), jos arvostat ruokaa ja kokkia.

Kiinassa taas röyhtäily ja sotkut ruokapöydässä kertoo ruuan olevan hyvää.

Iso osa maapallon ihmisistä siis pitää miehesi ruokailutapoja kohteliaana.

Vierailija
6/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisiin hyviin tapoihin kuuluu ryystäillä. Emäntä on mielissään, kun ruoka on maistuvaa.  :)

Vierailija
7/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaisiin hyviin tapoihin kuuluu ryystäillä. Emäntä on mielissään, kun ruoka on maistuvaa.  :)

Nyt ei olla Aasiassa. Mikä hemmetti teitä osaa suomalaisista vaivaa kun aina pitää verrata johonkin muuhun maahan?! Elämme suomessa, tadaa! Voitte vapaasti mennä grillaamaan vaikka Afrikkaan lehmänpaskabriketeillä.

8/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei olla Aasiassa. Mikä hemmetti teitä osaa suomalaisista vaivaa kun aina pitää verrata johonkin muuhun maahan?! Elämme suomessa, tadaa! Voitte vapaasti mennä grillaamaan vaikka Afrikkaan lehmänpaskabriketeillä.

Suomessako keitto sitten syödään täysin ääneti? En itse kyllä ryystä mutta ei häiritse, jos joku muu niin tekee.

Vierailija
9/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessako keitto sitten syödään täysin ääneti? En itse kyllä ryystä mutta ei häiritse, jos joku muu niin tekee.

Ehkä niin on ollut tapana sinun perheessäsi?

Joissain perheessä käytetään esimerkiksi ruokailuvälineitä ja syöntitavoilla on merkitystä. 

ohis

Vierailija
10/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ärsyttää aivan jumalattomasti.. Minua rassaa myös se, että lautasen/kulhon päälle kumarrutaan niin, että leuka on melkein ruuassa kiinni.

Joillakin (usein juuri näillä hörppijöillä) on tapana myös haukkoa ilmaa pistäessään lusikkaa suuhunsa. 

"haaaaauuuuuhh!"

Vierailija
11/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin juoksevan tomaattikeiton kuumana kupista. Onko sellainen suotavaa?

Vierailija
12/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syödään miten syödään, ei siihen aasialaisia tarvitse.

13/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niin on ollut tapana sinun perheessäsi?

Joissain perheessä käytetään esimerkiksi ruokailuvälineitä ja syöntitavoilla on merkitystä. 

ohis

Kiinassa oli pakko "sikailla", kun siellä asuttiin. Suomessa taas eri pöytätavat mutta mun korviin ei siis jonkun ryystämiset särähdä esim. työpaikkaruokalassa. Mielenkiintoista, että voit tuosta noin vain päätellä, ettei meillä käytetä ruokailuvälineitä tai että meillä ei ole syöntitapoja, jos kirjoitan että mua ei muiden ryystämiset häiritse. Ei tarkoita sitä, että meillä kotona kukaan ryystäisi Suomessa.

14/14 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin juoksevan tomaattikeiton kuumana kupista. Onko sellainen suotavaa?

Blå Bandin Lämmin kuppi -ateriat pannaan. Jos joku noita syö/juo/ryystää.