Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä arvoisella autolla ajelet? Katsoin just että mun autoa myydään n. 1000-1500 eurolla.

Vierailija
20.04.2017 |

En ole ikinä ajatellut autoni arvoa, paitsi silloin 14 vuotta sitten kun ostin sen 25000 eurolla. Mulle se on edelleen sama auto kuin uutena, mitään vikoja ei ole vielä tullut. Mutta tuntuu hassulta että nyt myydään samoja tonnilla.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abaut 16k. 7vuotta vanha, kohta vaihtoon. Pelkkiä vikoja täynnä.

Vierailija
42/46 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa vain toyotaa. 10 vuotias volkkari on esim omgelmajäte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

42.500.- vm. 2017. Perheen kakkosauto 26.500.- vm. 2016.

Vierailija
44/46 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä ja puolivuotta sitten himpun alle 2000 euroa tuosta maksoin. Viime kuussa jälleen huomautuksitta katsastettu, hyvin toimii, eikä autolla ole enää arvoa edes 500 euroa.

Vierailija
45/46 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin tuon 600 eurolla 2010. Ei paljon ton alle katsastettuja yleensä myydä. Toki voihan olla, ettei siitä saa mitään.

Mä kävin nyt vilaseen, kun oli enemmän aikaa. 12 kpl löyty ja hintahaitari oli 450-1200e.

Vierailija
46/46 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä sinun auton hintaa voi suoraan päätellä siitä millä hinnalla saman merkkistä ja ikäistä myydään. Autojen kunnoissa on suuria eroja. Toisella voi olla ajettu enemmän, ja voi olla vaikka kolaroitu välillä, mikä laskee arvoa.

Katsoin juuri autotalli.com:ista saman vuosimallin (2012) samantapaista VW Poloa kuin meillä on (paitsi, että meillä ei ole lohkolämmitintä, mutta automaatti-ilmastointi löytyy) ja siitä pyydetään 12900 euroa. Sen mittarilukema on 52000 km, kun meillä on parisataa kilometriä vaille 26000 km. Kumpaa sitten arvottaisi enemmän, lohkolämmitintä vai puolta vähempiä kilometrejä, riippuu kai ihmisestä. Ilmoituksessa puhutaan vain pelkästä ilmastoinnista; jos se on se manuaalivaihtoehto, meillä on sitten parempi. Maksoin autosta viisi vuotta sitten lisävarusteineen n. 22000 euroa (vanhasta vaihtoautokräpsästä sain kaksi tonnia), joten mahdollisesti voisi päätellä, että vajaa kymppitonni on arvosta pudonnut. No, auto ei ole tarvinnut muita toimenpiteitä kuin pari määräaikaishuoltoa, ja edelleen on nätti kuin karamelli niin sisältä kuin ulkoa eikä minkäänlaisia teknisiä ongelmia ole ollut. En sitä vaihtaisi mihinkään, vaikka mm. Hyundai, Renault kuin Peugeotkin on minua kotiin tulleilla mainoksilla houkutellut vaihtamaan jo tässä parin vuoden ajan. Kun tuossa viime viikolla juteltiin, että jos se 86 milliä paukahtaa (ei paukahtanut, Tampereelle meni), niin millaisilla autoilla sitten ajetaan. Minä halusin cabriolet-Mersun, mies halusi meidän vanhan punaisen Polon. Ja tämä juttu on tosi. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän